Vendosni fjalën kyçe....

Hakerët vjedhin të dhënat e klientëve nga operatori më i madh i aplikacioneve të parkimit në Evropë


Operatori më i madh i aplikacioneve të parkimit në Evropë është raportuar te rregullatorët e informacionit në BE dhe MB pasi hakerët vodhën të dhënat e klientëve.

EasyPark Group, pronar i markave duke përfshirë RingGo dhe ParkMobile, tha se emrat e klientëve, numrat e telefonit, adresat, adresat e emailit dhe pjesë të numrave të kartave të kreditit ishin marrë, por tha se të dhënat e parkimit nuk ishin komprometuar në sulmin kibernetik.

Kompania nuk tha se sa prej përdoruesve të saj ishin prekur, përveç detajeve se 950 përdorues të RingGo në Mbretërinë e Bashkuar ishin të përfshirë. Një zëdhënës tha se “shumica e përdoruesve të prekur janë përdorues në Evropë në markën EasyPark”, gjë që sugjeroi se të dhënat e mijëra klientëve ishin komprometuar, sipas The Guardian.

Hakimi thekson centralizimin në rritje të shërbimeve të parkimit në të gjithë botën, pasi aplikacionet, faqet e internetit dhe linjat e automatizuara telefonike zëvendësojnë matësit fizikë dhe shoqëruesit e parkimit.

Makinat e operimit janë shumë më të shtrenjta, por ato nuk kërkojnë të dhëna personale për të kryer pagesat dhe mund të përdoren nga njerëz që mbështeten në para, siç janë shumë shoferë të moshuar.

Mbledhja qendrore e të dhënave të vendndodhjes është veçanërisht e ndjeshme sepse mund të përdoret për të gjurmuar fizikisht njerëzit.

EasyPark ka thënë se është aplikacioni më i madh i parkimit në Evropë për sa i përket mbulimit. Kompania dhe rivalë të tillë si PayByPhone dhe JustPark në Evropë në pronësi të Volkswagen dhe ParkWhiz dhe SpotHero në SHBA po garojnë për të mbuluar sa më shumë pjesë të botës që të jetë e mundur, shpesh duke pësuar humbje të mëdha ndërkohë që tërheqin konkurrentët.

Kompania nuk ishte ende në dijeni të rasteve të përdorimit ose publikimit të të dhënave dhe nuk kishte marrë një kërkesë për shpërblim.