Vendosni fjalën kyçe....

Google ndërhyn në zgjedhjet në SHBA, bllokon Breitbart e faqet e tjera konservatore pro Trump-it


Disa ditë pas zgjedhjeve të 2016-ës, në një takim të brendshëm që rrodhi më vonë në Breitbart News, drejtuesit e lartë të Google, përfshirë Sundar Pichai, Sergey Brin dhe Kent Walker, vajtuan fitoren e presidentit Trump, duke i krahasuar votuesit e Trumpit me ‘ekstremistët’ dhe duke diskutuar dëshirën e tyre për ta bërë zgjedhjen e Trumpit dhe lëvizjen populiste vetëm një ‘hije të shkurtër’ në histori.

Ata e mbajtën fjalën, katër vjet më vonë, Google është duke punuar qëllimisht për të ndërhyrë në rizgjedhjen e presidentit Trump në vitin 2020.

Ka disa mënyra me të cilat Google po ndërhyn në zgjedhjet e vitit 2020, por ky artikull do të përqendrohet kryesisht në njërën prej tyre: anësinë e kërkimit politik.

Google ka qenë duke spastruar përmbajtjen e Breitbart nga Rezultatet e Kërkimit që nga Zgjedhjet 2016

Dukshmëria e kërkimit është një masë kryesore e industrisë, për atë se sa e gjetshme është përmbajtja e një botuesi në kërkimin Google. Të dhënat e reja tregojnë se Google ka zhdukur shikimin e kërkimit të Breitbart me 99.7 përqind që nga viti 2016.

Më 4 Prill 2016, Breitbart u rendit në dhjetë pozicionet e kërkimit të lartë (d.m.th., në faqen e parë të rezultateve të kërkimit në Google) për 355 termat e kërkimit kryesor; por tani, nga 20 korriku 2020, Breitbart renditet në dhjetë pozicionet e kërkimit të lartë për vetëm një term kërkimi. Dhe, më 4 prill 2016, Breitbart u rendit në 100 pozicionet më të mira të kërkimit për 16.820 terma kërkimi kryesor; por tani, që nga 20 korriku 2020, Breitbart renditet në dhjetë pozicionet e para të kërkimit për vetëm 55 terma kërkimi.

Për më tepër, trafiku organik i kërkimit Google në Breitbart (i matur nga vizitorë unikë) është në rënie prej 63 përqind kur krahason gjysmën e parë të 2016 me gjysmën e parë të vitit 2020.

Grafiku i mëposhtëm tregon dukshmërinë e përmbajtjes së Breitbart në motorin e kërkimit Google që nga viti 2011. Kjo tregon që Google ka eliminuar gati gjithë përmbajtjen e Breitbart nga rezultatet e kërkimit.

Ky grafik i mësipërm tregon gjithashtu tre pika kryesore në dukshmërinë e kërkimit të Breitbart-it (këto pika theksohen nga linjat e ndritshme të kuqe). Rënia e parë u zhvillua menjëherë pas (dhe inferencialisht në përgjigje të) të zgjedhjeve të vitit 2016. E dyta u zhvillua në korrik të vitit 2019.

E treta u zhvillua në maj të këtij viti, pas së cilës (1) përveç nëse një përdorues shkruan “Breitbart” në shiritin e kërkimit (dhe madje edhe atëherë), ata nuk kanë shumë gjasa të marrin ndonjë përmbajtje të Breitbart në rezultatet e kërkimit dhe (2) Rezultatet e kërkimit në Breitbart për ‘Joe Biden’ dhe termat e tjerë të kërkimit të lidhur me Biden kanë shkuar në zero. Edhe nëse posaçërisht kërkoni për titujt e Breitbart Neës, nuk ka gjasa t’i gjeni ato në kërkimin e Google.

Google zhduku trafikun e kërkimeve në Breitbart për kërkimet në lidhje me Joe Biden dhe Joe Biden

Pas përditësimit bazë të kërkimit në maj në Google, rreth 5 majit 2020, përshtypjet e kërkimit në Google dhe trafiku i kërkimit në Breitbart për ‘Joe Biden’ dhe termat e tjerë të kërkimit të lidhur me Biden kanë shkuar në zero. Zero. Grafiku i mëposhtëm ilustron qartë atë që u tha më sipër.

Më 1 maj, kërkimet në Google për ‘Joe Biden’ prodhuan afro 30,000 mbresa (shikime, të përdorura si një metrikë për reklamuesit) për lidhjet e Breitbart. Pas 5 majit, të dy përshtypjet dhe klikimet shkuan në zero.

Breitbart News foli me një ekspert SEO (Engine Search Optimization), një veteran 25-vjeçar i industrisë, puna e të cilit konsiston në analizimin e të dhënave të trafikut nga portali i performancës së vet faqes në internet të Google, Console Search Google.

