Vendosni fjalën kyçe....

Petrit Vasili shpjegon: Rama shkeli ligjin në mënyrë flagrante me zgjatjen e koncesionit të Rinasit


Nënkryetari i LSI-së, Vasili, ka deklaruar se qeveria po e përdor aeroportin e Rinasit si plaçkë për interesat e veta.

Në një reagim në Facebook, ai shkruan se relacioni që ka dorëzuar qeveria në Kuvend mbi zgjatjen e koncesionit edhe me 13 vite të tjera nxjerr zbuluar pazarin e ri, që sipas tij ka bërë qeveria.

Ai thekson se privati i ka blerë 100% të aksioneve të aeroportit këtë vit gjatë pandemisë, kështu që nuk qëndron pretendimi i saj se pandemia ka ndikuar negativisht në veprimtarinë e TIA-s.

Po kështu ai shton se kompania që ka bkerë aksionet e dinte fare mirë  se pandemia kishte shkaktuar humbje por pavarësisht kësaj e bleu.

Po kështu Vasili vëren se ndërsa kompania Kastrati i bleu aksione 1 muaj më parë, qeveria vetëm pas dy javësh del me vendim për zgjatjen e koncesionit.

Ai thekson ligjin mbi koncesionet sipas të cilit koncesionari i ri merr në fakt koncesionin e aeroportit për 20 vjet, 7 vite ekzistuese dhe 13 vite shtesë, aq sa ka qenë koncesioni bazë i nënshkruar në vitin 2005.

Sipas tij, kjo është shkelje flagrante e ligjit pasi kohëzgjatja e koncesionit është kusht thelbësor i koncesionit  dhe për këtë arsye qeveria do të duhet të bënte një procedurë të re të dhënies së koncesionit.

Shpjegimi i Vasilit

Qeveria e perdor Aeroportin e vetem Nderkombetar si plaçke tregu per xhepat e saj! Qeveria, qe nuk e ve fare ujin ne zjarr per mijra e mijra biznese, qe falimentuan dhe u mbyllen per shkak te Pandemise ka shume “merak” per fitimet e pronarit privat, qe sapo ka shtëne ne dore Aeroportin Nene Tereza.

Qeveria ne relacionin, qe shoqeron Projektligjin, qe e zgjat edhe 13 vjet koncesionin shkruan:”

“Meqënëse raporti është hartuar për një periudhë mbi tri vite përpara dhe është konsideruar pjesërisht i pranueshëm, sepse pandemia COVID-19 ka ndikuar negativisht në aktivitetin e TIA-s, duke hedhur poshtë të gjitha progresionet pozitive të parashikuara nga BDO-ja për vitin 2020 e në vijim, palët kanë vendosur të përziejnë disa prej skenarëve të këtij raporti në miratimin e investimeve nga shoqëria koncesionare ” shkruan relacioni i Projektligjit te depozituar ne Kuvendin e Shqiperise.

Relacioni nxjerr zbuluar pazarin, qe  Qeveria ka bere ne menyren te trashe, pasi dihet boterisht se privati, qe e bleu 100% te aksioneve te Aeroportit e beri kete gjate vitit te pandemise.

Pra privati e dinte fort mire, sic e di edhe shqiptari me i fundit, se Pandemia kishte shkaktuar humbje dhe megjithate ai e bleu duke ditur edhe afatin e mbylljes se Koncesionit ne vitin 2027.

Kastrati Group nuk i bleu me pahir 100% te aksioneve, pasi e kishte te gjithe informacionin per situaten ekonomike te Aeroportit, e megjithate ai e bleu ate.

Qeveria tani na del sikur i ” qan” hallin e “mërzitet” bile edhe me shume se sa privati, qe e bleu, se ky i fundit do te fitokerka shume pak dhe jo aq sa “duhej”!

Por ka disa pyetje qe Qeveria duhet te pergjigjet deri ne një.

Perse kjo zgjatje u be pa gare?

Perse nuk u prit perfundimi i koncesionit per te hapur nje gare trasparente, jo klienteliste dhe jo korruptive?

Si eshte e mundur, qe ndersa privati blen Aeroportin vetem nje muaj me pare, vetem pas dy javesh del Projektligji per shtyrje me 13 vjet?

Ligji “PËR KONCESIONET DHE PARTNERITETIN PUBLIK PRIVAT” eshte shume i qarte dhe i pakalueshem.

Nenet per ndryshimin e koncesioneve shprehen si me poshte ne kete ligj :

Neni 31

Ndryshimi i kontratës së koncesionit/partneritetit publik privat

  1. Ndryshimet e kushteve thelbësore të kontratës, që nuk parashikohen në dokumentacionin e tenderit dhe/ose në vetë kontratën, kërkojnë zbatimin e një procedure të re të dhënies së kontratës së koncesionit/partneritetit publik privat.
  2. Pa shkelur dispozitat e neneve 32 dhe 33 të këtij ligji, termi “kushtet thelbësore” u referohet në veçanti kushteve, të cilat, nëse do të kishin qenë të përfshira në njoftimin fillestar të kontratës ose në dokumentacionin e tenderit, do të kishin bërë të mundur që ofertuesit të dorëzonin një ofertë në thelb të ndryshme, si dhe nëse ndryshimet do të kishin tejkaluar objektin e kontratës në atë masë që këto ndryshime do të përfshinin shërbimet që nuk mbulohen fillimisht”.

Pra Koncesionari i ri merr realisht me koncesion Aeroportin Nene Tereza per 20 vjet, 7 vjet ekzistues plus 13 vjet shtese aq sa eshte koncesioni baze i 2005, qe kishte zgjatje prej 20 vjetesh.

Kjo eshte shkelje flagrante e ligjit pasi Kohezgjatja e Koncesionit eshte Kusht thelbesor i Koncesionit, kusht qe ben diferencen ndaj do te duhej detyrimisht te behej nje Procedure e Re e dhenies se Koncesionit ashtu sic e kerkon ligji ne menyre taksative.

Eshte e qarte se ky operacion u drejtua nen rrogoz nga qeveria per interesat e saj te errta dhe nuk ishte nje maredhenie biznesi mes privatesh, qe shesin e blejne aksione mes tyre.

Projektligji vetem 2 jave pas ndryshimit te pronarit te aksioneve eshte nje fakt teper i rende, qe flet vete se si qeveria ne ikje shkel cdo ligj dhe kerkon te rrembeje ç’te gjeje perpara.

Qeveria po shkel shume rende edhe Kodin Zgjedhor, qe ndalon prere kryerjen e procedurave te tilla kater muaj perpara zgjedhjeve dhe per kete qeveria do te pergjigjet perpara ligjit.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *