Vendosni fjalën kyçe....

“Operacioni Biden”/ Fushata e presidentit është në telashe. A do funksionojë plani i kthesës?


Qershorin e kaluar, Barack Obama hyri në Shtëpinë e Bardhë për t’i dhënë një paralajmërim Joe Biden.

Gjendja e fushatës së Biden në përpjekjen e tij  për t’u rizgjedhur ishte lëkundur, i tha Obama gjatë një drekë private, sipas një demokrati të informuar për takimin.

Humbja e Donald Trump-it do ishte më e vështirë në zgjedhjet e nëntorit 2024.

Gjendja e vendit nuk është aspak e mirë.

Bindja e votuesve të pakënaqur do ishte e vështirë.

Biden-it i duhej të lëvizte në mënyrë më agresive për ta bërë garën një referendum për Trump-in, këshilloi Obama.

Ish-presidenti u largua duke besuar se Biden e kishte marrë si duhet mesazhin. Gjatë gjashtë muajve të ardhshëm, Obama pa disa shenja përmirësimi. Në dhjetor, ai u kthye në Shtëpinë e Bardhë me ftesë të Biden. Këtë herë, mesazhi i Obamës ishte më urgjent.

Ai shprehu shqetësimin se fushata e rizgjedhjes ishte prapa planit në ndërtimin e operacioneve të saj në terren dhe po pengohej nga këmbëngulja e Biden për t’u mbështetur në një grup të izoluar këshilltarësh në Shtëpinë e Bardhë, sipas të njëjtit burim demokrat. Biden kishte nevojë të lëvizte fuqishëm ose Trump do gllabëronte shtatë shtetet kryesore të fushëbetejës në nëntor, gjashtë prej të cilave Biden i ruajti në zgjedhjet e vitit 2020.

Tre muaj më vonë, zgjedhjet primare janë duke u zhvilluar dhe Biden është me të vërtetë në telashe. Vlerësimet kokëforta të ulëta të miratimit për Biden janë zhytur, më keq se ato të çdo presidenti tjetër të kohëve të fundit që kërkon rizgjedhje. Ai ka mbetur pas ose është kokë më kokë me Trump-in në shumicën e përballjeve për muaj të tërë.

Votuesit shprehin shqetësime për politikat e tij, udhëheqjen e tij, moshën dhe kompetencën e tij. Koalicioni që e çoi Biden-in drejt fitores në vitin 2020 është ndarë; lidhja historike e demokratëve me votuesit zezakë, latino-amerikanë dhe aziatiko-amerikanë është ulur në nivele të ulëta që nuk janë parë që nga lëvizja për të drejtat civile.

Megjithë çështjet e shumta ligjore ndaj tij si sulmi ndaj Capitolit, 88 akuza për krime dhe një rekord që i shtyn ish ndihmësit të paralajmërojnë për rreziqet e rikthimit të tij në detyrë, Trump nuk ka qenë kurrë, në tre fushata për presidencën, në një pozicion aq të fortë për të fituar Shtëpinë e Bardhë sa tani.

Nëse zgjedhjet do mbaheshin nesër, më shumë se 30 anketues, strategë dhe veteranë të fushatës nga të dyja partitë thonë për TIME, se Biden ka të ngjarë të humbasë.

Ndërsa një mjegull frike zbret mbi demokratët, rrethi i brendshëm i Biden-it është i sigurt në mënyrë sfiduese. Ata shohin një kandidat me një ekonomi të fortë, një avantazh të konsiderueshëm në para dhe një rekord arritjesh në infrastrukturë, luftën kundër ndryshimeve të klimës, politikën industriale dhe mbrojtjen e konsumatorëve, të cilët do regjistrohen ndërsa fushata rritet.

