Vendosni fjalën kyçe....

Skandali “Dieselgate”, gjykata gjermane vendos kundër Mercedes-it në çështjen e emetimeve


Gjykata gjermane ka vendosur kundër Mercedes-Benz për çështjen e emetimeve. Skandali “dieselgate”, që përfshinte pretendime për manipulim të niveleve të emetimeve, së pari tronditi Volksëagen në vitin 2015 dhe më pas u përhap në prodhuesit e tjerë të makinave.

Në rastin kundër Mercedes-Benz, federata VZBV e konsumatorëve gjermanë ngriti një padi në vitin 2021 në një përpjekje për të ndihmuar pronarët e automjeteve të gjigantit të kërkojnë dëmshpërblim.

Rasti mbulonte modele të ndryshme nga sferat e Mercedes-Benz GLC dhe GLK që ishin subjekt i tërheqjes.

Në vendimin e saj, Gjykata e Lartë rajonale në Shtutgart gjeti në favor të disa prej pretendimeve të VZBV.

Ajo zbuloi se stafi i Mercedes-it vendosi qëllimisht pajisje të paautorizuara për të rregulluar nivelet e emetimeve në disa modele, megjithëse hodhi poshtë pretendime të ngjashme në lidhje me të tjerët.

Të ashtuquajturat pajisje të vendosura në automjete i bënë ato të dukeshin më pak ndotëse në testet laboratorike sesa ishin në rrugë.

VZBV, e cila përfaqësonte më shumë se 2,800 njerëz në veprimin e saj ligjor, përshëndeti vendimin e gjykatës.

“Tani është vendosur rruga e duhur për pretendime të rëndësishme për dëme,” tha Ronny Jahn i grupit.

Pronarët individualë të automjeteve tani mund të ndjekin vetë kërkesat për dëmshpërblim.

Por Mercedes-Benz me seli në Shtutgart tha në një deklaratë se beson se “pretendimet e ngritura kundër kompanisë sonë janë të pabaza dhe ne do mbrohemi kundër tyre”.

Prodhuesi i makinave vuri në dukje gjithashtu se pronarët e makinave mund të ndjekin pretendimet e tyre vetëm pasi të ketë përfunduar ankesa e tij.

Nuk ishte menjëherë e qartë se sa shumë mund të duhet të paguajë Mercedes-Benz në fund, ose sa pronarë automjetesh mund të kërkojnë kompensim.

“Vendimi dërgon gjithashtu një sinjal pozitiv për qindra mijëra pronarë të Mercedes-it, të cilët, pavarësisht nga modeli, mund të ngrenë pretendime për kompensim”, tha avokati gjerman i konsumatorëve Claus Goldenstein, i cili përfaqëson mbi 65,000 pretendues në rastet e mashtrimit të emetimeve.

Saga e “dieselgate” tronditi Gjermaninë dhe u pa si një nga skandalet më të mëdha industriale të pasluftës të vendit.