Drejtoria e Përgjithshme e Tatimeve bëri me dije se prej datës 17 mars, e deri në një njoftim të dytë, shërbimet e Administratës Tatimore nuk do të ofrohen në sportelet dhe zyrat e Shërbimit për Tatimpaguesit.
“Për çdo kërkesë apo shërbim që ju nevojitet, ju mund të përdoni mënyrat e mëposhtme të komunikimit:
- Portalin e-albania për 11 shërbimet e mëposhtme:
2. Llogarinë e deklarimit elektronik e-filing, në menunë Çështje të përgjithshme, për:
3. Për cdo problematikë që do të hasni, apo shërbime të asistencës së përgjithshme, ju mund të kontaktoni zyrat e Shërbimit në Drejtoritë Rajonale Tatimore:
- Nëpërmjet e-mailit
- Nëpërmjet telefonit, gjatë orarit zyrtar: e hënë – e enjte 08.00-16.30, dhe e premte 08.00-14.00
- Qendrën e Thirrjeve në numrin pa pagesë 0800 0002, e hene- e enjte në orarin 08.30-18.00 dhe e premte 08.30-16.00, si dhe Live chat nëpërmjet faqes zyrtare të internetit tatime.gov.al.
4. Ndërkohë që mund të dorëzoni kërkesën tuaj në :
- kutinë postare të cdo DRT, apo
- mund t’a dërgoni nëpërmjet shërbimit postar”njoftojne Tatimet
VINI RE: Ky material është pronësi intelektuale e Monitor