Ata shohin një model të demokratëve që kanë tejkaluar votat e tyre në vitet e fundit, nga zgjedhjet afatmesme të vitit 2022 deri në një valë zgjedhjesh speciale dhe referendume për abortin. Mbi të gjitha, ata shohin një kundërshtar historikisht jopopullor. Dhe në fund, ata besojnë se votuesit e pakënaqur me Presidentin do llogarisin aksionet – nga të drejtat riprodhuese deri te perspektiva e grumbullimeve masive të emigracionit në të ardhmen e demokracisë amerikane – dhe do i japin avantazhin Biden-it.

“Forca jonë më e madhe është se 80 milionë njerëz e dërguan atë në Shtëpinë e Bardhë në zgjedhjet e fundit”, thotë Quentin Fulks, zëvendësmenaxheri kryesor i fushatës, i cili vëren se Trump duhet të gjejë votues të rinj për të fituar.

“Sfida jonë është të fitojmë njerëzit që tashmë kanë votuar një herë për Joe Biden dhe Kamala Harris”.

Megjithatë, ky mund të jetë një operacion i vështirë në atë që po formohet të jetë një garë mes dy kandidatëve më pak të pëlqyeshëm. Pas një fillimi të ngadaltë, fushata e Biden-it po ecën përpara, duke hapur zyra në terren, duke punësuar staf dhe duke hedhur një reklamë që e përshkruan Trump-in si një autokrat të rrezikshëm.

Por edhe nëse përpjekja e ashpër e presidentit gjen një mjet të ri, thonë aleatët, vendi është aq i ndarë saqë aftësia e tij për të ndikuar në rezultatin në nëntor mund të jetë e kufizuar. Të dyja palët po gërmojnë për një “festë” të zymtë, të shënuar nga një pjesëmarrje e dëshpëruar dhe paralajmërime apokaliptike për fatin që e pret kombin nëse kanditati tjetër fiton.

Publikisht, besimi i ekspertëve pranë Biden është i sigurt në planin e kthesës. Privatisht, persona të brendshëm të Shtëpisë së Bardhë pranojnë se janë të frikësuar.

Shumëçka ka ndryshuar për Aidan Kohn-Murphy në katër vjet, por në moshën 20-vjeçare, ai duket njësoj si në vitin 2020 – një fytyrë e rrumbullakët e buzëqeshur. Megjithëse nuk ishte në moshën e lejuar për të votuar në ato zgjedhje, Kohn-Murphy ishte organizatori kryesor i #TikTokforBiden, fushatës më të madhe dhe më efektive të mediave sociale të Gen Z në mbështetje të kandidatit demokrat.

Në vitet që pasuan, #TikTokforBiden është transformuar në kolektivin aktivist rinor Gen Z for Change. Nuk ka të bëjë, siç supozojnë shumë, me moshën e Presidentit. Me një zhgënjim të dukshëm, Kohn-Murphy numëron listën e “tradhtive” të perceptuara të politikëss.

Ai është i mërzitur për paaftësinë e administratës Biden për të bllokuar ndërtimin e pjesëve të murit kufitar të Trump. Ai është i mërzitur për projektin Willow, një operacion shpimi nafte që po vazhdon në shpatin verior të Alaskës, pavarësisht premtimit të fushatës së Biden për të ndaluar shpimet në tokat federale.

Dhe ai është i mërzitur për mbështetjen e qëndrueshme të Biden-it për Izraelin në mes të fushatës së tij ushtarake në Gaza. Në vitin 2020, Biden e mundi Trump-in duke marrë masivisht votat e votuesve nën 30 vjeç. Një sondazh i New York Times/Siena i kryer në dhjetor tregoi se Biden ishte pas Trump me 6 pikë midis grupit më të ri të votuesve, megjithëse sondazhet e mëvonshme kanë treguar përmirësim modest.

Votuesit e Gen Z “nuk e kuptojnë pse duhet të detyrohen të hedhin votën për një kandidat që ka bërë kaq shumë gjëra që janë kundër vlerave të tyre”, thotë Kohn-Murphy. Ndërkohë që planifikon të votojë për Biden, ai është i shqetësuar se kërcënimi i një mandati tjetër të Trump-it nuk do të mjaftojë për të ndryshuar mendjet e kolegëve të tij.

Votuesit e rinj nuk janë e vetmja shtyllë në koalicion elektoral të partisë. Biden pretendon vetëm 63% të votuesve me ngjyrë, një rënie e mprehtë nga 87% që ai mbante në vitin 2020, sipas sondazhit nga Qendra Roper për Hulumtimin e Opinionit Publik në Universitetin Cornell.

Pasi fitoi votat hispanike me një raport 2 me 1 katër vjet më parë, ai tani është pas Trump-it mes këtij blloku votuesish. Pozicioni i Biden-it ndaj Izraelit në mes të luftës në Gaza e ka dëmtuar pozitën e tij me votuesit myslimanë dhe arabë, veçanërisht në Miçiganin që duhet të fitohetme çdo kusht. Në përgjithësi, përparësia e Biden ndaj Trump midis amerikanëve jo të bardhë është zvogëluar nga pothuajse 50 pikë në 2020 në 12 pikë, sipas sondazhit të fundit të Times/Siena.

“Kjo ka të bëjë me votuesit me ngjyrë dhe ata votues janë të inatosur”, thotë një ish-funksionar i fushatës së Biden dhe Shtëpisë së Bardhë, të cilit, si të tjerët të intervistuar për këtë histori, iu dha anonimiteti për të folur për vlerësimet rreth fushatës së Presidentit.

“Unë mendoj se ka shumë të ngjarë që ai të humbasë.”

Presidentët në detyrë zakonisht konsiderohen si favoritë për rizgjedhje, veçanërisht ata që kanë punuar dhe kanë pasur një ekonomi të fortë, siç ka bërë Biden. Biden ka një ecuri për të ndjekur, përtej projektligjit dypartiak të infrastrukturës dhe investimeve historike që adresojnë ndryshimet klimatike: miliarda dollarë falje të borxhit të studentëve; uljen e kostove të barnave; miratimi i legjislacionit dypartiak për sigurinë e armëve.

Për disa aleatë, ka një shpjegim të qartë për hendekun midis paraqitjes së Presidentit dhe gjendjes së vështirë politike: Shtëpia e Bardhë dhe ekipi i fushatës, të ngarkuar me shitjen e suksesit të tij, e kanë bërë lëmsh punën.

Në shtetin kyç të betejës, Arizona, për shembull, të paktën dy impiante të mëdha gjysmëpërçuesish po ndërtohen falë Aktit CHIPS, legjislacioni historik që Biden nënshkroi për të investuar më shumë se 52 miliardë dollarë në prodhimin e gjysmëpërçuesve në SHBA.

Intel dhe TSMC e Tajvanit njoftuan planet për të krijuar mijëra vende pune në teknologjinë vendase dhe Këshilli Ekonomik i Greater Phoenix vlerëson se investimet do rrisin prodhimin ekonomik rajonal me miliarda. Megjithatë, vetëm 25% e votuesve të Arizonës ia dedikojnë Biden-it impiantet e reja, sipas sondazhit nga Noble Predictive Insights dhënë ekskluzivisht për TIME.

29% ia dedikojnë kompanive, ndërsa 34% thonë se “nuk janë të sigurt” se kush duhet vlerësuar për këtë.

Biden nuk po vlerësohet për fitoret e tij sepse mesazhi i tij ka qenë shumë “akademik”, argumenton Kongresmeni Bennie Thompson, demokrati i Mississippi-t që kryesoi komitetin e përzgjedhur të Kongresit që hetoi sulmin e 6 janarit në Kapitolin e SHBA.

“Shumë nga ato që janë thënë po kalojnë tërthorazi në kokat e qytetarëve mesatarë amerikanë. Nuk ka nevojë të jetë një disertacion shkencor. Thjesht duhet të jetë një mesazh i qartë. Ai do duhet të punojë për këtë.”

Gati dy duzina burime të larta demokrate i thonë TIME se mekanika e fushatës, struktura dhe stafi i Biden-it gjatë pjesës më të madhe të vitit të kaluar janë gjithashtu pjesërisht fajtorë. Ndërsa Obama po marshonte drejt rizgjedhjes gjatë verës së vitit 2012, numri i krerëve të fushatës në terren arriti në 900.

Pavarësisht nga planet për të punësuar 350 punonjës të rinj, fushata e Biden përfundoi vitin 2023 me vetëm rreth 70 punonjës të paguar, sipas dosjeve të financimit të fushatës. Ekipi i tij thotë se po mbështetet shumë në rrjetin e stafit që Komiteti Kombëtar Demokratik ka forcuar për garat shtetërore që nga viti 2021. (Trump raportoi gjithashtu rreth 70 persona në listën e pagave të fushatës së tij.)

Siç theksojnë mbrojtësit e Biden, numri më i madh, nuk është domosdoshmërisht më mirë.

“Në fushatën e John Kerry-t, ata kishin Arkën e Noes, dy nga  secili lloj,” thotë një konsulent demokrat i përfshirë në atë ekip humbës të 2004-ës. Fushata fatkeqe e Hillary Clinton-it në vitin 2016 kishte rreth 800 punonjës, me 400 të tjerë në Komitetin Kombëtar Demokratik dhe subvencione për gati 3000 të tjerë brenda partive shtetërore. Shpenzimet e larta e mbajtën Clinton-in dhe rrethin e saj të brendshëm të zënë me tërheqjen e donatorëve në vend që të takoheshin me votuesit në shtetet vendimtare.

Për rolin e rëndësishëm të menaxherit të fushatës, Biden vendosi Julie Chavez Rodriguez, një këshilltare e lartë e Shtëpisë së Bardhë, e cila kurrë më parë nuk ka drejtuar as edhe një garë mbarëkombëtare.

Biden ishte i ngadaltë për të dërguar arkitektët e fitores së tij të vitit 2020 në përpjekjet aktuale; në janar, ai më në fund ricaktoi ndihmësit kryesorë Jen O’Malley Dillon dhe Mike Donilon nga Shtëpia e Bardhë në fushatë, pas një vonese që la të hutuar demokratët kryesorë, përfshirë Obamën. Por vendimet kryesore të strategjisë mbeten ende në pritje të miratimit të krahut perëndimor të Shtëpisë së Bardhë, thonë një duzinë demokratësh.

Fushata ka qenë gjithashtu e ngadaltë për të ndërtuar një operacion në terren në fushat kryesore të betejës. Në Xhorxhia, një shtet që ai e mbajti me më pak se 12,000 vota, Biden ka staf. Në Karolinën e Veriut, ku ai pati rreth 75,000 vota para fitores në vitin 2020 dhe që tani mund të paraqesë një mundësi marrjeje, fushata ka punësuar vetëm tre.

Rezultati është një garë e fitueshme që rrezikon të humbet, thonë disa aleatë.

“Kjo nuk është aq e ndërlikuar. Telefononi Guvernatorin e Pensilvanisë Josh Shapiro, Guvernatorin e Miçiganit Gretchen Whitmer. Pyetini ata se kush duhet të punësohet dhe cilat 20 gjëra duhet të bëhen për të fituar ato shtete,” ankohet një konsulent veteran demokrat me përvojë në drejtimin e kandidatëve presidencialë.

“Mos supozoni se ajo që funksionoi herën e fundit do funksionojë edhe këtë herë.”

Kësaj ankese i bëjnë jehonë një sërë strategësh demokratë, të cilët e shohin Biden-in si një politikan rob të së kaluarës dhe të kënaqur në ripërtëritjen e një strategji që funksionoi në zgjedhjet e fundit, por që duket gjithnjë e më e papërshtatshme me zgjedhjet e nëntorit.

