Pronarët grekë të anijeve po kthehen në tregun rus të naftës Urals pasi çmimi po rrëshqet nën kufirin perëndimor prej 60 dollarë për fuçi, duke i lejuar ata të ofrojnë shërbime transporti duke respektuar sanksionet, thanë tre burime tregtare.
Kufiri i çmimit i vendosur nga G7 nuk i lejon kompanitë perëndimore të ofrojnë shërbime sigurimi dhe transporti për naftën ruse të shitur mbi 60 dollarë për fuçi në portin e ngarkimit.
Shumica e pronarëve të anijeve perëndimorë janë përmbajtur nga puna me naftën ruse që nga dhjetori i vitit 2022, pasi çmimet relativisht të larta të naftës e mbajtën Urals afër ose mbi kufirin e çmimit. Cisternat e menaxhuara nga kompani nga vendet që nuk iu bashkuan politikës së kufirit të çmimeve kanë qenë transportuesit kryesorë të naftës ruse që atëherë, shkruan Kathimerini.
Në prill, një numër i pronarëve grekë të anijeve, duke përfshirë Minerva Marine, Dynacom dhe TMS Tankers, siguruan anije për dërgesat ruse të naftës, sipas tre burimeve. Këto kompani nuk ishin të pranishme në tregun rus të naftës vitin e kaluar, thanë burimet. Tre transportuesit nuk iu përgjigjën kërkesave të Reuters për koment.
Rënia e çmimeve botërore të naftës këtë pranverë për shkak të tensioneve të tregtisë globale i ka shtyrë çmimet e Urals shumë nën 60 dollarë për fuçi në portet ruse, duke lejuar pronarët e anijeve perëndimorë të kthehen në punën me naftën e papërpunuar ruse.
Sipas llogaritjeve të Reuters, dërgesat e Urals nga portet baltike dhe Novorossiisk vlerësoheshin pak mbi 50 dollarë për fuçi që nga 24 prilli.
Sipas të dhënave dhe burimeve të LSEG në transportin dhe tregtimin, 15 nga 25 cisterna të ngarkuara me naftë Urals nga portet e Primorsk, Ust-Luga dhe Novorossiisk në prill menaxhohen nga transportues grekë.