Vendosni fjalën kyçe....

Polonia merr me qira cisterna të përdorura për naftën ruse për të importuar naftë arabe – Reuters


Rafineri polak ‘Orlen’ ka marrë me qira në muajt e fundit të paktën 10 cisterna që kanë dërguar më parë naftë ruse në Azi për të shpërndarë naftën bruto arabe në rafineritë e saj në Lituani dhe Poloni në udhëtimin e tyre të kthimit, sipas dy tregtarëve dhe të dhënave të LSEG.

Shumë kompani të mëdha të naftës kanë shmangur kontraktimin e cisternave që kanë transportuar naftë ruse për shkak të rrezikut të sanksioneve dhe kufizimeve të vendosura.

Përdorimi i cisternave të operuara nga firma transporti jo-ruse nuk është në kundërshtim me asnjë sanksion, por dërgesat i nënshtrohen politikës së kufirit të çmimit të vendosur nga ekonomitë kryesore të Grupit të Shtatë (G7).

Nën kufirin e çmimit, kompanitë perëndimore mund të transportojnë dhe të ofrojnë sigurim për naftën dhe produktet ruse me kusht që ato të shiten me më pak se 60 dollarë për fuçi.

Polonia, dikur një nga importuesit më të mëdhenj të naftës së papërpunuar nga Rusia, ndaloi blerjet e naftës ruse këtë pranverë dhe ka qenë një mbështetëse e vendosur e Ukrainës në luftën e saj kundër Rusisë, në atë që Moska e quan një operacion ushtarak special.

Orlen, i cili zëvendësoi fuçitë ruse me naftë nga Lindja e Mesme dhe Deti i Veriut, është në gjendje të marrë tarifa më të lira transporti nëse përdor cisternat që kanë dërguar naftë ruse sepse kërkesa për to është e ulët, thanë tregtarët.

Një nga tregtarët e përfshirë në tregtinë ruse të naftës tha se Orlen po merrte tarifa tërheqëse sepse importet e saj të naftës së papërpunuar arabe nënkuptonin se cisternat mund të ktheheshin të ngarkuara në vend se të ktheheshin bosh.

“Mallrat në  fjalë janë një nga çështjet me rëndësi kur punoni me naftën ruse pasi jo të gjitha kompanitë pranojnë të përdorin anije të përfshira në dërgesat e Uraleve,” tha tregtari.

Orlen tha se nuk kishte përfshirë asnjë anije ruse të naftës dhe se kishte kontrolluar të gjitha anijet që përdor për të siguruar që sanksionet ruse të mos shkelen.

“Të gjitha veprimtaritë tona, përfshirë ato që lidhen me shpërndarjen e naftës së papërpunuar, janë në përputhje me sanksionet e aplikueshme”, thuhet në një deklaratë.

E pyetur nëse i ka marrë me qira anijet në kthimin e tyre nga transportimi i naftës së papërpunuar ruse në Azi, ajo tha se nuk komentoi mbi çështje tregtare ose nuk dha hollësi të bashkëpunimit të saj me partnerët e biznesit.

Drejt Azisë vajtje-ardhje

Normat për transportin e naftës ruse u rritën në nivelet më të larta të të gjitha kohërave në fillim të këtij viti pasi Bashkimi Evropian dhe G7 vendosën sanksione që bënë që shumë pronarë të anijeve të shmangin fuçitë ruse. Kostoja u lehtësua pasi Rusia bleu më shumë anije ose arriti të merrte me qira të tjera.

Nafta ruse është dërguar kryesisht në Azi pas embargos së BE-së. Të dhënat Eikon të LSEG tregojnë se Orlen ka marrë me qira të paktën 10 anije për dërgesat e naftës nga Lindja e Mesme në Gdansk të Polonisë dhe Butinge të Lituanisë gjatë pak më shumë se tre muajve. Anijet kanë hyrë gjithashtu në portet ruse të Balltikut.

Në një rast, cisterna Aframax Nissos Serifos ngarkoi rreth 100,000 ton naftë bruto Uraletë furnizuar nga Zarubezhneft e Rusisë në portin Baltik të Primorsk më 23 maj për t’i dorëzuar në portin Mundra në Indinë Perëndimore.

Në rrugën e kthimit, anija ngarkoi 100,000 ton naftë bruto Arab Light në portin saudit të Sidi Kerir më 22 korrik për t’i dorëzuar në portin polak të Gdansk. Çisterna të tjera përfshinin Waikiki, Bonita, Nissos Delos, Calida, Anafi Warrior, Ark, Lovina dhe Botafogo që furnizonin naftë, kryesisht nga Lindja e Mesme, në Gdansk dhe Butinge përpara se të niseshin për në Primorsk dhe Ust-Luga të Rusisë së afërt, tregojnë të dhënat.

Anijet menaxhohen nga pronarë të anijeve greke, duke përfshirë TMS Tankers dhe Kyklades Maritime, sipas të dhënave të LSEG.

TMS Tankers dhe Kyklades Maritime nuk iu përgjigjën një kërkese për koment. Saudi Aramco nuk pranoi të komentojë. Disa nga anijet e  kryen këtë rrugë dy herë, duke transportuar naftë në Indi nga Rusia dhe duke u kthyer në Poloni me naftë nga Sidi Kerir, tregojnë të dhënat.

VINI RE: Ky material është pronësi intelektuale e Reuters

Përgatiti për Hashtag.al, Klodian Manjani