“Ky është Joe Biden,” thotë një tjetër strateg i lartë demokrat që ka punuar për të dhe është frustruar nga mbështetja e kandidatit te ndihmësit e vjetër që tallen me kritikët e jashtëm.

“Kështu i drejton ai gjithmonë fushatat e tij. Ai dhe të brendshmet e tij e dinë më mirë. Herën e kaluar, funksionoi, kështu që ai nuk mësoi asnjë dhe mendon se mund të kandidojë sërish 2020-ën.”

Ndërsa Air Force One fluturonte nëpër turbulence ajrore në rrugën e kthimit nga një tubim i fushatës së 9 marsit në Atlanta, Chavez Rodriguez ishte optimiste. E ulur në një karrige lëkure, një bluzë blu Biden-Harris që dukej nga poshtë xhaketës së saj gri, Chavez Rodriguez theksoi arsyet e optimizmit.

E para janë paratë. “Makineria Biden” ka mbledhur shuma të mëdha, rreth 155 milionë dollarë.Ekipi i Trump nuk ka publikuar ende shifra të krahasueshme, por fushata e tij dhe Komiteti Kombëtar Republikan kishin rreth 40 milionë dollarë në janar.

Chavez Rodriguez dhe ekipi i saj e panë fjalimin e zjarrtë të Biden në Union of the State si armën fillestare të fushatës. Më tej: një gjashtë-javor me 30 milionë dollarë reklama televizive në shtetet e fushëbetejës që synojnë të përcaktojnë Trump si një kërcënim për demokracinë dhe të drejtat riprodhuese, duke trajtuar çështjen delikate të moshës së Biden. Fushata ka filluar gjithashtu të zhvillojë funksionimin e saj në terren; Përveç stafit të ri, ajo planifikon të hapë 100 zyra fushate në shtete si Arizona, Miçigan, Nevada, Karolinën e Veriut, Pensilvani dhe Uiskonsin.

“Ka të bëjë me nguljen e këmbëe në tokë,” thotë Chavez Rodriguez, “dhe ndërtimin e lojës që na nevojitet në të gjitha shtetet tona të fushëbetejës”.

Grupe të jashtme po sjellin gjithashtu para dhe ndikim organizativ në fushatë. United Auto Workers prej 400,000 anëtarësh ka mbështetur Biden, ashtu si edhe 18 sindikata të tjera. Në takimin e Atlantës, komitetet e veprimit politik për votuesit aziatikë amerikanë, zezakë dhe latinë – AAPI Victory Fund, The Collective dhe Latino Victory Fund – së bashku premtuan 30 milionë dollarë për Biden. Dhe një organizatë pro-Biden, Future Forward, ka 250 milionë dollarë në reklamat e vjeshtës në shtatë shtete kyçe, që strategët thonë se është shfaqja më e madhe e vetme e reklamave në histori.

Fushata po rekruton mijëra vullnetarë për t’u lidhur me votuesit në komunitetet e tyre, duke përfshirë një platformë dixhitale të quajtur Mobilize.us që ndihmon vullnetarët të organizojnë takime në internet me miqtë. Kjo shtytje shumëmilionëshe, që filloi në mars, do zgjasë gjatë verës.

Në shtator, thotë Fulks, fushata do ndërrojë ingranazhet për të dërguar mbështetësit në votime, duke përdorur gjithçka, nga kërkimi derë më derë, deri te mediat sociale, si dhe veprimet e fuqishme në terren të sindikatave të punës dhe grupeve të të drejtave të abortit.

Fushata po i largon dollarët e reklamave nga kanalet tradicionale të transmetimit drejt platformave dixhitale si YouTube, Google Search, Facebook dhe faqet e transmetimit të sporteve në internet, ku më shumë votues kalojnë kohën e tyre, thotë Rob Flaherty, i cili mbikëqyr strategjinë dixhitale të fushatës.

