Vendosni fjalën kyçe....

Organizata e Financuar nga Soros: 3400 konfliktet e interesit të Presidentit Trump


Si një kandidat për president, Donald Trump u premtonte turmave të gëzuara ndalesë pas ndalese në gjurmët e fushatës, se nëse ai do fitonte zgjedhjet do të ishte shumë i zënë për të luajtur golf ose për të vizituar pronat e tij. “Unë e dua golfin.” – u tha Trump mbështetësve në Portsmouth, NH (New Hampshire), në shkurt 2016.

“Por nëse do të isha në Shtëpinë e Bardhë, nuk mendoj se do ta shoh më kurrë Turnberry. Nuk mendoj se do ta shoh më Doralin – e zotëroj Doralin në Miami. Unë nuk mendoj se do të kisha parë ndonjëherë ndonjë nga vendet që zotëroj…Unë thjesht dua të qëndroj në Shtëpinë e Bardhë dhe të punoj fort, të bëj marrëveshje të shkëlqyera.”

Përkundrazi, Presidenti Trump ka gjetur kohë për të vizituar pronat e tij qindra herë ndërsa ishte në detyrë, me kohën e mbetur për t’i lavdëruar ato me vlerësim në vërejtjet zyrtare dhe për të shpërblyer klientët e tij që paguajnë me qasje të privilegjuar dhe pozicione në administratën e tij.

Për gati katër vjet, Presidenti Trump e ka bërë të qartë se çdo pretendim i ndarjes nga biznesi i tij ishte një gënjeshtër, dhe së bashku me vendimin e tij të paparë për të mos zhvendosur perandorinë e tij të biznesit para se të hynte në zyrë, ky premtim i zbrazët ka çuar në disa nga shembujt më të egër të korrupsionit presidencial dhe konfliktit të interesit të ngritur ndonjëherë nga një president modern.

Që nga dita e parë, CREW (Citizens for Responsibility and Ethics in Uashington) ka ndjekur konfliktet e interesit të Presidentit Trump, duke treguar se si kufiri midis Organizatës Trump dhe administratës Trump është mjegulluar aq shumë, sa është e paqartë se ku përfundojnë përgjegjësitë publike të Presidentit Trump dhe fillojnë interesat e tij private financiare.

Ndryshe nga çdo president tjetër modern, Trump ka detyruar popullin amerikan të pyesë nëse vendimet dhe politikat që administrata e tij po zbaton janë sepse ato janë politikat më të mira për kombin, apo sepse ata personalisht i sjellin dobi atij – ose duke ndihmuar bizneset e tij drejtpërdrejt ose interesa të veçantë për të shpenzuar para atje.

Shifrat janë vërtet marramendëse. Që nga 21 shtatori, Presidenti Trump ka grumbulluar 3,403 konflikte interesi.

Presidenti Trump ka vizituar bizneset e tij 503 herë dhe 303 nga këto vizita janë bërë në kurse golfi. Vetëm këtë vit ai ka vizituar 7 prona 74 herë në total. Ditët që ai ka kaluar duke vizituar pronat përbëjnë një të tretën e presidencës së tij;

338 zyrtarë individualë të degës ekzekutive kanë vizituar pronat e Trump 885 herë. Jared Kushner dhe Ivanka Trump kanë vizituar pronat e Trump më shumë se çdo zyrtar tjetër i degës ekzekutive përveç presidentit – përkatësisht 39 dhe 36 herë. Pas tyre janë zv.Presidenti Mike Pence, Ish-këshilltarja e Presidentit, Kellyanne Conway dhe Sekretari i Thesarit, Steve Mnuchin;

141 anëtarë individualë të Kongresit kanë vizituar pronat e Trump 344 herë. Kryetari i Komitetit të Drejtësisë të Senatit, Lindsey Graham kryeson këtë listë me 27 vizita, pasuar nga Senatori Rand Paul, dhe Reps. Matt Gaetz, Jim Jordan dhe Kevin McCarthy. Shumica e këtyre vizitave (284) kanë qenë në hotelin Trump në Uashington D.C.;

  • 145 zyrtarë të huaj nga 75 qeveri kanë vizituar pronat e Trump. Më shumë zyrtarë turq kanë vizituar sesa përfaqësuesit e çdo vendi tjetër;
  • 69 zyrtarë shtetërorë nga 34 shtete kanë vizituar pronat e Trump, përfshirë 18 guvernatorë. Guvernatori Ron DeSantis i Florida kryeson listën;
  • Në total, zyrtarët publikë nga Kongresi, dega ekzekutive dhe qeveritë e huaja dhe shtetërore kanë bërë 2,014 vizita në pronat e Trump;
  • I vendosur në mënyrë të përshtatshme, vetëm disa blloqe larg Shtëpisë së Bardhë, Trump International Hotel në Uashington, D.C. është prona më e popullarizuar për t’u vizituar nga zyrtarë të qeverisë federale, shtetërore dhe të huaj. Zyrtarët publikë e kanë vizituar pronën 973 herë. Mar-a-Lago është e dyta në radhë me 385 vizita, e ndjekur nga Trump National Bedminster me 181 vizita, Trump National Golf Club në Virxhinia me 138, dhe Trump National Golf Club West Palm Beach me 110 vizita nga zyrtarë publikë;
  • Presidenti ka shfrytëzuar shumë mundësi për të përdorur zyrën e tij për reklama falas për pronat e tij të shumta. Zyrtarët e Shtëpisë së Bardhë, përfshirë Trump, kanë përdorur platformën e tyre për të promovuar bizneset e Trump 426 herë, shpesh në kapacitetet e tyre zyrtare. Trump posaçërisht ka përmendur pronat e tij në fjalime dhe intervista 338 herë;
  • Grupet e veçanta të interesit, grupet politike dhe qeveritë e huaja kanë zhvilluar 231 ngjarje të kombinuara në pronat e Trump gjatë presidencës së Trump. Interesat e veçantë kanë pritur ose sponsorizuar 130 veprimtari në pronat e Trump gjatë presidencës së Trump. Zyrtarët e administratës Trump dhe anëtarët republikanë të Kongresit shpesh marrin pjesë në ngjarje me interes të veçantë në pronat e Trump, shpesh pas dyerve të mbyllura, në këmbim të një pagese të madhe për bizneset e Presidentit Trump. Dyzet e tetë zyrtarë të administratës, përfshirë 13 anëtarë të kabinetit, kanë marrë pjesë në një ngjarje me interes të veçantë në një pronë të Trump dhe 41 anëtarë të Kongresit kanë shkuar në një të tillë;
  • Grupet politike kanë pritur 88 veprimtari në pronat e Trump që kur Trump mori detyrën. Ndërsa para kandidimit të tij për president, bizneset e Trump kurrë nuk ishin paguar më shumë se 100,000 dollarë nga grupet politike në një vit të vetëm, ata kanë marrë miliona dollarë në shpenzime politike çdo vit që kur ai kandidoi. Bizneset e presidentit kanë grumbulluar 23.2 milion dollarë nga grupet politike që kur Trump njoftoi kandidimin e tij për Shtëpinë e Bardhë në vitin 2015 dhe 9.7 milionë dollarë që kur mori detyrën. Grupet politike i kanë paguar 3.2 milionë dollarë hotelit Trump në Uashington, 2 milion dollarë Trump National Doral dhe 1.2 milion dollarë Mar-a-Lago-s. Shpenzuesit kryesorë janë fushata e vetë Trump, RNC (Republican National Convent) dhe një njësi e përbashkët për mbledhjen e fondeve që mbledh para për këto dy grupe, të cilat, së bashku, kanë shpenzuar më shumë se 20 milionë dollarë. Asnjë nga këto nuk përfshin shuma të pallogaritshme të shpenzuara nga grupe parash të errëta që zakonisht nuk duhet të raportojnë shpenzime të tilla;
  • Megjithëse shumë nga klientët më të mirë të Trump janë grupet e tij politike dhe ata në orbitën e tij të menjëhershme, shpenzimet politike në pronat e Trump janë të përhapura. Më shumë se 200 grupe politike konservatore dhe republikane kanë bërë një pagesë në një pronë të Trump dhe më shumë se tre duzina nga ata kanë paguar më shumë se 10,000 dollarë. Këto pagesa gjigante për bizneset e presidentit kanë lejuar grupe që sponsorizojnë veprimtaritë në pronat e Trump të kenë qasje te zyrtarët e rangut të lartë. Vetë Presidenti Trump ka marrë pjesë në 31 prej tyre dhe zv.Presidenti Pence ka shkuar në 15. Tetë zyrtarë të kabinetit kanë marrë pjesë në 22 ngjarje politike në pronat e presidentit dhe 67 anëtarë të Kongresit kanë marrë pjesë në një ose më shumë;
  • Qeveritë e huaja ose grupet e lidhura me qeverinë e huaj kanë pritur 13 ngjarje në hotelet dhe vendpushimet e presidentit gjatë presidencës Trump. Këto ngjarje kanë sjellë 67 zyrtarë të huaj dhe 20 zyrtarë të administratës Trump në pronat e presidentit;
  • Pavarësisht premtimit të Trump se do të kishte një ndarje midis Shtëpisë së Bardhë dhe Organizatës Trump gjatë administratës së tij, presidenti ka vazhduar të përfshihet me Organizatën Trump. Ai me sa duket ka ruajtur fuqinë për të marrë vendime për bizneset e tij gjatë kohës që ishte në detyrë dhe vazhdimisht u ka dhënë klientëve të tij që paguajnë, akses dhe informacion të privilegjuar. Ndërkohë, Organizata Trump ka kërkuar të nxjerrë në pah afërsinë e saj me pushtetin si një mjet marketingu;
  • Ndërsa Trump u betua kundër ndjekjes së marrëveshjeve të huaja ndërsa ishte në detyrë, 67 marka tregtare i janë dhënë Organizatës Trump nga qeveritë e huaja. Kina i ka dhënë 46 marka tregtare kompanisë Trump, më shumë se çdo vend.

