Elementi kryesor i ndërtimit të jetës gjendet në hënën oqeanike që rrotullohet rreth Saturnit

Një element kryesor kimik i ndërtimit të jetës është gjetur në hënën e Saturnit Enceladus, sipas CNN.

Fosfori u zbulua në kokrrat e kripura të akullit që u lëshuan në hapësirë nga shtëllungat që shpërthejnë midis çarjeve të guaskës së akullit të hënës.

Një oqean ekziston nën sipërfaqen e trashë dhe të akullt të Enceladus dhe shtëllungat e materialit lëshohen rregullisht nga gejzerët në polin jugor të hënës.

Ky material përfshihet në unazën ‘E’ më të jashtme të Saturnit.

Shkencëtarët përdorën të dhëna nga misioni Cassini i NASA-s, i cili studioi Saturnin dhe hënat e tij midis 2004 dhe 2017. Anija kozmike fluturoi nëpër shtëllungat e Enceladusit dhe unazës E të Saturnit shumë herë, dhe Analizatori Kozmik i Pluhurit i Cassini zbuloi minerale dhe komponime organike të nevojshme për jetën.

Më parë, studiuesit zbuluan praninë e përbërjeve të natriumit, kaliumit, klorit dhe karbonatit në kokrrat e akullit të mbledhura dhe të analizuara nga Cassini. Tani, shkencëtarët mund të shtojnë fosfor në listë. Një studim që detajon gjetjet u botua të mërkurën në revistën Nature.

“Fosfori në formën e fosfateve është jetik për të gjithë jetën në Tokë”, tha autori kryesor i studimit Dr. Frank Postberg, një profesor i shkencave planetare në Freie Universität Berlin, në një deklaratë. “Është thelbësore për krijimin e ADN-së dhe ARN-së, membranave qelizore dhe ATP (bartësi universal i energjisë në qeliza) për shembull. Jeta siç e dimë thjesht nuk do të ekzistonte pa fosfate.”

Është hera e parë që fosfori është zbuluar në një oqean përtej Tokës.

“Modelet e mëparshme gjeokimike u ndanë në pyetjen nëse oqeani i Enceladus përmban fare sasi të konsiderueshme fosfatesh”, tha Postberg. “Këto matje Cassini nuk lënë asnjë dyshim se sasi të konsiderueshme të kësaj substance thelbësore janë të pranishme në ujin e oqeanit.”