Vendosni fjalën kyçe....

“All in”, Silicon Valley nis fushatën e reklamave 100 milionë dollarëshe kundër presidentit Trump – Raporti


Një super Komitet Politik i financuar nga manjatët e Silicon Valley po përgatit një fushatë masive reklamuese në TV për të ndihmuar rritjen e kandidatit demokrat Joe Biden kundër presidentit Donald Trump në ditët e fundit para zgjedhjeve presidenciale në SHBA të 3 nëntorit.

Pagesa prej 100 milionë dollarësh përfshin të paktën 22 milionë dollarë nga bashkëthemeluesi i Facebook, Dustin Moskovitz, sipas një raporti ekskluziv nga Recode, një nënndarje e Vox.

Një tjetër dhurues i madh demokrat i përfshirë është ish-CEO i Google dhe Alphabet, Eric Schmidt, i cili aktualisht këshillon Pentagonin për inovacionin e teknologjisë.

I quajtur Future Forward, komiteti plotësuar dokumentet federale duke zbuluar se ka mbledhur 66 milionë dollarë midis 1 shtatorit dhe 15 tetorit.

Ai ka kontraktuar për 106 milionë dollarë reklama televizive midis 29 shtatorit dhe 3 nëntorit, sipas firmës ndjekëse të mediave, Advertising Analytics. Kjo e bën atë ndihmuesin më të madh të Joe Biden jashtë fushatës së Demokratëve.

Financimi masiv ka për qëllim të financojë reklamat në minutën e fundit për të ndihmuar Biden në vendet kryesore të betejës, duke u mbështetur në qasjen e Moskovitz të drejtuar nga të dhënat për reklamat më efikase.

Ish-partneri i biznesit i Mark Zuckerberg, i cili u largua nga Facebook për të ngritur një kompani softuerësh të quajtur Asana në 2008, thuhet se ka llogaritur ‘koston për votim’ optimal në tregjet kryesore të reklamave dhe po shpenzon në përputhje me rrethanat, njoftoi Recode.

Moskovitz gjithashtu ka dhuruar miliona në Qendrën e Pjesëmarrjes së Votuesve dhe Vote Tripling, grupe pro-demokrate që punojnë në pjesëmarrjen e votuesve, shkruan RT.

Recode gjithashtu raportoi se Future Forëard ‘është rekomanduar në komunikimet private nga ekipi i Reid Hoffman’.

Ai është bashkëthemeluesi i LinkedIn dhe dhurues i madh i demokratëve, i kapur më parë duke financuar një fushatë dezinformimi gjatë zgjedhjeve speciale të Senatit 2017 në Alabama, në të cilën një kompani e quajtur New Knowledge krijoi një ushtri në Twitter të ‘robotëve rusë’ që pretendonin të mbështesnin kandidatin republikan.

Ishte e paqartë nga historia e Recode nëse Hoffman kishte ndihmuar ndonjë financim në super komitetin e Moskovitz.

Schmidt i Google ka mbështetur demokratët më parë, duke shkuar aq larg sa ka shërbyer si këshilltar i fushatës presidenciale të Hillary Clinton. Vetë Moskovitz dhuroi 20 milionë dollarë në fushatën e Clinton në 2016.

Nuk janë vetëm CEO-t e kompanive të mëdha teknologjike që po ndihmojnë demokratët. Në qershor, Qendra për Politikë të Përgjegjshme – e cila drejton OpenSecrets.org – zbuloi se punonjësit e Amazon, Alphabet, Facebook dhe Microsoft kanë dhuruar 15 milionë dollarë për Demokratët dhe vetëm 3 milionë dollarë për Republikanët.

Në disa kompani, raporti ishte shumë më i lartë – 98 përqind në Netflix dhe 77 përqind në Amazon, për shembull.

Përgatiti për Hashtag.al, Klodian Manjani


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *