Vendosni fjalën kyçe....

Kompanitë e armëve më të paprekurat nga pandemia Covid-19


Pandemia duket se nuk ka ndikuar në kërkesën globale për armë, sipas një raporti të ri, i cili zbulon se 100 kompanitë kryesore të industrisë së mbrojtjes arritën 531 miliardë dollarë në 2020 – 1.3% më shumë se një vit më parë.

Shitjet e armëve janë rritur në mënyrë të qëndrueshme për gjashtë vjet rresht dhe pengesat ekonomike të shkaktuara nga Covid-19 nuk mund ta ndryshonin këtë prirje, vuri në dukje të hënën Instituti Ndërkombëtar i Kërkimeve të Paqes në Stokholm (SIPRI).

Gjigandët e industrisë u mbrojtën kryesisht nga kërkesa e qëndrueshme e qeverisë për mallra dhe shërbime ushtarake,” me disa vende që madje përshpejtuan pagesat për të zbutur ndikimin e pandemisë”, tha Alexandra Marksteiner nga Programi i Shpenzimeve Ushtarake dhe Prodhimit të Armëve të SIPRI.

SHBA-ja ruajti udhëheqjen e saj në këtë sektor në vitin 2020. Në listë ishin 41 kompani amerikane, me pesë prej tyre që zinin pesë vendet e para që nga viti 2018. Fitimet totale të prodhuesve amerikanë të armëve vitin e kaluar arritën në 285 miliardë dollarë, duke u rritur me 1.9% krahasuar deri në vitin 2019.

Firmat kineze zunë vendin e dytë, me fitime totale prej 66.8 miliardë dollarësh, ose 13% e shitjeve globale të armëve në vitin 2020. SIPRI ia atribuoi këtë sukses programit të modernizimit ushtarak të Pekinit, i cili i ktheu kompanitë vendase të mbrojtjes në “disa nga prodhuesit më të avancuar të teknologjisë ushtarake në botë.”

26 prodhuesit evropianë të armëve treguan “rezultate të përziera” vitin e kaluar, sipas studiuesit suedez. Mbretëria e Bashkuar doli e treta në përgjithësi pas Kinës, me shtatë kompanitë e saj në Top 100 që arritën 37.5 miliardë dollarë, që ishte një rritje prej 6.2% nga viti 2019. Firmat gjermane panë që fitimet e tyre u rritën me 1.3% dhe arritën në 8.9 miliardë dollarë, ndërsa shitjet e homologëve të tyre francezë ranë me 7.7%.

Tendenca rënëse që filloi në 2018 vazhdoi për prodhuesit rusë të armëve vitin e kaluar, pohoi raporti. Nëntë kompanitë ruse në Top 100 panë rënie të shitjeve të tyre nga 28.2 miliardë dollarë në 2019 në 26.4 miliardë dollarë.