Vendosni fjalën kyçe....

7.8 milionë të dhëna personale të klientëve të T-Mobile u vodhën në një sulm kibernetik


Të dhënat personale të më shumë se 7.8 milionë klientëve të tanishëm dhe regjistrimet e më shumë se 40 milionë përdoruesve të mëparshëm ose të ardhshëm me kontratë janë komprometuar në një sulm kibernetik, njoftoi të mërkurën T-Mobile US.

Kompania zbuloi sulmin javën e kaluar pasi pretendimet u bënë në internet se ‘haker kishte komprometuar sistemet T-Mobile’, duke e çuar kompaninë të niste një ‘hetim shterues’, zbuloi një deklaratë e kompanisë.

Një vlerësim fillestar i shkeljes nga kompania vlerësoi se rreth 7.8 milionë llogarive të klientëve me kontratë u ishte vjedhur informacioni, së bashku me më shumë se 40 milionë regjistrime të përdoruesve të mëparshëm që kishin aplikuar për kredi në kompani.

Informacioni në dosjet e vjedhura përfshinte emrat dhe mbiemrat e klientëve, datën e lindjes, numrat e sigurimeve shoqërore dhe informacionin e patentë shoferit dhe kartës së identitetit. Sidoqoftë, T-Mobile theksoi se ‘asnjë numër telefoni, numër llogarie, PIN, fjalëkalime ose informacion financiar nuk u komprometua’.

Pas zbulimit të sulmit kibernetik, duke përdorur ekspertë në këtë fushë, T-Mobile identifikoi dhe mbylli pikën e hyrjes që besohet të jetë përdorur për të hyrë në serverët e kompanisë dhe vjedhur të dhënat.

Si rezultat i shkeljes, T-Mobile u ka ofruar atyre të prekurve 2 vjet shërbime falas për mbrojtjen e identitetit dhe ka nxitur të gjithë klientët të ndryshojnë PIN-in e tyre si masë paraprake.