Pavarësisht zotimit të Biden për të nënshkruar legjislacionin që mund të ndalojë TikTok nëse ai nuk heq dorë nga pronësia kineze, fushata e tij iu bashkua platformës në shkurt, duke prodhuar klipe me tituj si “4 politika të çmendura në një mandat të dytë të Trump” dhe “Çfarë po thotë Trump? lol.”

Ndërsa punon të afrojë emra të famshëm si Taylor Sëift, stafi dixhital i Biden planifikon të përdorë ndikues lokalë në rrethet kryesore të votimit, të cilët mund të kenë vetëm disa mijëra ndjekës, por mund ta çojnë mesazhin në komunitetet e synuara.

Kur bëhet fjalë për numrat e mjerueshëm të Presidentit me votuesit e rinj dhe jo të bardhë, besimi i grupit të ekspertëve të Biden e njeh sfidën, por nuk ndan të njëjtin panik që ka partia. Sipas mendimit të tyre, njerëzit që kanë hedhur votën për Bidenin më parë mund të binden ta bëjnë këtë përsëri.

“Ne kemi kontaktuar me këtë grup votuesish jo të bardhë dhe të rinj më herët se çdo fushatë presidenciale”, thotë këshilltarja e lartë Beça Siegel. Sondazhi i brendshëm i fushatës ka zbuluar se votuesit e rinj dhe të pakicave nuk kanë menduar ende për zgjedhjet dhe nuk kanë në mendje Trump-in.

Ndërkohë, ekipi i Biden-it ka hartuar strategji për të angazhuar blloqet kryesore të votimit në mënyra të ndryshme. Për të arritur tek votuesit më ngjyrë të zezë në Xhorxhia, fushata planifikon të vendosë zëvendësues si senatori Raphael Warnock, një pastor që predikon nga foltorja e dikurshme e Martin Luther King Jr. Pavarësisht kritikave të ashpra ndaj Biden-it që vijnë nga disa votues me ngjyrë, operativët parashikojnë se veçanërisht votuesit zezakë do mbështesin Presidentin.

“Votuesit me ngjyrë nuk e kanë dashur kurrë Bidenin,” thotë Nsé Ufot, një organizator që ndihmoi në Xhorxhia në vitin 2020 duke rritur pjesëmarrjen e zezakëve.

“Si aktorë politikë pragmatikë që kanë dëshmuar se janë, ata do marrin vendimin më të mirë bazuar në zgjedhjet që kanë.”

Në të vërtetë, arsyeja më e madhe për optimizëm në rrethin e Biden mund të jetë dobësia e kundërshtarit. Ndërsa dita e zgjedhjeve po afrohet dhe fjalimet dhe idetë e Trump fitojnë llojin e vëmendjes që nuk kanë pasur që kur ai la detyrën, këshilltarët presin që mbështetësit e Biden-it të kujtojnë se sa shumë amerikanë nuk e pëlqejnë paraardhësin e tij.

“Ne e dimë punën që duhet të bëjmë për të konsoliduar bazën tonë”, thotë drejtori i komunikimit i fushatës, Michael Tyler.

“Fushata është e orientuar drejt këtyre përpjekjeve, ndërsa kundërshtari ynë ende po bërtet në një dhomë jehone të ekstremizmit MAGA”.

Gurët e themelit të çështjes kundër Trump do jenë kërcënimi i dyfishtë që ai paraqet ndaj demokracisë dhe të drejtave riprodhuese. Që nga vendimi i Gjykatës së Lartë “Dobbs”, 21 shtete kanë kufizime më të rrepta për abortin sesa kishin nën “Roe kundër Wade”.

Demokratët shohin një mundësi për të goditur Trump-in për mundësinë e abortit, si dhe shqetësimet për qasjen në fertilizimin in vitro, pasi Gjykata e Lartë e Alabamas vendosi se embrionet e ngrira janë ligjërisht fëmijë.

Kjo shtytje është projektuar për të synuar gra si Kelsey Lawrence, një 30-vjeçare nënë e katër fëmijëve që jeton në Front Royal. Lawrence mendonte se kishte pikëpamje konservatore dhe libertare përpara “Dobbs”.

“Unë mendoj se çdo grua duhet të ketë autonomi mbi trupin e saj,” shpjegoi Lawrence ndërsa priste që Biden dhe Harris të dilnin në skenë në një tubim të janarit në periferinë e Virxhinias Veriore. Demokratët planifikojnë të vazhdojnë të lidhin kufizimet jopopullore të abortit me republikanët; në janar, fushata e Biden publikoi një reklamë që shfaqte një mjek nga Teksasi, i cili u detyrua të largohej nga shteti për të ndërprerë një shtatzëni të paqëndrueshme. Në mars, Harris u bë zëvendëspresidentja e parë në detyrë që vizitoi një klinikë aborti.

Fushata po hap rrugë të ndryshme drejt 270 votave të Kolegjit Zgjedhor që i nevojiten për të fituar. Njëra është rindërtimi i Murit Blu, i cili përfshin bastionet tradicionale demokratike të Pensilvanisë, Miçiganit dhe Uisskonsinit, dhe më pas kapja e një shteti tjetër.

Një rrugë e dytë kalon përmes Brezit të Diellit – Nevada, Arizona, Xhorxhia dhe Karolina e Veriut. Demokratët po bëjnë presion për të shtuar një masë për qasjen e abortit në fletën e votimit në Arizona që ata besojnë se do rriste pjesëmarrjen për Biden.

E njëjta gjë mund të thuhet për një kandidat polarizues të republikanëve për guvernator në Karolinën e Veriut. Disa demokratë nuk janë të gatshëm të heqin dorë nga shpresat që Biden të fitojë shtetin e Floridës, që aktualisht mbështet Trump-in.

Rrugët drejt një fitoreje janë mjaft të larmishme, saqë një organizatë e madh demokrate po shpenzon pothuajse 4 milionë dollarë në tregun e reklamave televizive në Omaha, ku bashkëshorti  Kamala Harris, Douglas Emhoff, priti ngjarje politike në mars me shpresën për të hequr një votë të vetme të Kolegjit Zgjedhor në Nebraska.

Me gjithë planifikimin e përpiktë, ekipi i Biden e di se gara mund të varet nga faktorë jashtë kontrollit të tyre. Katër vjet më parën në mars 2020, përhapja e papritur e COVID-19 në SHBA mbylli ekonominë dhe paralizoi fushatat presidenciale.

Pa pandeminë, Trump mund të kishte fituar. Çdo numër ngjarjesh të paparashikueshme – gjendja e luftës në Lindjen e Mesme, ndërhyrjet e huaja në zgjedhje, çmimet e gazit, falsifikimet e Inteligjencës Artifiiale, kalendari i pasigurt i gjyqeve të Trump – mund të formësojë rezultatin në një shkallë më të madhe sesa ajo që bëjnë kandidatët nga tani deri në nëntor.

Aleatët ende shpresojnë për një paraqitj më të fuqishme nga vetë Presidenti. Nuk është sekret që Biden, 81 vjeç, është komandanti më i vjetër i përgjithshëm në historinë e SHBA-së, ose që pjesë të gjera të vendit besojnë se ai nuk është më në gjendje të punojë.

Shtëpia e Bardhë ka provuar gjithçka që mundet – ndoshta duke gabuar – për ta dëmtuar atë. Ndihmësit priren të shmangin planifikimin e takimeve herët në mëngjes dhe mbrëmje, të kufizojnë intervistat dhe konferencat e tij për shtyp dhe ta bëjnë atë të ngjisë shkallët e shkurtra kur ngjitet në Air Force One për të shmangur çdo pengesë më të turpshme që vjen nga ecja e tij e ngurtë.

