Vendosni fjalën kyçe....

Një film nga Beyoncé, pamja e saj në premierë nxit debate


Debati i fundit mbi paraqitjen e Beyonce-s në premierën e filmit të saj të ri në Los Anxhelos e ka bërë të qartë një gjë: edhe një ikonë kulturore nuk mund t’i shpëtojë trashëgimisë së racizmit dhe kolorizmit në Amerikë.

Superylli thuajse shpërtheu internetin këtë javë kur u shfaqën imazhe të këngëtares me një fustan argjendi, me flokë platin dhe atë që shumë e perceptuan si një nuancë lëkure më të hapur.

Dhe ndërsa Mbretëresha Bey zgjohet pa të meta dhe paraqitjet mund të jenë përmirësuar nga ndriçimi i përdorur nga ngjarja kjo pamje nuk u shkonte mirë disa zezakëve.

Kritikat, që u shfaqën kryesisht në postimet në Instagram, varionin nga njerëzit që akuzonin Beyoncé për zbardhjen e lëkurës së saj deri tek të tjerët duke supozuar se ajo zgjodhi grimin dhe ndriçimin e zbehtë për t’u dukur si një grua e bardhë.

“Ku shkoi melanina e saj?” një përdorues shkroi në Instagram nën një postim nga llogaria e njohur e thashethemeve The Shade Room. 
“Nuk më pëlqen se si ia zbardhën lëkurën. Beyonce është një grua e zezë”, ka shkruar një përdorues tjetër.

Reagimi bëri që Tina Knowles të vinte në mbrojtje të vajzës së saj, duke i quajtur deklaratat e kritikëve “budallaqe”, “injorante”, urrejtje ndaj vetvetes dhe raciste.

“Ajo bën një film, të quajtur Rilindja, ku e gjithë tema është argjendi me flokë të argjendtë, një qilim argjendi dhe veshje të sugjeruara argjendi dhe ju bozos vendosni që ajo po përpiqet të jetë një grua e bardhë dhe po zbardh lëkurën e saj?” Knowles shkroi në mbishkrimin e një postimi në Instagram që që atëherë është bërë virale.

Në postim, mamaja e këngëtares përfshiu një slideshow të vajzës së saj gjatë viteve të vendosur në këngën e saj, “Brown Skin Girl”, një odë lirike për forcën dhe bukurinë e grave të zeza.

Por Geneva Thomas, një drejtuese e mediave me bazë në Nju Jork dhe një fanse e vjetër e Beyoncé, tha se pamja e këngëtares ishte e bezdisshme pikërisht sepse muzika e saj është e bazuar në festimin e kulturës së zezë dhe fuqizimin e grave zezake.

“Muzika e saj është e zezë pa falje, pa kufi dhe globalisht,” tha Thomas. “Dhe ajo duhet të ketë këtë sovranitet mbi trupin e saj dhe mënyrën se si ajo zgjedh ta paraqesë atë në botë, por ne njerëzit gjithashtu duhet të kemi një përgjigje ndaj këtij prezantimi.”