Vendosni fjalën kyçe....

Netflix humb mbi 1 milion përdorues në Spanjë në 3 muaj


Netflix humbi më shumë se një milion abonentë në Spanjë gjatë 3 muajve të parë të vitit 2023, sipas hulumtimit të kompanisë së analizave dhe konsulencës Kantar, të cilës i është bërë jehonë edhe Bloomberg.

Ishte përfolur prej vitesh, por më në fund ndodhi disa muaj më parë. Netflix njoftoi datën nga e cila do të ishte e pamundur të ndahej fjalëkalimi dhe llogaria në transmetimin e shërbimit. Kompania ofroi, si alternativë, që brenda çdo llogarie çdo person të paguajë një plus prej 5.99 euro në muaj. Një përmirësim për këtë opsion u njoftua disa ditë më parë.

Propozimi nuk bindi dhe ndërsa kjo po ndodhte, gjithnjë e më shumë njerëz po përqafonin alternativën e re që ofronte shërbimi: një plan më të lirë, por me reklama.

Tani, studimi Kantar që mbledh Bloomberg jep për herë të parë shifrat e kolapsit të përdoruesve që pësoi Netflix në Spanjë. Drejtori global i divizionit të kërkimit të Kantar, i cili ka qenë përgjegjës për këtë studim, Dominic Sunnebo, shpjegon në Bloomberg se është ‘e qartë’ se rënia është për shkak të masave të Netflix.

Studimi gjithashtu është i bollshëm në faktin se anulimet e abonimeve në platformë u trefishuan në tremujorin e parë të 2023 krahasuar me tremujorin e mëparshëm. Nga të gjithë abonentët e mbetur të Netflix në Spanjë, një në dhjetë kanë pohuar se synojnë të çabonohen nga shërbimi në tremujorin e dytë, sipas Kantar.

Netflix ndërmori hapa të ngjashëm edhe në vende të tjera si Portugalia, Kanadaja apo Zelanda e Re, si dhe në disa vende të Amerikës Latine. Globalisht, shpjegon Bloomberg, gati 100 milionë abonentë të Netflix ndajnë një llogari dhe fjalëkalim. Netflix i di të dhënat, por nuk i zbërthen sipas shteteve.

Një javë më parë, Netflix njoftoi me rezultatet e tij financiare një fitim prej 1,191 milionë euro, i cili reflektoi një rënie prej 18% krahasuar me të njëjtin tremujor por një vit më parë, dhe një rritje prej 1.75 milionë abonentë.

Rënia e abonentëve të Netflix me gati një milion abonentë dihet pavarësisht se investimi që platforma ka bërë në Spanjë për të prodhuar përmbajtje në spanjisht tashmë po jep rezultat. Bloomberg It tregon gjithashtu se në tremujorin e parë të vitit, 2 nga 5 seritë më të ndjekura në vend ishin në platformë, sipas Kantar.