Vendosni fjalën kyçe....

Coca-Cola dhe Nestle akuzohen për mashtrime ekologjike 


Coca-Cola, Danone dhe Nestle janë akuzuar për pretendimeve mashtruese rreth shisheve të tyre plastike të ujit që janë ‘100% të ricikluara’.  Një organizatë konsumi dhe dy grupe mjedisore kanë lëshuar një ankesë ligjore në Komisionin Evropian lidhur me larjen e gjelbër të dyshuar, shkruan BBC.  

Ata argumentojnë se shishet nuk janë bërë kurrë tërësisht me materiale të ricikluara.  Coca-Cola tha se pretendimet e saj të paketimit mund të vërtetohen, ndërsa Nestlé deklaroi se po shkurtonte përdorimin e paketimit plastik.  Danone tha se po vazhdonte të investonte në infrastrukturën e riciklimit.

Kompanitë akuzohen se mund të mashtrojë konsumatorët se po  ndihmojnë planetin duke zgjedhur këto produkte.  Ankesa në Komisionin Evropian përqëndrohet në pretendimet e kompanive se shishet e ujit plastik me përdorim të vetëm që ato furnizojnë, janë ose 100% të riciklueshme.

Organizata Evropiane e Konsumatorit, e mbështetur nga grupet mjedisore Client Earth dhe ECOS, tha se ky është mashtrim, veçanërisht kur shoqërohet me imazhe të gjelbërta apo markim.  Ata këmbëngulin se shishet nuk janë bërë kurrë tërësisht me materiale të ricikluara dhe aftësia për t’i ricikluara dhe se ato varen nga një numër faktorësh, duke përfshirë infrastrukturën në dispozicion.

“Dëshmitë janë të qarta. Shishet plastike të ujit thjesht nuk riciklohen përsëri e përsëri për t’u bërë shishe të reja në Evropë”, tha Roza Pritçard, avokate plastike në ClientEarth. 

 “Një normë riciklimi ‘100%’ për shishet teknikisht nuk është e mundur dhe, vetëm për shkak se shishet janë bërë me plastikë të ricikluar, nuk do të thotë se ato nuk dëmtojnë njerëzit dhe planeti”. Është e rëndësishme që kompanitë të mos e portretizojnë riciklimin si një plumb argjendi për krizën plastike. Në vend të kësaj ata duhet të përqëndrohen përpjekjet në reduktimin e plastikës në burim. 

Në përgjigje, Coca-Cola tha se po ‘punonte për të reduktuar sasinë e paketimit plastik që përdorim dhe po investojmë për të mbledhur dhe ricikluar ekuivalentin e paketimit që përdorim.

“Ne në paketimin tonë komunikojmë vetëm mesazhe që mund të vërtetohen, me çdo kualifikim të duhur të shfaqur qartë për të bërë të mundur konsumatorët të bëjnë zgjedhje të informuara,” thoshte ajo. 

“Disa nga paketimet tona transportojnë mesazhe për të nxitur ndërgjegjësimin për riciklimin, duke përfshirë nëse paketat tona janë të riciklueshme dhe nëse ato bëhen me përmbajtje të ricikluar.”

“Ne punojmë shumë për të reduktuar sasinë e paketimit plastik që përdorim.  Nestle ka reduktuar sasinë e saj të paketimit plastik të virgjër me 10.5% që nga viti 2018, dhe ne jemi në rrugën e duhur për të arritur në një të tretën e plastikës më pak të virgjër deri në fund të vitit 2025”, tha një zëdhënës i Nestlé.

“Ne besojmë me forcë në rrethoren e paketimit  dhe do të vazhdojmë të investojmë dhe të kryesojmë fushatën për mbledhjen dhe riciklimin më të mirë të infrastrukturës së bashku me partnerët tanë. Në qoftë se Komisioni Evropian bie dakord me ankesën, ai mund të organizojë një reagim të bashkërenduar midis autoriteteve kombëtare të konsumit, të cilat pastaj mund të ndërmarrin veprim.  Kjo mund të përfshijë t’u kërkosh kompanive të ndreqin situatën ose të vendosin gjoba brenda kufijve të tyre. Komisioni nuk ka fuqi të vendosë dënime të vetat”, tha në një deklaratë një zëdhënës i kompanisë  Danone.