Presidenti Trump ka përdorur zyrën e presidencës për të promovuar bizneset e tij dhe për t’u dhënë klientëve të pasur që paguajnë, akses personal te presidenti, ndërsa taksapaguesit amerikanë e paguajnë faturën, duke paguar mbi 100 milionë dollarë për ta transferuar atë në pronat e tij dhe këmbëngulja e tij për të kaluar kohën atje, ka rezultuar në të paktën një milion dollarë në para të taksapaguesve që janë shpenzuar në pronat e tij.

Ndërkohë, në lidhje me dy pronat që ai përmendi në 2016 në Portsmouth – Turnberry dhe Doral – ndërsa bënte premtime boshe për mbështetësit, jo vetëm që ai ka kaluar kohë në të dy, por ato janë bërë objekt i disa prej skandaleve më të mëdha vetë-merren me një presidenca e mbushur me korrupsion.

Disa nga këto përfshijnë:

  • Në Samitin e G-7 të 2019 në Francë, Presidenti Trump përdori fjalën zyrtare për të bërë një njoftim se administrata e tij do të mbante konferencën 2020 në vendpushimin e tij, Trump National Doral, pranë Majamit, duke sjellë me siguri miliona dollarë në shpenzimet e qeverive të huaja në vendpushimin e tij. Në vërejtjet e tij, ai vlerësoi ‘ndërtesat madhështore’ të pronës së tij dhe ‘sallat e pabesueshme të konferencave’ para liderëve ndërkombëtarë dhe shtypit.
  • Në 2019, Eric Trump pretendoi në mënyrë të gabuar se kur qeveria federale qëndron në pronat e Trump, organizata Trump i ul çmimet e faturave për zyrtarët e huaj. “Nëse babai im udhëton, ata qëndrojnë në pronat tona falas.” – tha ai. “Ata paguajnë vetëm 50 dollarë.”
  • Regjistrimet e marra nga Uashington Post tregojnë se kjo nuk është e vërtetë. Në realitet, Organizata Trump i ka faturuar qeverisë 650 dollarë për një dhomë të vetme dhe ka akuzuar qeverinë për periudhat kur Trump nuk ishte i pranishëm në klubet e tij. Në total, Organizata Trump ka marrë më shumë se 1 milion dollarë shpenzime të Shërbimit Sekret vetëm gjatë mandatit të Trump.
  • Kur zv.Presidenti Pence udhëtoi në Irlandë për takime në Dublin, ai qëndroi gati dyqind milje larg, në pronën e presidentit në Doonbeg. Shefi i stafit të tij tha se Trump sugjeroi vendpushimin. Anashkalimi i kushtoi qeverisë gati 600,000 dollarë në shpenzimet e udhëtimit dhe Shërbimi Sekret i pagoi vendpushimit Trump më shumë se 15,000 dollarë për qëndrimin.
  • Trump i bëri presion ambasadorit amerikan në Britani për të parë nëse ai mund ta drejtojë British Open në vendpushimin e golfit të presidentit Trump, Turnberry në Skoci në vitin 2017. Ambasadori, Woody Johnson, ndoqi kërkesën duke e ngritur idenë me Sekretarin e Shtetit të Skocisë.
  • Kur Ambasada Filipinase mbajti festimin e Ditës së Pavarësisë në hotelin Trump në Uashington në 2018, Ambasadori filipinas në SH.B.A. tha se zgjedhja e vendit ishte ‘një deklaratë, është një deklaratë që ne kemi një marrëdhënie të mirë me këtë president’.
  • Në vitin 2017, një broshurë për klubin e golfit të presidentit në Bedminster përdori mundësinë e një paraqitje nga Presidenti Trump për të shitur vendpushimin si një vend dasme. “Nëse ai është në vend për ditën tuaj të madhe, ai ka të ngjarë të ndalet dhe ta përgëzojë çiftin e lumtur“, thuhej në broshurë.
  • Një ditë pasi T-Mobile njoftoi bashkimin e saj të planifikuar me Sprint, për të cilën kishte nevojë për miratim nga administrata Trump, nëntë drejtues të T-Mobile hynë në hotel Trump. Kompania shpenzoi 195,000 dollarë në hotel, përfshirë dhjetëra vizita nga drejtuesit e kompanisë, ndërsa kërkonte bashkimin, i cili u miratua.
  • Në vitin 2017, një grup i veçantë interesi, Shoqata Amerikane e Stomatologjisë, kërkoi me sukses aksesin tek presidenti përmes një anëtari të një prej klubeve të tij. Një mysafir i Mar-a-Lago i kaloi presidentit një shënim që ai kishte shkruar në emër të grupit në stacionet e palëvizshme në Mar-a-Lago. Presidenti ia referoi atë direkt Sekretarit të Çështjeve të Veteranëve.Po atë vit, tre anëtarë të tjerë të klubit Mar-a-Lago ishin aq të përfshirë në Punët e Veteranëve, saqë zyrtarët e VA u dhanë një pseudonim – “Turma Mar-a-Lago”.
  • Vizita e Princit të Kurorës Saudite, Mohammed bin Salman, në New York City rriti fitimet tremujore në hotelin Trump në Manhattan gjatë vitit 2018, sipas menaxherit të hotelit. Megjithëse vetë princi i kurorës nuk qëndroi atje, shoqëruesit e tij qëndruan dhe ata shpenzuan shumë të mëdha.
  • Në ditët para vrasjes së Gjeneralit Qassem Soleimani të Gardës Revolucionare të Iranit, Trump u la të kuptohet mysafirëve në Mar-a-Lago se ata duhet të shikojnë diçka të ‘madhe’ që do të vijë ‘së shpejti’. Trump më vonë përshkroi detajet minutë pas minute të sulmit për donatorët në Mar-a-Lago.
  • Në vitin 2017, administrata e Trump hoqi një plan bipartizan për të zhvendosur selinë e FBI-së në periferitë e Uashington DC. Ndërtesa aktuale e FBI-së është larg nga hoteli në Uashington D.C. i presidentit dhe zhvendosja e tij mund të ketë lejuar një hotel konkurrues të lëvizë. Në të vërtetë, bizesmenët e hoteleve kishin ofertuar në këtë faqe. Presidenti Trump u përfshi personalisht në një takim rreth vendndodhjes së ndërtesës vetëm disa javë para njoftimit se nuk do të zhvendosej.

Shifrat në këtë raport janë kulmi i gati katër viteve të punës dhe ato paraqesin një pamje të keqe të një presidenti i cili duket i fiksuar pas korrupsionit në përfitimet financiare personale që ai mund të marrë nga koha e tij në detyrë.

Ata e tregojnë atë të jetë i gatshëm të përdorë zyrën më të lartë, më të fuqishme në vend për të promovuar bizneset e tij, ndërsa grupet e veçanta të interesit, qeveritë e huaja dhe donatorët e pasur e pasurojnë atë personalisht përmes ngjarjeve të bollshme të mbajtura në pronat e tij luksoze me shpresën e kërkimit të favorit te ai dhe administrata e tij.

Kalimi i kohës dhe shpenzimi i parave në pronat e Trump

Duke vizituar shpesh pronat që ai ende zotëron dhe përfiton si President, Trump ka krijuar hotelet dhe vendpushimet e tij si qendra të fuqisë dhe ndikimit. Anëtarët e administratës së tij dhe anëtarët republikanë të Kongresit kanë ndjekur shembullin e presidentit dhe kanë sjellë biznesin e tyre, duke përfshirë ata që mund të kërkojnë të ndikojnë në qeveri, në pronat e Trump. Sa herë që ata shkojnë, presidenti përfiton.

Presidenti Trump ka vizituar hotelet, vendpushimet dhe kurset e tij të golfit 503 herë si President dhe 14 nga pronat e tij në total. Nga këto vizita, 303 janë bërë në kurse golfi. Vetëm këtë vit, ai ka vizituar 7 prona 74 herë në total. Ditët që ai ka kaluar duke vizituar pronat përbëjnë një të tretën e presidencës së tij.

Presidenti Trump nuk ka pushuar vetëm në pronat e tij, ai i ka kthyer ato në zgjerime të Shtëpisë së tij të Bardhë duke pritur personalitete të huaja, duke mbajtur konferenca shtypi, duke nënshkruar urdhra ekzekutivë dhe duke u takuar me zyrtarë të kabinetit në to. Të gjitha këto ngjarje zyrtare kanë theksuar afërsinë e tyre me pushtetin, duke rritur statusin e tyre për mysafirët dhe anëtarët.

Presidenti Trump është larg nga i vetmi zyrtar i degës ekzekutive që mbron pronat e Trump – 334 zyrtarë të administratës kanë vizituar pronat e Trump 885 herë. Anëtarët e parë të familjes dhe këshilltarët e vjetër Jared Kushner dhe Ivanka Trump kanë vizituar pronat e Trump më shumë se çdo zyrtar tjetër i degës ekzekutive me përkatësisht 39 dhe 36 vizita. Pas tyre janë zv.Presidenti Mike Pence me 33 vizita, ish-këshilltarja i Presidentit Kellyanne Conway me 27 vizita dhe Sekretari i Thesarit, Steve Mnuchin me 23.

Anëtarët e Kongresit në mënyrë të ngjashme kanë përkrahur pronat e Presidentit. 141 senatorë dhe përfaqësues individualë kanë vizituar pronat e Trump 344 herë, me senatorin Lindsey Graham në krye të listës me 27 vizita, të ndjekur nga Rand Paul, Matt Gaetz, Jim Jordan dhe Kevin McCarthy. Shumica dërrmuese e këtyre vizitave në Kongres, 284 për të qenë të saktë, kanë qenë në hotelin Trump në Uashington, D.C.

Zyrtarët e qeverisë amerikane nuk janë të vetëm në përkrahjen e bizneseve të Trump – 145 zyrtarë të huaj nga 75 qeveri kanë vizituar pronat e Trump. Vendi që ka dërguar më shumë zyrtarë në pronat e Trump ka qenë Turqia. Në disa raste, Trump personalisht i ka sjellë atje. Në ‘Shtëpinë e Bardhë të Dimrit’ të Trump, Mar-a-Lago, ai ka pritur Presidentin Kinez Xi Jingping, Kryeministrin e atëhershëm japonez Shinzo Abe dhe së fundmi Presidentin e ekstremit të djathtë të Brazilit, Jair Bolsonaro së bashku me disa zyrtarë të tjerë brazilianë . Sipas The Grifter’s Club, një libër i fundit nga katër reporterë të Miami Herald, vizita e Xi ishte një ‘prodhues i pashembullt parash’ për Mar-a-Lago – aq sa ishte ‘ngjarja promovuese më e suksesshme në historinë e klubit’.

Vizitat e shpeshta të Trump kanë rezultuar në qindra dhe mijëra dollarë në mbrojtjen e Shërbimit Sekret dhe shpenzimet e udhëtimit, të cilat në fund të fundit paguhen nga taksapaguesit. Kostoja për Shërbimin Sekret në fillim të presidencës së Presidentit Trump ishte aq e lartë sa që agjencia nuk mund të përballonte më tej orarin e punës për agjentët që e mbronin atë. Më shumë se 1.000 agjentë kapërcyen kufijtë për pagesa jashtë orarit dhe agjentët filluan të largohen nga shërbimi si rezultat i mbingarkesës ndonjëherë të pakompensuar dhe udhëtimit e shpeshtë në bizneset e Trump.

Ndërkohë, bizneset e Presidentit Trump po ngarkonin gjithashtu Shërbimin Sekret për dhoma dhe shërbime të tjera me tarifa të larta, pavarësisht pretendimeve të tyre për të kundërtën. Nënpresidenti Ekzekutiv i Organizatës Trump, Eric Trump i tha Yahoo Finance se duke qëndruar në pronat e Organizatës Trump, qeveria do të kursente një ‘pasuri’, por dokumentet e shpenzimeve treguan se kjo nuk ishte e vërtetë. Organizata Trump ka ngarkuar subjekte të shumta qeveritare me qindra mijëra dollarë që kur Trump mori detyrën, duke drejtuar një skedë të financuar nga taksapaguesit prej më shumë se 1,1 milion dollarë në pagesa të Shërbimit Sekret.

Për udhëtimin e parë të Trump në Mar-a-Lago si President në janar 2017, Shërbimi Sekret rezervoi disa dhoma me vlerë 10,660 dollarë për tërë fundjavën. Në vendpushimin Bedminster të Trump, Shërbimi Sekret u detyrua të merrte me qira një vilë që kushton 17,000 dollarë në muaj. Pagesat e tjera janë edhe më të jashtëzakonshme. Resorti Turnberry i Trump në Skoci ngarkoi Shërbimin Sekret me një ‘tarifë heqje mobiljesh’ të pashpjegueshme prej 1,300 dollarësh. Shërbimi Sekret madje ka paguar për dhomat në Mar-a-Lago kur Trump nuk është atje. Në vitin 2017, pasi një anëtar i stafit të Mar-a-Lago i tha Shërbimit Sekret se vendpushimi ishte rezervuar, agjencia më vonë rezervoi dhoma për dy javë në të njëjtën kohë për të siguruar që nuk do të ndodhte më.

Vizitat e zv. Presidentit Mike Pence në pronat e Trump u kanë kushtuar gjithashtu taksapaguesve dhe i ka dhënë përfitime presidentit Trump. Kur Pence vizitoi Las Vegasin në 2017 për një takim të Koalicionit Republikan Hebre, Shërbimi Sekret shpenzoi më shumë se 20,000 dollarë në hotel Trump. Në një udhëtim të vitit 2019 në Irlandë, Pence qëndroi në vendpushimin Doonbeg të Trump edhe pse iu desh të fluturonte për takime në anën tjetër të vendit – me një kosto për taksapaguesit prej gati 600,000 dollarë.

Shërbimi Sekret nuk është e vetmja agjenci që shpenzon fonde të taksapaguesve në pronat e Organizatës Trump. Departamenti i Sigurisë Kombëtare shpenzoi më shumë se 1,600 dollarë në një darkë me “përfaqësuesit e qeverisë së huaj” në Hotel Trump. Sipas Politico, që nga shtatori i kaluar Departamenti i Mbrojtjes kishte shpenzuar pothuajse 200,000 dollarë në Turnberry që nga inaugurimi i Trump në 2017, plus gati 700 dollarë në Doral në 2018 dhe pothuajse 1,500 dollarë për dhomat e hotelit në Mar-a-Lago gjatë një fundjave në shkurt të 2017.

Në Prill 2017, kur Departamenti i Shtetit u përpoq që Organizata Trump të hiqte dorë nga kostot e një salle takimesh të nevojshme për shtyp dhe takime zyrtare gjatë një prej vizitave të Trump në Mar-a-Lago, Organizata Trump refuzoi dhe Departamenti i Shtetit vetëm shmangu një shkelje të rregullave të kontraktimit duke kufizuar shpenzimet e qeverisë nën 3,500 dollarë. Vitin tjetër, Presidenti Trump nënshkroi një ligj që hoqi kufirin e qeverisë për ‘mikro-blerjet’ nga 3,500 dollarë në 10,000 dollarë dhe Departamenti i Shtetit krijoi një kartë krediti të veçantë vetëm për vizitat në Mar-a-Lago.

Të gjitha këto shpenzime i fusin paratë e taksapaguesve në xhepin e Trump. Sipas zbulimit të tij personal financiar, bizneset e Trump morën të paktën 446 milionë dollarë vitin e kaluar, më shumë se 1.000 herë më shumë se paga presidenciale që ai e ka kthyer në një shfaqje dhurimi. Dhe Trump nuk është i vetmi që përfiton nga dollarët e taksapaguesve. Zbulimi personal financiar i Ivanka Trump zbuloi se pjesa e saj në hotelin Trump në Uashington D.C. solli 4 milionë dollarë të ardhura.

Pronat e Trump janë më shumë sesa thjesht zgjatime të Shtëpisë së Bardhë. Që nga zgjedhja e tij në 2016, biznesi është vizituar nga zyrtarë të administratës dhe aleatë duke përdorur pronat e Trump për dasma, ahengje dhe festime të tjera. Për prag të Vitit të Ri, Dan Scavino, Mike Pompeo, Lindsey Graham dhe disa të tjerë, përfshirë Trump dhe Ivanka, qëndruan në Mar-a-Lago për të festuar. Këshilltari i Lartë i Presidentit, Stephen Miller u martua me një zyrtare tjetër të Shtëpisë së Bardhë në Uashington, D.C. Trump Hotel, me të paktën 20 zyrtarë të administratës dhe anëtarë të Kongresit të pranishëm duke përfshirë Trump, Pence, Mulvaney dhe të tjerë. Kur Sarah Huckabee Sanders u largua nga Shtëpia e Bardhë verën e kaluar ajo organizoi një mbrëmje të madhe largimi në Hotel Trump me pothuajse 40 të ftuar qeveritarë.

Ndërsa pandemia e koronavirusit ngadalësoi industrinë e mikpritjes, disa zyrtarë vazhduan të vizitonin pronat e Trump edhe gjatë shpërthimit të pandemisë në prill dhe maj. Kur virusi goditi për herë të parë dhe qytetet në të gjithë vendin urdhëruan banorët të ‘strehoheshin në shtëpi’, Jared dhe Ivanka udhëtuan në Bedminster, New Jersey për të kaluar pushimet e Pashkës në klubin e golfit të Trump. Kjo pasi Ivanka postoi një video në internet duke u kërkuar amerikanëve të ndiqnin udhëzimet federale dhe të qëndronin në shtëpi. Edhe Presidenti Trump bëri një pushim nga pronat e tij – koronavirusi e ndaloi atë që t’i vizitonte ato për gati tre muaj.

Në fakt, e vetmja gjë që e ka ndaluar përkohësisht Presidentin Trump të vizitojë në mënyrë rutinë pronat e tij si president janë dy mbyllje të qeverisë dhe një pandemi globale. Ndërsa ka ende dhjetëra mijëra raste të reja të virusit çdo ditë në të gjithë vendin, Trump ka rikthyer dhe ka vizituar një nga kurset e tij të golfit pothuajse çdo fundjavë që nga fundi i majit.

Madje ka pasur tubime të mëdha në grupe në Hotel Trump International në Uashington D.C. në mes të udhëzimeve të kryebashkiaes Muriel Boëser që ndalojnë ngjarjet e mëdha dhe u kërkon të gjithëve të mbajnë një maskë. Më 20 korrik, RNC (Konventa Kombëtare Republikane) dhe Trump Victory zhvilluan një mbledhje të përbashkët fondesh ku të ftuar përfshinin Mark Meadoës, Lindsey Graham dhe Trump. Fotografitë nga ngjarja tregojnë shumë pak njerëz që mbajnë maska. Më 27 dhe 28 korrik, mbi 20 anëtarë të Kongresit, zyrtarë të degës ekzekutive dhe madje një senator i shtetit folën ose morën pjesë në “’Samitin e Lirisë’ të Qendrës Falkirk në Hotel Trump. Në fotot nga ngjarja në mediat sociale, nuk ka asnjë maskë të vetme. Injorimi i udhëzimeve të sigurisë së kryebashkiakes me gjasë vë në rrezik sigurinë e të pranishmëve dhe punëtorëve të mikpritjes.

Veprimtaritë luksoze në pronat e Trumpit

Vendimi i Presidentit Trump për të mbajtur interesat e biznesit të tij ndërsa ishte në detyrë u dha interesa të veçantë, qeverive të huaja dhe grupeve politike diçka që ata kurrë nuk kanë pasur më parë: një mënyrë për të vlerësuar veten me presidentin dhe administratën e tij duke hedhur para në llogarinë e tij bankare. Këto grupe nuk e kanë humbur mundësinë. Ata kanë injektuar miliona dollarë në bizneset e tij me pesë dhe gjashtë shifra duke pritur dhe sponsorizuar ngjarje ekstravagante në hotelet dhe vendpushimet e tij ndërsa kërkojnë ndikim në administratën e tij.

Anëtarët e lartë të administratës shpesh kanë marrë pjesë në ngjarjet në pronat e Trump për të adresuar grupe që organizojnë ngjarje atje, duke shpërblyer pagesat e këtyre grupeve të veçanta të interesit për shefin e tyre përmes patronazhit të bizneseve të tij.

Sipas ndjekjes së CREW, gjatë presidencës Trump, interesa të veçanta kanë pritur ose sponsorizuar 130 ngjarje në pronat e Trump, grupet politike kanë pritur 88 ngjarje shtesë, dhe qeveritë e huaja ose grupe të lidhura me qeverinë e huaj kanë pritur 13 ngjarje në hotelet dhe vendpushimet e presidentit. . Numri i ngjarjeve të njohura janë vetëm një përfaqësues për ato që sigurisht janë numra shumë më të mëdhenj. Dhe ndërsa nuk ka asnjë mënyrë për të gjetur se sa kanë shpenzuar këto grupe në përgjithësi, shpenzimet pothuajse me siguri kanë rezultuar në miliona dollarë të ardhura për bizneset e Presidentit Trump.

Grupet e veçanta të interesit

Që kur Presidenti Trump mori detyrën, interesa të veçantë kanë pritur ose sponsorizuar 130 ngjarje në pronat e Trump ndërsa kërkojnë të ndikojnë në qeveri. Pritësit përfshijnë disa nga grupet më të mëdha të interesit në vend. Shoqatat kryesore tregtare që përfaqësojnë huazuesit e pagave, kompanitë e energjisë, ortodontët, prodhuesit e produkteve të letrës, prodhuesit e ëmbëlsirave dhe drejtorët e varrimit të gjitha organizuan ngjarje, dhe kështu Dhoma e Tregtisë e SHBA-së. Kompanitë nga shumë prej industrive më të mëdha dhe në disa raste, më abuzive në vend kanë organizuar ose sponsorizuar ngjarje, duke përfshirë burgjet private, kujdesin shëndetësor, farmaceutikën dhe softuerin e përgatitjes së taksave.

Para zgjedhjes së Trump, kontraktori privat i burgjeve GEO Group kishte mbajtur zakonisht konferencën e tij vjetore pranë selisë së tij në Boca Raton. Gjatë vitit të parë në detyrë të Trump, megjithatë, drejtuesit e grupit vendosën të provonin një vend afër Miami, vendpushimin Trump Doral.

Rezervimi ishte më e pakta që ata mund të bënin. Departamenti i Drejtësisë i Trump u hodhi ndërmarrjeve private të burgjeve një litar shpëtimi në fillim të vitit 2017, duke përmbysur planin e administratës Obama për t’i hequr ato. Në vend të kësaj, shpenzimet private të burgjeve janë rritur gjatë administratës Trump dhe që atëherë GEO Group ka sponsorizuar një tjetër ngjarje në vendpushimin Doral të presidentit.

Interesa të tjerë të veçantë janë shfaqur të korrin shpërblime nga administrata Trump pasi përkrahën bizneset e presidentit. Bankierët, avokatët e mënyrave alternative të duhanpirjes, ndërtuesit e hekurudhave dhe të tjerë gjithashtu kanë përfituar nga një politikë e favorshme ose ndryshim rregulli nga administrata Trump pasi organizuan një ngjarje në një pronë të Trump. Vetëm dy javë pasi Instituti i Kushtëzimit, Ngrohjes dhe Ftohjes së Ajrit mbajti një konferencë në vendpushimin Doral të Trump, administrata e Trump doli në favor të një politike mjedisore për të cilën ata do të lobonin në favor për vite me radhë. Kthimi i taksave i grupit për atë vit tregoi se i kishte paguar biznesit të presidentit më shumë se 700,000 dollarë për ngjarjen.

Deri tani vendi më i popullarizuar i ngjarjeve për interesa të veçantë është hoteli Trump në Uashington. 61 nga këto ngjarje ndodhën atje. Kjo drejtohet pjesërisht nga vizitat ‘fluturuese’ nga interesa të veçantë në udhëtimet e lobimit në Uashington. Është e zakonshme që të dy grupet me bazë në Uashington DC dhe banorët jashtë qytetit të takohen me zyrtarë ndërsa qëndrojnë në ose organizojnë një ngjarje në hotel.

Grupet e tjera kanë marrë një takim të Zyrës Ovale. Pesë grupe, përfshirë Këshillin Amerikan të Shkëmbimit të Legjislacionit dhe Institutin Amerikan të Naftës kanë pasur takime në Shtëpinë e Bardhë në të njëjtën kohë me një ngjarje në hotelin Trump. API shkoi në Shtëpinë e Bardhë në ditën e dytë të një ngjarje dy-ditore në hotelin Trump për të diskutuar çështjet NAFTA dhe tarifat.

Është gjithashtu e zakonshme që zyrtarët e administratës Trump dhe anëtarët republikanë të Kongresit të marrin pjesë në ngjarje me interes të veçantë në pronat e Trump, duke u dhënë këtyre interesave hyrje të vlefshme, shpesh prapa dyerve të mbyllura, gjë që gjithashtu rezulton në një pagesë të madhe për Presidentin Trump. Dyzet e tetë zyrtarë të administratës, përfshirë 13 anëtarë të kabinetit, kanë marrë pjesë në një ngjarje me interes të veçantë në një pronë të Trump dhe 41 anëtarë të Kongresit kanë shkuar në një. Në dy raste, anëtarët e kabinetit kanë përfshirë fjalë të mira për zgjedhjen e vendit të ngjarjes në vërejtjet e tyre, të gjitha ndërsa shefi i tyre korr një përfitim financiar nga ngjarja.

