Vendosni fjalën kyçe....

Intel sfidon Nvidia dhe Qualcomm me çipat ‘AI PC’ për makina


Intel tha të martën se do të lançojë versionet e automobilave të çipave të saj më të rinj të aktivizuar me AI, duke përballuar Qualcomm (QCOM.O) dhe Nvidia (NVDA.O) në tregun e gjysmëpërçuesve, që mund të fuqizojë trurin e makinave të ardhshme.

Intel tha gjithashtu se do të blejë Silicon Mobility, një startup francez që dizajnon teknologjinë sistem-në-çip dhe softuerin për kontrollin e motorëve të automjeteve elektrike dhe sistemeve të karikimit në bord. Intel nuk zbuloi një çmim blerjeje për kompaninë e kontrolluar nga fondet e sipërmarrjes Cipio Partners dhe Capital-E.

Prodhuesi kinez i automjeteve Zeekr (ZK.N) do të jetë prodhuesi i parë i makinave që do të përdorë sistemin AI të Intel në një çip për të krijuar “një përvojë të përmirësuar të dhomës së ndenjes” në automjete, duke përfshirë asistentët e zërit të AI dhe videokonferencat, tha shefi i biznesit të automobilave të Intel, Jack Weast përpara ekspozitës së teknologjisë CES në Las Vegas, përcjell Reuters.

Sistemi i ri i automobilave i Intel-it në produktet e çipit do të përshtatë teknologjinë kompjuterike AI të lançuar së fundmi nga kompania për qëndrueshmërinë dhe kërkesat e performancës së automjeteve, tha Weast.

Intel ka furnizuar çipa për sistemet info-argëtuese të instaluara në 50 milionë automjete, por është eklipsuar nga Nvidia dhe Qualcomm në tregun në rritje për gjysmëpërçuesit e fuqishëm që kërkohen nga teknologjia e automatizuar e drejtimit, softueri i sistemit të automjeteve që mund të përmirësohet dhe ekranet komplekse të pultit.

“Intel ka bërë një punë mjaft të tmerrshme duke komunikuar suksesin tonë në automobila,” u tha Weast gazetarëve në një telefonatë konferencë përpara njoftimit në shfaqjen e teknologjisë CES në Las Vegas. “Ne do ta ndryshojmë atë.”

Intel do të përpiqet të ndahet nga rivalët duke ofruar çipa që prodhuesit e automjeteve mund t’i përdorin në linjat e produkteve të tyre, nga automjetet me çmimin më të ulët deri tek automjetet premium, tha West.

Nvidia vitin e kaluar formoi një aleancë me MediaTek (2454.TW) të Tajvanit për të ofruar komplete çipash me kosto më të ulët. MediaTek është një lider në furnizimin me teknologji për ekranet info-argëtuese të bazuara në Android të përdorura në automjete me çmime më të ulëta.

Tregu i automjeteve elektrike në Kinë me rritje të shpejtë do të jetë një fushë beteje për prodhuesit e çipave. Prodhuesit kinezë të automjeteve po garojnë për të ofruar sisteme të avancuara info-argëtimi dhe drejtimin e automatizuar. Zeekr, për shembull, është një klient për teknologjinë Intel dhe Nvidia.

Intel do të jetë gjithashtu “agnostik” për atë se çfarë teknologjie për drejtimin e automatizuar ose funksione të tjera dëshirojnë të përdorin klientët e prodhuesve të automjeteve, tha ai.

Intel nuk do t’u kërkojë prodhuesve të automjeteve të përdorin çipa të avancuar të drejtimit të projektuar nga ish njësia e saj Mobileye, tha ai. Në vend të kësaj, prodhuesit e automjeteve mund të kërkojnë që Intel të inkorporojë çipet e tyre për të mundësuar funksione specifike në sistemin Intel me një kosto më të ulët.