Vendosni fjalën kyçe....

Arratisja luksoze mbi shina në Itali…po bileta kushton deri në 25,000 euro (Fotot)


Një paraqitje e një kabine suite në shërbimin e trenit Orient Express La Dolce Vita. Akomodimet më ekskluzive do të kushtojnë të paktën 25,000 euro për natëNë shërbimin më të ri hekurudhor të Italisë, trenat do duhen ditë për të arritur në destinacionet e tyre dhe biletat do kushtojnë mijëra euro. Një përvojë e tillë nuk është për të gjithë, dhe kjo është pikërisht çështja.

Duke filluar nga viti i ardhshëm, trenat ‘La Dolce Vita’ do ofrojnë një përzgjedhje udhëtimesh për një deri në tre netë nga Roma dhe përmes Sicilisë për një çmim fillestar prej 6,000 eurosh për dy persona. Rrugët gjarpërojnë nëpër destinacione si Palermo, Venecia dhe Portofino. Kabinat më ekskluzive do kushtojnë të paktën 25,000 euro për natë.

“Është si një lundrim luksoz, por në shina,” tha Paolo Barletta, shefi ekzekutiv i grupit të udhëtimeve luksoze Arsenale SpA, i cili do operojë shërbimin në bashkëpunim me markën e famshme Orient Express.

“Treni është një mjet transporti që është një pasion i shumë njerëzve. Është romantike dhe ka hijeshi shumë të veçantë.”

Paolo Barletta

Shërbimi – i lidhur me markën Orient Express – buron nga dy tendenca kryesore: ringjallja e udhëtimeve pas pandemisë dhe interesi i ri për trenat në lidhje me krizën klimatike. Pasi u bashkuan nën bllokimet e Covid-19, njerëzit janë përsëri në rrugë për turizëm. Kjo është veçanërisht e vërtetë për të pasurit, të cilët duan të dalin nga rrugët me shumë trafik.

Italia është një destinacion i kërkuar për ushqimin, kulturën dhe historinë e saj. Kishte mbi 3 milionë vizitorë të pasur në Itali në vitin 2022, duke shpenzuar mesatarisht 4000 dollarë secili, sipas bordit të turizmit ENIT. Grupi pret që të ardhurat nga udhëtarët ndërkombëtarë të nivelit të lartë të rriten me 31% midis 2020 dhe 2024.

“Turistët luksozë po kërkojnë diçka ndryshe.” – tha Dina Ravera, themeluese dhe kryetare e operatorit turistik luksoz Destination Italia SpA.

“Udhëtimi i qëndrueshëm dhe i ngadaltë në rrugë alternative dhe rrugë panoramike në gjithë Italinë është shumë i kërkuar nga turistët me shpenzime të larta.”

Segmenti i luksit është i pandikuar nga presioni i inflacionit dhe ankthi ekonomik që godet shumicën e konsumatorëve. Një sondazh nga kompania e pagesave Flyëire Corp. zbuloi se 83% e udhëtarëve luksoz planifikojnë të shpenzojnë më shumë në vitin 2023 sesa vitin e kaluar.

Për të kapur kërkesën, Arsenale po investon 240 milionë euro për të filluar shërbimin, duke përfshirë konvertimin e trenave të vjetëruar nga operatori kombëtar Trenitalia në transport luksoz. Komoditetet përfshijnë ngrënie të shkëlqyera në tavolina dhe suita të zbukuruara me tunxh me panele druri dhe dhoma ndenjeje.

Një paraqitje e një kabine luksoze në shërbimin e trenit Orient Express La Dolce Vita

Një paraqitje e një vagoni restoranti

Një paraqitje e një vagoni lounge

Arredimet e brendshmet janë frymëzuar nga dizajni italian i shekullit të 20-të, duke kombinuar nuancat e heshtura të portokallisë, terrakotës dhe vjollcës. Kabinat luksoze do kenë dysheme me qilim dhe rrasa druri në tavan, si dhe banjo private. Suitat do pajisen me një divan, një tavolinë dhe dy kolltuqe për te shijuars peizazhin.

Brenda mureve me llak me shkëlqim të vagonit së ngrënies, do shërbehen aperitivë italiane dhe verëra lokale, dhe shijet do përfshijnë iriq deti dhe tartuf. Gjatë darkave të mbrëmjes në Le Grand Soir, një fotograf do bëjë foto të cilësisë së lartë për të ftuarit. Rreth 62 pasagjerë do të mund të udhëtojnë në trenat me 12 vagonë.

Rrugët ndonjëherë do përdorin shina dytësore pranë maleve dhe bregdetit. Udhëtarët do jenë në gjendje të hipin dhe të zbresin për festa të ndryshme, të tilla si vizitat e natës në Bazilikën e Shën Markut në Venecia ose shfaqjet në shtëpinë e operës La Scala të Milanos. Do ketë gjithashtu mundësi për të qëndruar në hotelet Orient Express në pronësi të Arsenale në Romë dhe Venecia, të cilat gjithashtu do hapen në 2024.

Dy trenat e parë do nisin shërbimin nga Roma drejt Italisë veriore dhe jugore, së bashku me turne nëpër Siçili. Katër të tjera do pasojnë në vitin 2025, duke shtuar rrugë në të gjithë vendin.

Ka plane për të shtrirë konceptin në gadishullin Arabik pasi Arsenale nënshkroi marrëveshje me Etihad Rail dhe Saudi Arabia Railways për të zhvilluar shërbime të ngjashme në Emiratet e Bashkuara Arabe dhe Arabinë Saudite.

Ndërtimi i vagonave po kryhet në fabrikën CPL Progresso E Lavaro në Brindisi, Itali

Vagonët do jenë gati vitin e ardhshëm për udhëtime për një, dy dhe tre netë me një çmim fillestar prej 6,000 eurosh

Regjistrimet paraprake për udhëtimet e para në La Dolce Vita janë tashmë të hapura dhe mjaft njerëz kanë paguar depozita prej 500 euro për të zënë të gjitha vendet e disponueshme për vitin 2024, nëse pasagjerët dhe rrugët mund të përputhen, sipas Barletta, i cili themeloi Arsenale në vitin 2020. Në partneritet me Annabel Holding, kompania në pronësi të miliarderit Nicola Bulgari. Rezervimet zyrtare fillojnë pas kësaj vere.

Shumica e klientëve ka të ngjarë të vijnë nga SHBA, Evropa dhe Lindja e Mesme, së bashku me udhëtarët vendas italianë, tha Barletta, duke shtuar se Azia ka mbetur prapa.

Për pasagjerët e Dolce Vita, çmimi nuk është një problem.

“Blerja e një çantë të markës së lartë mund të kushtojë njësoj si një udhëtim i personalizuar, por nuk jep të njëjtën përvojë emocionale,” tha ai.

VINI RE: Ky material është pronësi intelektuale e Bloomberg

Përgatiti për Hashtag.al, K.Manjani