Vendosni fjalën kyçe....

Zara pritet të mbyllë rreth 1200 dyqane në gjithë botën


Pronari i Zara do të mbyllë sa më shumë 1.200 dyqane në të gjithë botën ndërsa shitësi i veshjeve përpiqet të nxisë shitjet në internet gjatë kaosit të bërë nga pandemia e Covid-19.

Inditex tha se do të përfshinte midis 1.000 dhe 1.200 dyqane kryesisht më të vogla, me humbje të përqendruara në dyqanet më të vjetra nga marka të ndryshme të Zara. Markat e tjera të ndërmarrjes spanjolle përfshijnë Bershka, Pull & Bear dhe Massimo Dutti.

Mbylljet pritet të përqendrohen në Azi dhe Evropë. Kuptohet që 107 dyqanet e Inditex në Mbretërinë e Bashkuar kanë më pak të ngjarë të preken në mënyrë të konsiderueshme.

Inditex tha se “llogaritja e llogarisë do të mbetet e qëndrueshme”, me stafin të ofruar role në punë të tjera të tilla si dërgimi i blerjeve në internet.

Numri i përgjithshëm i dyqaneve do të bjerë nga 7,412 në mes 6.700 dhe 6.900 pas riorganizimit, i cili gjithashtu do të përfshijë hapjen e 450 dyqaneve të reja.

Inditex, një nga shitësit më të mëdhenj të veshjeve në botë, është goditur shumë gjatë pandemisë, me shitjet e ulura në 44% në 3.3bn € (2,9bn £) ndërmjet 1 shkurtit dhe 30 prillit, tremujori i parë i vitit të tij financiar.

Kompania raportoi një humbje neto prej 409 milion € gjatë tremujorit. Pothuajse një e katërta e dyqaneve të saj mbetën të mbyllura deri në 8 qershor.

Sidoqoftë, rritja e shitjeve në internet përbën disa nga dobësitë e shitjeve, tha Inditex. Shitjet në internet u rritën me 50% nga viti në vit gjatë tremujorit dhe u rritën me 95% nga viti në vit në prill.

 

Shitësit e tullave dhe shitësit me llaç në të gjithë botën janë detyruar të rivlerësojnë modelet e tyre të biznesit gjatë pandemisë, mes pritjeve për rënie më të ulët në dyqane për një sasi të konsiderueshme kohe. Në markat e modës në Mbretërinë e Bashkuar Monsoon Accessorize dhe Quiz thanë të mërkurën se ata do të mbyllnin degët, me qindra punë të humbura.

Inditex tha se do të përshpejtonte shtytjen e saj për të shitur më shumë rroba në internet pasi kërkon të shmangë sfidën e konkurrentëve të rrugëve të larta si H&M dhe pronarit të Uniqlo, Fast Retailing, dhe rivalëve të rinj vetëm në internet, përfshirë Asos dhe Boohoo në Britani të Madhe, të cilat kanë prosperuar gjatë bllokimit.

Sipas planit të ri të Inditex, shitjet në internet do të përbëjnë më shumë se 25% të totalit deri në vitin 2022, krahasuar me 14% në vitin e tij financiar 2019. Dyqanet më të mëdha do të veprojnë si qendra shpërndarëse për shitjet në internet.

Inditex, i kontrolluar nga themeluesi i saj, Amancio Ortega, planifikon të shpenzojë 1 miliardë euro për ofertën e saj në internet deri në vitin 2022 dhe një shtesë prej 1.7 miliardë eurosh në dyqane për t’i lejuar ata të integrohen më mirë me faqet e internetit për dërgesat më të shpejta dhe përcjelljen në kohë reale të produkteve.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *