Vendosni fjalën kyçe....

Turqia: Eksportet e kafesë u trefishuan gjatë 5 viteve të fundit


Turkish coffee served in a traditional Turkish metal dish cup

Turqia ka mundur të eksportojëi 800,600 ton kafe në 146 vende vitin e kaluar, duke gjeneruar 57.4 milionë dollarë të ardhura, ndërsa eksportet e këtij produkti u trefishuan gjatë pesë viteve të fundit, sipas të dhënave të publikuara nga byroja statistikore e vendit TurkStat. 

Të ardhurat nga eksportet e kafesë u vlerësuan në 19.2 milion dollarë në 2019. Megjithatë, eksportet e kafesë në Turqi janë trefishuar në pesë vitet e fundit, sipas të dhënave të TurkStat të përpiluara nga Anadolu.

Të ardhurat totale nga eksportet e kafesë gjatë pesë viteve të fundit ishin 200.6 dollarë milion 

Të dhënat zbuluan se Siria ka kërkesën më të lartë për eksportet e kafesë turke, me 10.4 milionë dollarë kafe të eksportuara në vend vitin e kaluar, e ndjekur nga Bjellorusia (8.5 milionë dollarë) dhe Rusia (6.5 milionë dollarë).

Kafeja turke u eksportua në 146 vende në vitin 2023, me kërkesën më të lartë në SHBA, Holandë, Republikën Turke të Qipros Veriore (TRNC), Arabinë Saudite dhe MB. 

Për sa i përket importeve të kafesë në Turqi, shifra ishte 465.1 milion dollarë në vitin 2023, me Brazilin që doli i pari me 285.2 milionë dollarë.

Turqia ka bërë përparim të rëndësishëm në përgatitjen dhe prezantimin e kafesë në vitet e fundit, tha për Anadolu Osman Serim, nënkryetar i Shoqatës Turke të Kulturës dhe Kërkimit të Kafesë.

Turqia është më shumë se një prodhues kafeje, tha Serim, duke shtuar se në fakt , prodhimi dhe eksporti i makinerive të kafesë të përdorura për metodën e kafesë në cezve, llojet e tjera të kafesë së përpunuar, porcelani dhe materialet e shërbimit të qelqit, të gjitha kontribuojnë në popullaritetin e kafesë turke në vende të ndryshme.

Ai tha se Italia dallohet në aspektin të vlerës së shtuar dhe xhiros së kafesë, pavarësisht se vendi nuk kultivon kafe dhe se mund të jetë shembull i mirë për Turqinë.

“Zhvillimi i makinerive dhe pajisjeve që mund të bëjnë kafe turke, si dhe kazanët e kafesë, e vendos Turqinë  në krye të markave të kafesë me vlerë të shtuar dhe krijimit të zinxhirëve të njohur të ‘kafenerave’ në mbarë botën” sugjeroi ai.

Ai theksoi se si qeveria turke ashtu edhe sektori privat duhet ta çojnë kafenë turke në një nivel tjetër, pasi ai beson se ajo do të fitojë popullaritet në vitet e ardhshme pasi Turqia bëhet  një vend kyç në këtë sektor.

VINI RE: Ky material është pronësi intelektuale e AA