Vendosni fjalën kyçe....

Supermarketet kufizojnë blerjet e vajit të gatimit për shkak të luftës në Ukrainë


Supermarketet e mëdhenj zinxhirë britanikë kanë kufizuar sasinë e vajit të gatimit që klientët mund të blejnë, një lëvizje që i atribuohet mungesave dhe ndryshimeve të mëvonshme në modelet e konsumit që rezultojnë nga konflikti në Ukrainë. Sipas rregullatorit të ushqimit në Mbretërinë e Bashkuar, ish-republika sovjetike është përgjegjëse për një “proporcion të konsiderueshëm” të furnizimit me vaj luledielli në Mbretërinë e Bashkuar.

Tesco, Morrisons dhe zinxhiri i mallrave Waitrose të gjithë konfirmuan për mediat se kishin vendosur një shënim në numrin e shisheve të vajit të gatimit që një klient mund të blejë.

Për t’u siguruar që të gjithë klientët tanë mund të vazhdojnë të marrin atë që u nevojitet, ne kemi prezantuar një kufi të përkohshëm blerjeje prej tre artikujsh për klient për produktet nga gama jonë e vajit të gatimit,” tha Tesco në një deklaratë, duke i siguruar klientët se ekziston ” një disponueshmëri e mirë e vajrave të gatimit në dyqane dhe në internet.”

Waitrose dhe Morrisons morën një hap të ngjashëm, por kufizuan çdo klient në vetëm dy artikuj.

Sipas Konferencës së Kombeve të Bashkuara për Tregtinë dhe Zhvillimin, Ukraina dhe Rusia së bashku janë përgjegjëse për 53% të tregtisë globale në vaj luledielli dhe fara dhe 27% në grurë.

Si rezultat i konfliktit ushtarak, çmimi i vajit të lulediellit në Mbretërinë e Bashkuar u rrit me 60% nga 1,130 £ për ton në shkurt në mbi 1,800 £ në mars, sipas analistëve në Mintec. Mungesa e vajit ka bërë që prodhuesit dhe restorantet të ndryshojnë recetat dhe ta zëvendësojnë me lloje të tjera vaji.

Ndryshimet e konsumit kanë bërë që çmimet e vajit të gatimit, të cilat ishin rritur edhe para fillimit të konfliktit në Ukrainë, të rriteshin në qiell kur filloi konflikti. Në fillim të prillit, çmimet ishin 22% më të larta se një vit më parë, raportoi The Guardian, duke cituar analizën e NielsenIQ.