Vendosni fjalën kyçe....

Shkundet “Boeing” mes problemeve të shumta, dorëhiqen tre drejtuesit kryesorë


Dave Calhoun

Tre nga drejtuesit kryesorë të Boeing do largohen nga kompania, përfshirë shefin e saj ekzekutiv, kryetarin e bordit dhe drejtuesin e aeroplanëve komercialë,  pasi kompania përballet me një kontroll të ashpër mes një sërë çështjesh të kontrollit të cilësisë që dolën në dritë pasi një pjesë e një avioni të Alaska Airlines u rrëzua në mes të fluturimit në janar.

Shefi ekzekutiv Dave Calhoun do largohet në fund të vitit 2024, sipas një njoftimi nga kompania. Kryetari i bordit Larry Kellner njoftoi se nuk do kandidojë për rizgjedhje në mbledhjen e ardhshme të aksionarëve të kompanisë dhe kreu i linjave ajrore tregtare Stan Deal do tërhiqet nga kompania nga e hëna.

Në një letër drejtuar punonjësve, Calhoun, 66 vjeç, e quajti aksidentin e Alaska Airlines një “pikë që derdhi gotën ” për Boeing.

“Ne duhet të vazhdojmë t’i përgjigjemi këtij aksidenti me përulësi dhe transparencë të plotë,” tha ai. “Sytë e botës janë te ne dhe e di se do dalim nga e gjitha kjo një kompani më të mirë, duke u mbështetur në të gjitha mësimet që grumbulluam ndërsa punuam së bashku për të rindërtuar Boeing gjatë viteve të fundit.”

Ai gjithashtu falënderoi Deal për “shërbimin e tij të palodhur si kreu ynë [Boeing Commercial Airplanes] gjatë një periudhe jashtëzakonisht të vështirë për kompaninë dhe industrinë tonë”.

Shkundja e kreut është pasoja e fundit nga aksidenti i 5 janarit që ka rinovuar shqyrtimin e gjigantit të hapësirës ajrore, i cili përballet me hetime të shumta si dhe kufizime të vendosura nga FAA në prodhimin e avionëve 737 Max.

Një hetim paraprak nga Bordi Kombëtar i Sigurisë së Transportit tregoi se katër bulonat e nevojshëm për të siguruar derën që shpërtheu nga avioni i Alaska Airlines mungonin. Përpjekjet për të përcaktuar arsyen janë penguar sepse Boeing tha se nuk mund të prodhojë regjistrime të punës së bërë në atë pjesë të aeroplanit pasi të arrijë në fabrikën e tij në Renton, Washington.

Jo shumë kohë pas incidentit të shpërthimit të derës, Departamenti i Drejtësisë filloi të intervistonte dëshmitarët në lidhje me një hetim penal, ndërsa një auditim i FAA identifikoi çështje të shumta me kontrollin e cilësisë.

Shpërthimi i derës u pasua nga një rrjedhë e vazhdueshme e lajmeve të këqija shpesh të palidhura, duke krijuar dhimbje koke të mëtejshme për udhëheqjen e kompanisë.

Boeing kohët e fundit paralajmëroi linjat ajrore për një problem të mundshëm me siguresën në ulëset e pilotëve të avionëve të tij 787 Dreamliner pasi njëri prej tyre u përplas në një fluturim nga Australia në Zelandën e Re.

Kompania paralajmëroi se çelësi mund të shtypë trupin e pilotit me panelin e kontrollit të aeroplanit nëse ai ngec. John Barnett, një ish-punonjës i Boeing, i cili ngriti shqetësime për kontrollin e cilësisë dhe sigurisë, u raportua i vdekur me atë që dukej të ishte një plagë e vetëshkaktuar me armë zjarri.

Calhoun mori detyrën si shef ekzekutiv në janar 2020, duke u zotuar për një transparencë më të madhe në një kompani që po rrëmbehej nga përplasjet fatale në 2018 dhe 2019 ku u vranë 346 njerëz.

Calhoun kaloi 10 vjet në bordin e drejtorëve të Boeing përpara se të hynte në rolin e shefit ekzekutiv në vitin 2020, duke sjellë me vete një reputacion për aftësi të thella operacionale, një stil komunikimi të thjeshtë dhe një histori të menaxhimit të krizave.