Shkencëtarët besojnë se kanë gjetur një oqean të fshehtë në planetin xhuxh, Ceres

Prej kohësh besohet se planeti xhuxh, Ceres, është pak më shumë se një shkëmb shterpë që lundron në hapësirë. Sidoqoftë, një mision i madh eksplorimi ka zbuluar se një botë interesante oqeanike shtrihet nën sipërfaqen e tij.

Ekspertët ishin habitur nga pikat e ndritshme që shkëlqejnë në sipërfaqen e asteroidit më të madh të sistemit tonë diellor, i cili ndodhet midis Marsit dhe Jupiterit.

Për shkak se shkëmbi gjigant hapësinor ka gravitetin e vet, anija kozmike Daën e NASA-s ishte në gjendje të kapte pamje me rezolucion të lartë të Ceres, duke lëvizur rreth 35 km (22 milje) mbi sipërfaqe.

Ekspertët përqendruan vëzhgimet e tyre në kraterin 20 milionë vjeç ar dhe përcaktuan se ekziston një ‘rezervuar i gjerë’ i detit të kripur që del në brendësi të planetit xhuxh.

Me ndihmën e imazheve infra të kuqe, shkencëtarët konfirmuan praninë e hidrohalitit. Kompleksi është i zakonshëm në akullin e detit, por kurrë më parë nuk ishte vërejtur jashtë Tokës.

Një analizë e të dhënave të mbledhura afër fundit të misionit të anijes kozmike Daën, arriti në përfundimin se uji i kripur vinte nga një rezervuar i thellë brenda planetit xhuxh.

Duke studiuar gravitetin e Ceres, shkencëtarët ishin në gjendje të përcaktonin se rezervuari është rreth 40 kilometra (24.8 milje) i thellë dhe qindra kilometra i gjerë.

Studiuesit thonë se kjo është një shenjë se asteroidi dikur kishte ujë deti.

“Tani mund të themi se Ceres është një lloj bote oqeanike, siç janë disa nga hënat e Saturnit dhe Jupiterit,” i tha AFP-së, Maria Cristina De Sanctis, një studiuese nga Instituti Kombëtar i Astrofizikës në Itali.

Studimi, i botuar në Nature Astronomy këtë javë, zbulon se depozitat e kripës ka të ngjarë të jenë grumbulluar në dy milionë vitet e fundit. Ky zbulim propozon që uji i kripës mund të rritet akoma nga brendësia e planetit.

“Materiali i gjetur në Ceres është jashtëzakonisht i rëndësishëm për sa i përket astrobiologjisë. Ne e dimë se këto minerale janë të gjitha thelbësore për shfaqjen e jetës.” – shtoi De Sanctis.