Eksperti, i cili dëshiroi të mbetet anonim, tha se ai kurrë nuk kishte parë diçka të tillë me këtë grafik – dhe se kjo tregon manipulim shumë të mundshëm nga ana e Google.

“Asnjëherë nuk kam provuar një heqje kaq të madhe të gradës dhe dukshmërisë në koncepte specifike në një faqe, pasi kam parë që janë aplikuar ndaj Breitbart,” tha eksperti.

“Largimi është çelësi, jo duke rënë në gradë, i cili do të ishte një nënvlerësim organik. Këto rangje thjesht janë zhdukur, brenda natës, ndërsa temat e tjera janë të paprekura. “

“Fakti i qartë që ka mijëra faqe me përmbajtje Breitbart që referencojnë Biden që renditeshin para 6 majit, që tani nuk kanë asnjë gradë ose përshtypje në kërkim është një shenjë e manipulimit, jo e zhvlerësimit algoritëm.”

Një pamje më e gjerë: Kërkoni në Google trafikun në Breitbart Neës nga termi i kërkimit ‘Joe Biden’ nga korriku 2019 deri më sot. Një rrahje e rregullt e zemrës, e ndjekur nga një linjë e sheshtë ndërsa zgjedhjet afrohen.

Përqindja e Trafikut në Breitbart nga kërkimi Google (9%) është vetëm një fraksion mesatar i botuesit (30-50%); Eksperti beson se Breitbart është në listën e zezë

Në një koment për Breitbart News, një zëdhënëse e Google mohoi pretendimet për paragjykime politike.

“Nuk ka asnjë vlefshmëri për këto pretendime të paragjykimeve politike,” tha zëdhënësi.

“Sistemet tona nuk marrin parasysh ideologjinë politike dhe ne shkojmë në gjatësi të jashtëzakonshme për të ndërtuar produktet tona për të gjithë në një mënyrë apolitike. Çdokush mund të zgjedhë me lehtësi një gamë të vendeve konservatore, progresive ose jo-politike që kanë parë ndryshime të trafikut me kalimin e kohës. Përmirësimet që ne i bëjmë kërkimit i nënshtrohen një procesi të rreptë të testimit dhe janë bërë për të siguruar informacion të dobishëm për miliardat e pyetjeve që marrim çdo ditë.” – shtoi ai.

Renditjet e kërkimeve në Google sugjerojnë më shumë fshirje me shumicë të botuesve konservatorë

Breitbart News nuk është e vetmja faqe konservative e lajmeve që ka një pozicion jashtëzakonisht të ulët në renditjen e kërkimeve të Google. Të dhënat Alexa tregojnë se përqindja e trafikut në faqet e internetit konservatore që vijnë nga Google është shumë më e ulët se ajo e faqeve të mediave të korporatave.

Tetë nga dhjetë faqet me shkallë më të ulët (Breitbart News, Fox News, The Daily Caller, The Blaze, Reason, The Federalist, The Daily Wire, Washington Examiner) në grafikun e mësipërm janë konservatore.

Ndërkohë, dhjetë faqet e rangut më të lartë, me përjashtimin e diskutueshëm të heavy.com, janë nga media korporative, libare ose majtas. E majta e largët Vox.com vendoset e treta.

Botuesit e lajmeve me rang më të lartë konservator – Neë York Post, Wall Street Journal dhe British Daily Mail janë të gjitha gazetat dhe pjesë e themelimit të mediave dhe janë relativisht qendrore. Megjithatë, ata madje janë shumë larg mediave të majta si Vox dhe Guardian në trafikun e Google. Mediat kryesore konservatore vetëm në internet – Breitbart Neës, Daily Caller dhe The Blaze – janë të gjitha pranë.

Javën e kaluar, disa konservatorë në mediat sociale kohët e fundit vunë re se artikujt e tyre nuk po shfaqeshin fare në kërkimin e Google. Breitbart News u prek në mënyrë të ngjashme.

Google pretendoi se kishte hetuar çështjen, të cilën kompania i ka atribuar një gabimi, dhe gazetarët dhe faqet e internetit konservatore kanë raportuar rezultatet e kërkimit të tyre duke u kthyer. Ajo që tregon incidentin e javës së kaluar është fuqia e jashtëzakonshme e Google për të kontrolluar atë që bëjnë njerëzit dhe që nuk shohin lëvizjen e ndryshimit.

Por të dhënat në këtë artikull tregojnë se manipulimi i Google i rezultateve të kërkimit dhe minimi i tij sistematik i mediave konservatore, ka qenë shumë më i gjatë dhe i përhapur sesa ky incident.

VINI RE: Ky material është pronësi intelektuale e Breitbart


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *