Vendosni fjalën kyçe....

Kina hyn në tre vendet e para në eksportet globale të automjeteve – Bloomberg


Dërgesat e automobilave nga Kina në tregjet ndërkombëtare arritën në 2.5 milionë njësi në vitin 2022, duke e bërë atë eksportuesin e tretë më të madh të makinave në botë, raportoi Bloomberg në fillim të kësaj jave, duke cituar të dhëna nga Shoqata Kineze e Makinave.

Numrat e Kinës erdhën pas Japonisë dhe Gjermanisë, por përpara SHBA-së dhe Koresë së Jugut, duke sinjalizuar shfaqjen e një sfiduesi të fortë për gjigantët e krijuar të prodhimit të automjeteve.

Markat kineze janë tani për tani ndër më të shiturat në Lindjen e Mesme dhe Amerikën Latine. Në Evropë, modelet elektrike nga Tesla dhe ish-markat evropiane në pronësi kineze (si dhe markat evropiane si Dacia Spring dhe BMW iX3) përbëjnë shumicën e automobilave të prodhuar në Kinë.

Një gamë e gjerë markash shtëpiake si BYD dhe Nio kanë fituar gjithashtu popullaritet. E mbështetur nga Berkshire Hathaway e Warren Buffett, BYD ka fituar tregjet në vendet e zhvilluara si Australia me automjetet e saj elektrike.

Sipas të dhënave të veçanta të lëshuara nga Shoqata Kineze e Prodhuesve të Automjeteve (CAAM), eksportet kontinentale të automjeteve të Kinës panë një rritje të madhe nga viti në vit prej 54.4% dhe arritën në 3.11 milionë njësi në 2022, duke e bërë atë eksportuesin e dytë më të madh në botë pas Japonisë.

Prodhuesit japonezë të automjeteve dërguan 3.2 milionë automjete në tregjet ndërkombëtare në 11 muajt e parë të 2022, pothuajse të pandryshuara nga një vit më parë, sipas MarkLines, një ofrues i të dhënave të industrisë së automjeteve.

Ndërkohë, Gjermania shiti 2.61 milionë makina vitin e kaluar, duke shënuar një rritje prej 10% nga viti në vit, sipas Shoqatës Gjermane të Industrisë së Automjeteve (VDA).