Grupet politike

Presidenca e Trump i ka kthyer pronat e tij në zona të grumbullimit të fondeve për Partinë Republikane. Ndërsa para kandidimit të tij për president, bizneset e Trump kurrë nuk ishin paguar më shumë se 100,000 dollarë nga grupet politike në një vit të vetëm, ata kanë marrë miliona dollarë në shpenzime politike çdo vit që kur ai kandidoi.

Grupet politike, si grupet e veçanta të interesit, shpesh shpërblehen për patronazhin e tyre me qasjen te presidenti dhe zyrtarët e lartë të Trump në ngjarjet e tyre. Reklamimi i këtyre paraqitjeve ndihmon në marrjen e interesit, gjë që i bën ngjarjet më të frekuentuara – dhe më të shtrenjta – që do të thotë më shumë para për Trump. Ndryshe nga çdo president tjetër modern, kur donatorë të pasur vijnë për mbledhjen e fondeve në pronat e Trump, ata nuk po përfitojnë thjesht nga fushatat politike të presidentit dhe aleatëve të tij, por ata po e pasurojnë personalisht presidentin.

Grupet politike kanë mbajtur 88 ngjarje në pronat e Trump që kur Presidenti mori detyrën. Dyzet e pesë nga këto kanë ndodhur në hotelin Trump në Uashington, 6 kanë ndodhur në Trump National Doral, dhe 17 kanë ndodhur në Mar-a-Lago. Çuditërisht, operacioni politik i presidentit është klienti i tij më i mirë. Fushata Trump, Konventa Kombëtare Republikane dhe një komitet i tretë, Trump Victory, i cili mbledh para për këto dy grupe, kanë zhvilluar 23 ngjarje të kombinuara në pronat e Trump. Një super PAC i miratuar nga fushata Trump, America First Action, ka pritur tetë të tjerë, dhe një grup politik i udhëhequr nga zv. Presidenti Mike Pence ka mbajtur tre.

Në këto ngjarje, Presidenti Trump shpesh u jep donatorëve të pasur një burim të paçmuar: Takim intim me të për të diskutuar çështje të kafshëve shtëpiake. Ne e dimë këtë sepse në prag të hetimit të Presidentit Trump, regjistrimet u lëshuan nga avokati i Lev Parnas, duke treguar saktësisht se çfarë u diskutua në një ngjarje të America Fiest Action në hotelin Trump. Në regjistrim, Trump ka biseda të gjata me donatorë individualë rreth biznesit të tyre dhe interesave të tjerë.

Komitetet e tjera politike të Partisë Republikane kanë ndjekur shembullin. Komiteti Republikan i Kongresit Kombëtar dhe Komiteti Senatorial Kombëtar Republikan, dy nga mjetet kryesore të partisë për mbledhjen e fondeve, kanë pritur së bashku gjashtë ngjarje në pronat e Trump. Fondi i Lidershipit të Senatit, një super PAC me një mision të ngjashëm, i cili është afër udhëheqjes së Senatit, ka pritur edhe dy ngjarje të tjera. Shoqata e Guvernatorëve Republikanë dhe Shoqata e Përgjithshme e Prokurorëve Republikanë, të cilët kërkojnë të fitojnë garat shtetërore për Republikanët në të gjithë vendin, kanë zhvilluar dy ngjarje secila.

Të nxitur nga kostot me pesë dhe gjashtë shifra të këtyre ngjarjeve, bizneset e presidentit kanë grumbulluar 23.2 milionë dollarë nga grupet politike që kur Trump njoftoi kandidimin e tij për zyrën në 2015 dhe 9.7 milionë dollarë që kur ai mori detyrën. Grupet politike i kanë paguar 3.2 milionë dollarë hotelit Trump në Uashington, 2 milionë dollarë Trump National Doral dhe 1.2 milion dollarë Mar-a-Lago. Shpenzuesit kryesorë janë fushata e vetë Trump, RNC dhe një njësi e përbashkët që mbledh para për këto dy grupe, të cilat, së bashku, kanë shpenzuar më shumë se 20 milionë dollarë. Super PAC America First Action pro-Trump ka shpenzuar edhe 600,000 dollarë të tjerë në bizneset e Trump dhe komiteti politik i zv.Presidentit Pence ka shpenzuar 237,000 dollarë atje.

Megjithëse shumë nga shpenzuesit më të mëdhenj janë grupet politike të vetë Trump dhe ata në orbitën e tij, shpenzimet politike në pronat e Trump janë të përhapura. Më shumë se dyqind grupe politike kanë bërë një pagesë për të paktën një pronë të Trump dhe më shumë se tre duzina prej tyre kanë paguar më shumë se 10,000 dollarë. Asnjë nga këto nuk përfshin shuma të patreguara të shpenzuara nga grupe parash të errëta që zakonisht nuk duhet të raportojnë shpenzime të tilla.

Këto pagesa gjigante për bizneset e presidentit kanë lejuar grupe që sponsorizojnë ngjarjet në pronat e Trump qasje te Trump dhe zyrtarë të tjerë të lartë të qeverisë. Vetë Presidenti Trump ka marrë pjesë në 31 prej tyre dhe zv.Presidenti Pence ka shkuar në një tjetër 15. 8 zyrtarë të kabinetit kanë marrë pjesë në 22 ngjarje politike në pronat e presidentit dhe 67 anëtarë të Kongresit kanë marrë pjesë në një ose më shumë.

Ndërsa pandemia e koronavirusit bëri që shumë prona të Trump të mbyllen përkohësisht, ata që atëherë janë rihapur kanë rifilluar rezervimin – dhe faturimin – e grupeve politike dhe të interesit të posaçëm, zyrtarë të mbledhjes, donatorë dhe lobistë për tetë ngjarje që nga marsi. Gjatë Kongresit Kombëtar Republikan, Trump Victory priti një ngjarje tre-ditore në hotelin Trump, duke tërhequr pjesëmarrjen nga 10 zyrtarë të administratës, duke përfshirë të paktën pesë zyrtarë të kabinetit dhe vetë Presidentin Trump.

Qeveritë e huaja

Qeveritë e huaja dhe grupet e lidhura me qeverinë e huaj kanë zhvilluar 13 ngjarje në pronat e Trump gjatë presidencës së tij. Pagesat për këto ngjarje shkelin Klauzolën e Emolumenteve të Kushtetutës, e cila thotë se presidenti nuk lejohet të pranojë dhurata, fitime, përfitime ose avantazhe nga vendet e huaja.

Ambasadat e Filipineve dhe Kuvajtit kanë mbajtur festimet e Ditës së Pavarësisë në hotelin Trump në Uashington dhe konsullata rumune në Çikago festoi Ditën Kombëtare të Rumanisë në hotelin Trump në Çikago. Midis zgjedhjes dhe inaugurimit të Trump, ambasadat e Bahreinit dhe Azerbajxhanit të dy mbajtën ngjarje në hotelin e presidentit në Uashington DC.

Gjatë ngjarjes së ambasadës së Filipineve, ambasadori i vendit në SHBA lidhi përkrahjen e hotelit Trump të vendit të tij me presidencën. Ai tha se zgjedhja e vendit ishte ‘një deklaratë, është një deklaratë që ne kemi një marrëdhënie të mirë me këtë president’.

Si ambasada e Kuvajtit ashtu edhe konsullata rumune kishin mbajtur më parë të njëjtën ngjarje vjetore diku tjetër në vitet e mëparshme para se Trump të ishte president. Kuvajti u bë një klient i përsëritur, duke rezervuar hotelin Trump për Ditën e tij Kombëtare duke festuar në 2017, 2018 dhe 2019. Ata u shpërblyen për besnikërinë e tyre me aksesin tek zyrtarët e lartë të Trump. Tre anëtarë të kabinetit Trump morën pjesë në ngjarjen e tyre të vitit 2019, dhe po kështu bëri edhe Kellyanne Conëay. Atje, ata u bashkuan me përfaqësues nga shtatë qeveri të ndryshme.

Ngjarjet e qeverisë së huaj shpesh sjellin zyrtarë të huaj si nga vendi pritës ashtu edhe nga vendet e tjera në pronat e presidentit me grupe. Gjashtëdhjetë e shtatë zyrtarë të huaj morën pjesë në një ngjarje të qeverisë së huaj në një pronë të Trump, duke rritur paratë e huaja që i kalonin presidentit përmes bizneseve të tij.

Një konferencë vjetore mbi marrëdhëniet turke u zhvillua në hotelin Trump në Uashington në 2017 dhe 2019. Ngjarjet kanë sjellë të paktën 15 zyrtarë të qeverisë turke në hotel si mysafirë dhe folës. Ambasadori turk dhe disa ministra turq iu drejtuan të pranishmëve në ngjarjen 2019, e cila u sponsorizua pjesërisht nga një zyrë e qeverisë turke. Një tjetër sponsor ishte Turkish Airlines, të cilit qeveria turke i zotëron një pjesë të madhe. Turkish Airlines priti dy ngjarje të tjera në pronat e Trump gjatë administratës Trump, duke ngritur shqetësime shtesë për shpërblimet.

Promovimi zyrtari bizneseve private të presidentit Trump

Vendpushimet, hotelet dhe kurset e golfit të Trump janë krenaria dhe gëzimi i tij, e cila mund të jetë arsyeja pse ai kalon kaq shumë kohë duke shpallur pronat e tij eponime. Në presidencë, Trump ka gjetur një shans për të reklamuar bizneset e tij nga platforma më e madhe në botë. Ai e ka shfrytëzuar rastin, duke lavdëruar bizneset e tij me vlerësime, madje edhe gjatë mbajtjes së fjalimeve zyrtare. Presidenti ka përmendur duke iu referuar bizneseve të tij 334 herë ndërsa ishte në detyrë.

Trump ka vlerësuar vazhdimisht pronat e tij gjatë fjalimeve, konferencave për shtyp dhe çdo mundësi tjetër që ka pasur. Trump nuk ka folur për ndonjë pronë tjetër aq sa ka folur për Kullën Trump ‘përrallore dhe eë bukur’. Trump në mënyrë të ngjashme i pëlqen të mburret me Mar-a-Lago dhe pronat e tij të tjera. Kohët e fundit ai e quajti kullën e tij 40 Wall Street një ‘ndërtesë të shkëlqyeshme’ dhe thirri ‘Pyes veten se kush e ndërtoi këtë vend të bukur’ ndërsa fliste në hotelin në Uashington D.C. Edhe kur ai është duke mohuar se ai përdor zyrën e tij për të promovuar bizneset e tij, ai paraqet vendpushimet e tij ‘të jashtëzakonshme’, ‘madhështore’ dhe ‘të pabesueshme’ me lavdërime.

Zyrtarë të tjerë të Shtëpisë së Bardhë kanë përdorur gjithashtu platformën e tyre për të dhënë vlerësime mbi pronat e shefit të tyre. Zyrtarë të Shtëpisë së Bardhë përveç Trump kanë promovuar pronat e tij në 92 raste. Zyrtarët që i kanë rritur më shumë janë ish-shefi i përkohshëm i shtabit, Mick Mulvanley, ish-Sekretari i Shtypit Sean Spicer dhe zv.Sekretari i Shtypit, Hogan Gidley.

Në një intervistë në CNN në fund të vitit të kaluar, Kellyanne Conway shmangu pyetjet në lidhje me shitjen e mundshme të hotelit Uashington DC duke mbushur pronën me komplimente: “Është një hotel i shkëlqyeshëm. Ke qenë atje? Ushqimi është i shijshëm, hoteli është i shkëlqyeshëm, ka afërsi me shumë vende.” – tha Conëay. Andreë Giuliani, një Asistent për Ndërlidhje Publike në Shtëpinë e Bardhë dhe djali i avokatit personal të Trump, Rudy Giuliani, kohët e fundit shkroi në Tëitter duke e thirrur Kursin e Golfit në Ferry Point të Trumpit ‘një nga kurset më të mëdha në SHBA’. Kur Shtëpia e Bardhë njoftoi Doralin e Trump si vendndodhjen për samitin e G7 2020, Shefi i Shtabit i atëhershëm në detyrë, Mick Mulvaney, kaloi një konferencë të tërë shtypi duke mbrojtur kualifikimet e pronës, duke e quajtur atë ‘mjedisi më i mirë fizik për G7’, dhe një vendndodhje perfekte dhe përshkroi shumë komoditete të Doral. Zv.Sekretari i Shtypit i Shtëpisë së Bardhë, Hogan Gidley, ka promovuar disa prona dhe u është referuar aspekteve të Trump Toëer dhe Turnberry si ‘ikonike’.

Trump madje mbron pronat e tij pas dyerve të mbyllura. Zyrtarë të ndryshëm anonimë të Shtëpisë së Bardhë kanë thënë se Trump bën presion që ngjarje zyrtare të mbahen në pronat e tij. Një zyrtar i tha Uashington Post se ‘hovi i tij, çdo herë, ishte për të bërë gjëra në pronat e tij’.

Një tjetër madje tha që Trump mendon se amerikanët presin që ai të vizitojë pronat e tij. Pavarësisht betimit për të qëndruar larg interesave të tij të biznesit gjatë presidencës së tij, ‘Presidenti argumentoi në mënyrë të përsëritur se njerëzit e dinin kë zgjodhën kur e zgjodhën dhe se bizneset e tij ishin thelbësore për imazhin e tij’.

Trump e bëri publike këtë dëshirë verën e kaluar në samitin e G7 në Francë, ku ai mbrojti avokoi publikisht mbajtjen e samitin e ardhshëm në Trump National Doral. Ndërsa Trump pretendoi se Shërbimi Sekret preferonte Doral nga pretendentët e tjerë, të dhënat e marra nga CREW zbuluan më vonë se Shërbimi Sekret nuk tha asgjë të tillë dhe se Doral u shtua si opsion i minutës së fundit, që do të thotë që Trump gënjeu për të manipuluar ngjarjen ndërkombëtare për përfitimin e tij. Trump në mënyrë të ngjashme deklaroi se Shërbimi Sekret ndikoi që ai të qëndronte në hotelin e tij në Las Vegas gjatë një fushate në Bregun Perëndimor. Ky pretendim më vonë u vu në pikëpyetje nga një kërkesë e regjistrave nga CREW.

Konfliktet e interesit jashtë vendit

Nënkryetari Ekzekutiv i Organizatës Trump, Eric Trump, ka thënë se pas kohës së Trump në detyrë, kompania e tij do të ‘fillojë një zgjerim të madh’ që do të përqendrohet pjesërisht në biznesin ‘jashtë’. Duket sikur ky ‘zgjerim i madh’ ka filluar herët. Në vend që të presin, djemtë e Trump kanë ndjekur aktivisht biznesin e huaj dhe po përdorin fuqinë e sapogjetur politike të familjes së tyre për ta bërë këtë, pavarësisht nga një premtim nga Trump që kompania e tij nuk do të ndiqte marrëveshje të huaja gjatë presidencës së tij.

Disa herë, mohimet e tyre se ata po ndjekin biznesin e huaj kanë qenë pothuajse komike. Në mes të tetorit të vitit 2019, Eric Trump i tha drejtueses së Fox News, Laura Ingraham, “Kur babai im u bë komandant i përgjithshëm i këtij vendi, ne dolëm nga të gjitha bizneset ndërkombëtare”. Dy javë më vonë, një llogari zyrtare e Organizatës Trump shkroi në Tëitter: “Të ngazëllyer për të njoftuar se ne kemi dhënë leje planifikimi për të zgjeruar @TrumpDoonbeg!”, vendpushimin e golfit në Irlandë. Postimi shpjegoi se përditësimet – të cilat duhej të miratoheshin nga zyrtarët lokalë irlandezë – do të përfshinin ‘një sallë të re, pishinë, banjë, ambiente për kohën e lirë, 235 dhoma shtesë turistike, vila dhe shumë më tepër’.

Një mënyrë që Organizata Trump ka qenë duke u zgjeruar është përmes markave të huaja tregtare. Këto marka tregtare i japin kompanisë qasje në tregjet e huaja dhe në fund të fundit fillojnë fillimin e ndjekjes së zgjerimit ndërkombëtar që do të ndjekë në mënyrë të pashmangshme presidencën e Trump. Këto marrëveshje nuk janë të dobishme vetëm për Trump. Duke dhënë marka tregtare jashtëzakonisht të vlefshme për kompanitë e Trump, qeveritë e huaja mund të blejnë rrugën e tyre në hiset e mira të Presidentit të SHBA-së në mënyrën që ai i pëlqen më shumë: duke rritur interesat e tij të biznesit.

Në mandatin e parë të Trump si President, Organizata Trump mori 66 marka të huaja tregtare. Ndërsa shumica dërrmuese e këtyre markave tregtare janë nga Kina, kompanitë Trump kanë marrë gjithashtu miratim për markat tregtare në Argjentinë, Brazil, Kanada, Peru, Filipine, Indonezi, Meksikë, Emiratet e Bashkuara Arabe dhe Bashkimin Evropian.

Më e fundit nga këto marka tregtare është nga Argjentina. Kompania e familjes Trump ka marrë tre marka tregtare nga vendi gjatë vitit të kaluar që mbulojnë zona si shërbimet e klubeve, objektet rekreative, pasuritë e paluajtshme dhe ndërtimet, duke lënë të kuptohet se Organizata Trump mund të jetë duke ndjekur një zhvillim në Argjentinë. Trump gjithashtu mund të ketë ndryshuar politikën e jashtme të SHBA-së për t’i marrë ato: Dy markat e para tregtare kanë ndodhur që të përkojnë me veprimet e administratës mbi politikën tregtare në Argjentinë.

Ivanka Trump ka përfituar në mënyrë të ngjashme nga pozita qeveritare e babait të saj për të zgjeruar markën e saj jashtë vendit. Në 2018 Ivanka mbylli kompaninë e saj të veshjeve mes shqetësimeve të etikës për t’u përqëndruar në punën e saj qeveritare. Në janar 2019, megjithatë, kompania mori miratimin për një markë tregtare në Kanada për çanta dore, këpucë dhe sende të tjera veshjesh, pavarësisht se biznesi ishte mbyllur. Kjo nuk është marka e parë tregtare që ajo ka marrë që nga mbyllja e markës së saj – në tetor 2018 ajo mori miratimin për 16 marka tregtare nga qeveria kineze.

I gjithë ky biznes i huaj nuk mund të bëhet pa udhëtuar. Fëmijët e rritur të Trump kanë bërë udhëtime ndërkombëtare për biznesin e Organizatës Trump. Në vitet e fundit, Don Jr i ka kushtuar vëmendje të veçantë Indonezisë, ku kompania MNC Group po ndërton dy projekte të markës Trump. Ky projekt është i mbushur me konflikte ndërkombëtare të interesit. Para së gjithash, MNC Group drejtohet nga Hary Tanoesoedibjo, një partner i gjatë biznesi dhe mik i Presidentit Trump. Tanoesoedibjo e ka prezantuar Trump me disa zyrtarë të profilit të lartë indonezianë dhe madje ka marrë pjesë në festimet për inaugurimin e Trump në 2017.

Vajza e Tanoesoedibjo gjithashtu ndodh të jetë një zyrtare e qeverisë indoneziane, duke e lidhur Trump drejtpërdrejt me një qeveri të huaj. Tetorin e kaluar, Angela Tanoesoedibjo u emërua për të shërbyer si zv.ministre e Turizmit dhe Ekonomisë Kreative në kabinetin e Presidentit indonezian, Joko Widodo. Meqenëse pozicioni i Tanoesoedibjo i jep asaj fuqi mbi turizmin në vend, ajo potencialisht mund të marrë vendime që ndikojnë në biznesin e babait të saj, duke përfshirë dy projektet Trump.

Verën e kaluar Don Jr udhëtoi në Xhakarta për të marrë pjesë në një ngjarje para nisjes për dy zhvillimet indoneziane ku ishin të pranishëm disa zyrtarë qeveritarë, përfshirë Anxhelan. Prania e kaq shumë zyrtarëve në një ngjarje që synon të festojë një vendpushim të markës Trump ngre dyshime. Shumë mund të kenë marrë pjesë për të siguruar takimin me djalin e Presidentit të Shteteve të Bashkuara dhe për të treguar mbështetjen e tyre për përpjekjet e biznesit të Presidentit.

Për të shtuar korrupsionin, në shtator 2018 MNC Group bashkëpunoi me një kompani ndërtimi që është pjesërisht e zotëruar nga qeveritë e Arabisë Saudite dhe Koresë së Jugut për të ndërtuar aspektet e markës Trump të një prej vendpushimeve. Kjo ndodhi menjëherë para se gazetari amerikan Jamal Kashoggi të zhdukej nga duart e zyrtarëve sauditë në Turqi, duke ngritur pikëpyetje nëse ngurrimi i Trump për të kërkuar llogari nga qeveria saudite mund të ketë lidhje me marrëdhëniet e tij të biznesit me vendin.

Këto udhëtime ndërkombëtare biznesi pësojnë kosto masive të Shërbimit Sekret që në fund të fundit paguhen nga taksapaguesit. Shërbimi Sekret ka qenë gjithmonë i autorizuar për të mbrojtur familjen e Presidentit, por krijon një vështirësi etike kur qëllimi i udhëtimeve është të rrisë vijën fundore të Trump. Që nga ky prill, familja Trump kishte bërë një mesatare prej 12 herë më shumë udhëtime në vit që kërkonin mbrojtje të Shërbimit Sekret, krahasuar me ish-presidentin Obama.

Në fillim të vitit 2018 për shembull, Don Jr vizitoi Indinë për një udhëtim biznesi një javor për të shitur bashkëpronësi të markës Trump që u kushtojnë taksapaguesve gati 100,000 dollarë në tarifat e Shërbimit Sekret. Gjatë udhëtimit ai qëndroi në një ‘shumëllojshmëri hotelesh luksoze’, priti ‘darka me shampanjë’ dhe madje u takua drejtpërdrejt me Kryeministrin Narendra Modi. Don Jr. dhe drejtuesit e tjerë të Organizatës Trump madje u premtuan blerësve të hershëm të një nxitje ekskluzive – hyrjen tek djali i Trump në një pritje private luksoze në New York.

Shpenzimet nuk ndalen këtu. Menjëherë pas inaugurimit të babait të tyre, Don Jr dhe Eric Trump udhëtuan në Dubai për të hapur një kurs golfi të markës Trump, duke kushtuar 200,000 dollarë në tarifat e Shërbimit Sekret. Po atë muaj vëllezërit udhëtuan në Republikën Dominikane për të rihapur një projekt të dështuar turistik të markës Trump, duke kushtuar 20,000 dollarë në fondet qeveritare. Eric Trump ka vizituar Uruguain dy herë gjatë mandatit të parë të babait të tij, udhëtime që i kushtojnë taksapaguesve 97,830 dollarë në 2017 dhe 80,786 dollarë në 2019.

Jo të gjitha këto udhëtime përfshijnë biznesin e Organizatës Trump. Në gusht 2019, Don Jr vizitoi Mongolinë për të gjuajtur dele të rrezikuara me një dhurues të RNC, duke i kushtuar taksapaguesve 76,859 dollarë, më shumë se 60,000 dollarë më shumë se sa raportoi fillimisht Shërbimi Sekret. Pas ekskursionit të gjuetisë, Trump u takua me Presidentin e Mongolisë dhe iu dha leja në mënyrë retroaktive për të gjuajtur delet që ai kishte vrarë tashmë.

Linjat e paqarta mes Shtëpisë së Bardhë dhe Organizaës Trump

Ditë para se Presidenti i zgjedhur Trump të merrte detyrën, ai bëri mëkatin fillestar të presidencës së tij, duke njoftuar se do të mbante interesat e tij të biznesit ndërsa ishte në detyrë. Në të njëjtën kohë, ai njoftoi një seri praktikash të papërshtatshme në lidhje me biznesin e tij që gjoja do të ruheshin nga konfliktet e interesit. Midis tyre ishte një siguri se do të ruhej një mur ndarjeje midis Organizatës Trump dhe presidencës Trump.

Kjo ishte një gënjeshtër. Trump nuk e ka ndarë plotësisht veten nga funksionimi i përditshëm i biznesit të tij, as ai, ose Organizata Trump, nuk ka zbatuar një ndarje midis bizneseve të tij dhe Shtëpisë së Bardhë.

Në çdo hap, Trump ka kërkuar të përparojë interesat e tij të biznesit nga Shtëpia e Bardhë. CREW ka identifikuar dy duzina veprimesh dhe politikash të administratës që mund të përfitojnë nga Organizata Trump. Ndoshta më tronditëse ishte përpjekja e tij për të sjellë Samitin e G-7 në vendpushimin e tij me probleme financiare Doral. Pas dyerve të mbyllura, presidenti u ka bërë presion atyre që janë në administratën e tij për të bërë të njëjtën gjë. Në vitin 2018, Trump i kërkoi ambasadorit të SHBA-së në Mbretërinë e Bashkuar që të nxisë qeverinë britanike të zhvendosë UK Open në kursin e golfit Trump Turnberry në Skoci.

Presidenti është i njohur gjithashtu për të kontrolluar në pronat e tij. Sipas Wall Street Journal, Presidenti Trump rregullisht bën pyetje për punonjësit e Organizatës Trump kur viziton pronat e tij se si po drejtohet biznesi në mungesë të tij. Në një rast, një vit pas marrjes së detyrës, Presidenti Trump hyri në kuzhinë në Mar-a-Lago për ta parë atë të papastër. Ai shpërtheu në një tërbim dhe gati sa nuk pushoi kryekuzhinierin dhe menaxherin e përgjithshëm, duke thënë se punonjësit nuk mund të dembeloheshin vetëm sepse ai nuk ishte më aq afër, sipas librit, ‘Klubi i Zagarëve’. Ai gjithashtu ka sjellë pronat e tij në shkëmbime private me të dy, zyrtarët e SHBA-së dhe të huaj.

Trump madje duket se ka ruajtur dhe ushtruar autoritetin për të marrë vendime biznesi për Organizatën Trump ndërsa shërbente si president. Në tetor 2019, Eric Trump i tha Wall Street Journal se Organizata Trump do të ishte e hapur për të shitur hotelin Trump në Uashington. Por muajin e kaluar, presidenti u duk ta hiqte atë nga tregu gjatë një interviste me New York Post brenda Zyrës Ovale. “Po mendoja për këtë.” i tha ai gazetës, por, ai tha: “Më pëlqen. Po ecën mirë.”

Ai gjithashtu ka vendosur politikat e Organizatës Trump për klubet e tij të golfit. Presidenti dhe Ivanka Trump thuhet se propozuan një zbritje për zyrtarët e Shtëpisë së Bardhë në klubin e golfit Trump Bedminster dhe klubi zbatoi politikën. Ish-Shefi i Shtabit të Shtëpisë së Bardhë, Mick Mulvaney u mburr me një grup të veçantë interesi që presidenti i ofroi atij privilegje në vendpushimet Trump nëpër botë kur Trump thirri për t’i thënë se po zëvendësohej nga Mark Meadoës.

Organizata Trump nuk ka treguar më përmbajtje. Ajo ka përqafuar afërsinë e saj me pushtetin, duke reklamuar statusin e saj si biznesi i presidentit për të shitur dhoma hoteli. Në disa raste, ajo fjalë për fjalë e ka reklamuar atë. Në vitin 2017, një broshurë për klubin e golfit të Presidentit Bedminster përdori mundësinë e një paraqitje nga Presidenti Trump për të shitur vendpushimin si një vend dasme. “Nëse ai është këtu në vend për ditën tuaj të madhe, ai ka të ngjarë të ndalet dhe ta përgëzojë çiftin e lumtur.” – thuhej në broshurë.

Një zëdhënës i klubit i tha New York Times se broshura u hoq. Por, cilido mësim që mund të jetë marrë është harruar shpejt. Një vit më vonë, Organizata Trump urdhëroi bustina çaji me vulën presidenciale të stampuar mbi to në shkelje të dukshme të ligjit federal.

Ashtu si Presidenti Trump ka qenë i përfshirë në drejtimin e kompanisë së tij nga Zyra Ovale, djemtë e tij, Eric dhe Donald Trump Jr, kanë qenë të përfshirë me presidencën ndërsa drejtonin Organizatën Trump si nënkryetarë ekzekutivë të saj. Ky ngatërrim krijon mundësinë që ato mund të ndikojnë në vendimet e politikës federale për të përfituar nga Organizata Trump ose bashkëpunëtorë të tjerë të pasur të familjes Trump.

Në veçanti, Donald Trump Jr është shfaqur duke ushtruar ndikim të papërshtatshëm brenda degës ekzekutive. Brenda disa muajsh nga marrja e detyrës së Trump, ai thuhet se kishte pyetur një shok të tij të gjuetisë nëse dëshironte të shërbente në një pozicion të Departamentit të Brendshëm dhe krahu perëndimor thuhet se kishte urdhëruar zyrtarë të Këshillit të Sigurimit Kombëtar të takoheshin me miqtë e tjerë të tij. Në fillim të këtij viti, ai personalisht i loboi babait të tij kundër miratimit federal të një miniere në Alaskë.

Djemtë e presidentit gjithashtu kanë qenë shpesh të pranishëm në ngjarjet zyrtare të qeverisë pa shpjegime. Të dy djemtë ishin të pranishëm kur Presidenti Trump njoftoi zgjedhjen e tij të Neil Gorsuch për Gjykatën e Lartë, ku Senatori Orrin Hatch i përgëzoi ata për një ‘zgjedhje të shkëlqyeshme’. Në gusht, Eric Trump ishte në dhomë ndërsa presidenti informoi FEMA-n mbi Uraganin Sally në selinë e agjencisë. Në mediat sociale, djemtë e presidentit kanë kërkuar të lidhin Organizatën Trump me Shtëpinë e Bardhë. Gjatë hetimit të Presidentit Trump, Eric Trump përdori dëgjesat në përpjekje për të shitur verën Trump.

Pak para se Trump të merrte detyrën, klubi i tij Mar-a-Lago dyfishoi tarifën e fillimit. CREW dhe të tjerët ngritën shqetësime se klubi po shiste afërsinë e tij me pushtetin. Nëse kjo është ajo që po shitej, anëtarët po merrnin marrëveshjet e mëdha. Që atëherë, Trump ka emëruar tetë anëtarë aktualë ose ish-anëtarë të klubeve të tij në poste të administratës dhe trajtoi anëtarët e tjerë si këshilltarë joformalë, duke kërkuar kontributin e tyre në pyetjet zyrtare dhe duke u dhënë atyre pamje të veprimeve të ardhshme të administratës. Në Trump National Golf Club në Bedminster, New Jersey, ai kohët e fundit u premtoi anëtarëve të klubit një ‘shfaqje’ para se të nënshkruante katër urdhra ekzekutivë në klub. Anëtarët e klubeve të Trump në Florida ishin të ftuar në bordin e Air Force One.

Presidenti Trump, i cili thuhet se ‘i njeh të gjithë emrat në listën e anëtarësimit të tij në Mar-a-Lago’, ka udhëzuar stafin e Shtëpisë së Bardhë që t’u japë anëtarëve të tij ‘kohë dëgjimi’ kur nuk mund t’u vihet në dispozicion atyre. Trajtimi preferencial i presidentit për klientët e tij që paguajnë detyrimet ka bërë që interesa të veçantë të përpiqen t’i qasen atij përmes tyre. Vitin e kaluar, industria e lodrave u përpoq të shmangte tarifat duke i kërkuar anëtarit të Mar-a-Lago, Isaac Perlmutter, që t’ia paraqiste rastin presidentit.

Një vit para kësaj, Perlmutter ishte pjesë e një grupi prej tre anëtarësh të Mar-a-Lago që futën veten në shkallët më të larta të aparatit vendimmarrës të Departamentit të Çështjeve të Veteranëve, duke lëshuar urdhra de facto për zyrtarë të lartë të VA, duke rishikuar kontratat dhe buxhetet dhe duke peshuar në vendimet e personelit. Askush nga tre burrat nuk kishte ndonjë përvojë qeveritare ose ushtarake.

Në vitin 2017, një tjetër anëtar i Mar-a-Lago i kaloi presidentit një shënim që ai kishte shkruar në emër të Shoqatës Amerikane të Stomatologjisë në stacionet e palëvizshme Mar-a-Lago. Presidenti ia referoi letrën – e cila iu drejtua ‘I nderuar Mbret’ – drejtpërdrejt Sekretarit të Çështjeve të Veteranëve.

Gjatë verës, Eric Trump i tha Wall Street Journal se presidenti mund të kthehet në Organizatën Trump pasi të largohet nga detyra. Do të jetë njësoj sikur ai nuk është larguar kurrë.

Përfundimi

Trump kandidoi për President duke premtuar se do të ‘thante kënetën’ në Uashington D.C. Administrata Trump, argumentoi ai, do të plotësonte nevojat e amerikanëve të klasës punëtore në vend të atyre të elitave më të pasura. Në vend të kësaj, Trump ka përdorur presidencën për përfitimet e tij personale, duke përdorur fuqinë e tij të jashtëzakonshme për të sjellë biznes në pronat që ai ende përfiton si President.

Ndërsa presidentët e mëparshëm kanë marrë çdo masë të mundshme për të eleminuar konfliktin e interesit para se të hyjnë në detyrë, Presidenti Trump mori vendimin e paprecedent për të mbajtur interesat e tij të biznesit. Kjo i ka hapur derën lobistëve të korporatave, qeverive të huaja dhe të tjerëve për të ndikuar në politikën publike duke futur para në hotele, vendpushime dhe kurse golfi nga të cilat ai ende fiton si President. Ndërkohë, aleatët e tij në Kongres e kanë përqafuar këtë normë të re, në vend që të përmbushin detyrën e tyre kushtetuese dhe të sigurojnë një kontroll mbi konfliktet e interesit jashtë kontrollit që janë bërë karakteristika përcaktuese e presidencës Trump.

CREW ka ndjekur më shumë se 3,400 konflikte interesi, por ky numër është ende në rritje. Dhe ka të ngjarë të jetë vetëm maja e ajsbergut.

VINI RE: Ky material është pronësi intelektuale e CREW 

*CREW – Citizens for Responsibility and Ethics in Washington

Qytetarët për Përgjegjësi dhe Etikë në Uashington (CREW) është një grup avokimi i lidhur me David Brock 501 (c) (3) që tregton veten si një roje ‘jopartiake’ që drejton proceset gjyqësore kundër korrupsionit qeveritar në një përpjekje për të përparuar interesin publik. Grupi është pjesë e rrjetit të organizatave të Brock, duke përfshirë hulumtimin e opozitës e rreshtuar-Demokrate super PAC, Ura Amerikane dhe organizatën e kritikës mediatike, Media Matters for USA që formojnë fushatën e Brock për të kundërshtuar zyrtarët republikanë.

Organizata është njohur se ka luajtur ‘role instrumentale në ndërtimin e një infrastrukture progresive më të fortë, më të integruar’ nga Aleanca e Demokracisë. [2]

CREW ka marrë fonde nga fondacionet e qendrës së majtë, përfshirë Fondacionet e Shoqërisë së Hapur të financuesit George Soros dhe Fondacionin Streisand të këngëtares Barbra Streisand. [3]