Por që Biden të mundë Trump-in 77-vjeçar, disa aleatë besojnë se është koha për të hequr ambalazhin e qeskës. Pasi bëri fushatë të suksesshme në vitin 2020 mbi premtimet për të rivendosur “shpirtin e kombit”, Biden ende i përmbahet një imazhi për veten si kampion i sjelljes së njerëzishme. Është një fushë e kalibruar për një elektorat të idealizuar, jo atë që i duhet të fitojë.

“Njerëzit thonë, ‘Unë nuk do votoj për Trump-in, por nuk e di nëse mund të votoj për Biden-in’ dhe gjithçka që ata thonë ka të bëjë me stilin e tij: ‘Ai nuk duket se po lufton për ne”, thotë Kongresmeni Jim Clyburn, i cili është larguar nga roli i tij udhëheqës në grup për të ndihmuar Biden të forcojë mesazhin e tij, duke i kërkuar fushatës të nënvizojë përfitimet e drejtpërdrejta ekonomike të presidencës Biden.

Michael LaRosa, një ish-sekretar shtypi i Zonjës së Parë Jill Biden, thotë se Presidenti ka aftësinë të rifitojë nëse nis të “gjuajë me grushte në ring”.

“Ai mund të flasë për të gjitha arritjet dhe raportet e rritjes ekonomike që dëshiron,” thotë LaRosa. “Trump po flet për emigrantët e paligjshëm që vrasin studentë të rinj ose çmimin e sendeve ushqimore, dhe duke ia vënë fajin për këtë Biden-it. A dëshiron ai të fitojë argumentin, apo të fitojë zgjedhjet?”

Përpjekjet e fundit të Biden-it kanë ndezur mbështetësit e tij. Pas fjalimit të zhurmshëm në State of the Union, ai nisi një marshim dyjavor nëpër shtatë shtete të fushëbetejës. Takimi i parë ishte në një palestër të shkollës së mesme në periferi të Filadelfias, ku Biden tha se Trump “e mori atë që donte” kur Gjykata e Lartë rrëzoi “Roe kundër Wade” dhe shtetet vendosën kufizime për abortin.

Presidenti shënoi pikat kryesore të rekordit të tij: kufizimi i kostove mujore të insulinës për të moshuarit në 35 dollarë; duke kufizuar të gjitha kostot e barnave me recetë të Medicare në 2,000 dollarë në vit; ulja e tarifave të vonuara të kartës së kreditit nga 32 dollarë në 8 dollarë; duke kërkuar që korporatat të paguajnë një taksë minimale prej 15%.

Kur Biden bëri thirrje për ndalimin e armëve dhe heqjen e mbrojtjes nga përgjegjësia për kompanitë që prodhojnë armë, Kongresi shpërtheu në brohoritje. Pasi doli nga skena, ai shtrëngoi duart dhe pozoi për 30 minuta, duke anashkaluar njoftimet e shumta nga stafi i tij se ishte koha për t’u larguar.

Kur ai më në fund e bëri këtë gjë, turma që po e priste jashtë ishte një kujtesë e sfidës që përpara. Në rrugën përpara shkollës, dhjetëra protestues pro-palestinezë, të cilët mbanin në duar tabela që lexonin “Armëpushim tani”, shpërthyen në thirrjet “Joe gjenocidi”.

Protestuesit kishin pritur atje për orë të tëra ndërsa dielli perëndonte, duke pritur mundësinë e tyre për të tërhequr vëmendjen e Biden-it. Ndërsa limuzina e tij u largua, turma rriti volumin e thirrjeve, duke shpresuar se Presidenti do t’i dëgjonte nga brenda makinës së tij të blinduar.

VINI RE: Ky material është pronësi intelektuale e TIME

Përgatiti për Hashtag.al, Klodian Manjani