Vendosni fjalën kyçe....

Ulje në pistë krejtësisht prej akulli, Boeing 787 Dreamliner bën ulje në Antarktidë


Ka pista të shkurtra, pista me gunga dhe pista që goditen nga erërat e kundërta, por këtu është një e re për fluturuesit nervozë për t’u alarmuar: një pistë akulli.

Norse Atlantic Airways zbarkoi një Boeing 787 Dreamliner në kushte mjaft të ndryshme nga zakonisht të mërkurën. Destinacioni: Antarktida. Zona e uljes: një “pistë akulli blu” 3,000 metra e gjatë dhe 60 metra e gjerë, e skalitur nga bora dhe akulli.

Dreamliner u ul në aeroportin Troll të mërkurën vetëm pas orës 2 të mëngjesit – në rrezet e diellit të ndritshme, pasi në hemisferën jugore për momentin është verë. Është hera e parë që një Dreamliner – një avion me trup të gjerë që mund të transportojë deri në 330 pasagjerë, në varësi të modelit – ka arritur në kontinentin e gjashtë.

Por, përpara se të filloni të kërkoni të rezervoni fluturimin tuaj për në Troll, dijeni se fluturimi N0787 nuk ishte një udhëtim i rregullt pasagjerësh. 45 pasagjerët përfshinin shkencëtarë nga Instituti Polar Norvegjez, i cili kishte kontraktuar fluturimin për t’i çuar ata dhe 12 tonë pajisje në stacionin kërkimor Troll në Queen Maud Land, Antarktidë.

Nuk ishte një fluturim direkt përtej oqeanit. Avioni u nis nga Oslo më 13 nëntor, duke u ndalur në Cape Town përpara se të nisej më në jug të mërkurën mbrëma për të bërë uljen e tij rekord.

Hapësira e bollshme e ngarkesave të Dreamliner e bëri atë avionin ideal për fluturim, tha Daniel Carey nga Aircontact, ndërmjetësi që organizoi fluturimin. Efikasiteti i tij i karburantit ishte gjithashtu një faktor, tha Paul Erlandsson, përfaqësues i shërbimit në terren në Boeing. Avioni arriti në Antarktidë dhe u kthye në Cape Town pa pasur nevojë për karburant.

“Është një nder dhe emocion i madh në emër të të gjithë ekipit Norse që kemi arritur së bashku një moment të rëndësishëm të uljes së 787 Dreamliner-it të parë”, tha në një deklaratë CEO i Norse Atlantic Airways, Bjørn Tore Larsen.

“Në frymën e eksplorimit, ne jemi krenarë që kemi një dorë në këtë mision të rëndësishëm dhe unik. Është një testament i vërtetë për pilotët dhe ekuipazhin tonë shumë të trajnuar dhe të aftë, si dhe për aeroplanët tanë të fundit Boeing.”

Camilla Brekke, drejtoresha e Institutit Polar Norvegjez, tha se përdorimi i avionit më të madh ishte një mënyrë më e qëndrueshme për të arritur në kontinentin e brishtë.

“Aspekti më i rëndësishëm është përfitimi mjedisor që mund të arrijmë duke përdorur avionë të mëdhenj dhe modernë… [që] mund të ndihmojë në reduktimin e emetimeve të përgjithshme dhe gjurmës mjedisore në Antarktidë,” tha ajo.

“Zbarkimi i një avioni kaq të madh hap mundësi krejtësisht të reja për logjistikën në Troll, e cila gjithashtu do të kontribuojë në forcimin e kërkimit norvegjez në Antarktidë.”