Vendosni fjalën kyçe....

Eksportet e Kinës për automjete elektrike shënuan rekord të lartë në kërkesën evropiane – Bloomberg


Eksportet e makinave elektrike nga Kina pothuajse u trefishuan në nëntor, të nxitura kryesisht nga porositë nga Evropa, raportoi Bloomberg, duke cituar të dhënat doganore.

Sipas raportit, prodhuesit kinezë dërguan 3.2 miliardë dollarë makina elektrike në nëntor, shifra më e lartë ndonjëherë për një muaj, 165% më shumë nga nëntori 2021. Të dhënat treguan gjithashtu se 70% e dërgesave ishin të destinuara për në Evropë, në veçanti Belgjikë dhe Angli .

Makinat elektrike të pasagjerëve përbënin mbi gjysmën e eksporteve totale të makinave të Kinës si në nëntor ashtu edhe në tetor, me dërgesat e nëntorit që arritën një rekord prej 6 miliardë dollarësh.

Analistët thonë se rritja e eksporteve të automjeteve elektrike të prodhuara në Kinë vjen pasi prodhuesit perëndimorë të makinave zhvendosin prodhimin e tyre nga tregjet e brendshme në Kinë për shkak të kapacitetit të kufizuar në vend. Tesla me bazë në SHBA eksportoi mbi 37,000 makina nga Kina në nëntor, nga 60 automjete në mars.

Sipas një studimi të firmës këshilluese ‘PricewaterhouseCoopers’, deri në vitin 2025, deri në 800,000 automjete të prodhuara në Kinë mund të shiten në Evropë, shumica prej tyre elektrike.

Analistët e PwC parashikojnë se ndryshimi do nxitet nga dy faktorë: markat kineze që rrisin pjesën e tyre të tregut dhe prodhuesit perëndimorë të makinave që prodhojnë më shumë EV në Kinë.

“Ndërsa prodhuesit kinezë po shesin gjithnjë e më shumë BEV (automjete elektrike me bateri) në Evropë, prodhuesit evropianë dhe amerikanë po e zhvendosin gjithnjë e më shumë prodhimin e tyre BEV në Kinë. Prodhuesit kinezë kanë optimizuar dhe zhvilluar produktet e tyre në tregun vendas, kështu që ata tani po sjellin modele të përballueshme BEV, teknologji inovative dhe koncepte të reja në Evropë.” – tha PwC në një njoftim për shtyp.

Në përgjithësi, Kina eksportoi rreth 852,000 makina elektrike në periudhën janar-tetor 2022. Markat kineze përbënin një pjesë prej 5.2% të tregut të EV në Evropën Perëndimore në gjysmën e parë të vitit kundrejt 3.8% në të njëjtën periudhë të 2021.