Vendosni fjalën kyçe....

Të rinjtë po i drejtohen TikTok-ut për informacion shëndetësor – Studimi


Miliona persona anembanë botës dhe pjesë e Brezit Z po përdorin mediat sociale për të kërkuar informacion mbi shëndetin, sipas një studimi të ri në SHBA, MB, Gjermani, Kinë dhe Japoni.

Një e treta, ose 33% e anëtarëve të Gen Z – ata të lindur nga fundi i viteve 1990 dhe fillimi i viteve 2010 – përdorin aplikacione duke përfshirë TikTok për të diskutuar sëmundjet, sipas studimit nga Hall & Partners dhe konsulencës së kujdesit shëndetësor ThinkNext. Ndërkohë, 26% e mijëvjeçarëve po përdorin mediat sociale për të hulumtuar çështjet e tyre shëndetësore.

Studimi zbuloi se më shumë se gjashtë milionë njerëz vetëm në Mbretërinë e Bashkuar i drejtohen mediave sociale për këshilla për trajtimin e kushteve kronike ose çështjeve të përgjithshme shëndetësore.

Gen X (ata në të 40-at dhe 50-at e tyre) dhe Baby Boomers (ata në të 60-at dhe 70-at) janë më pak të prirur të mbështeten në mediat sociale, me vetëm 14% dhe 5% përkatësisht që kërkojnë informacion shëndetësor në platforma të tilla.

Në të gjithë brezat, 52% thanë se kanë përdorur të paktën një mjet shëndetësor virtual dhe/ose kanal më shumë se një herë.

Ndër Gen Z (mosha 11-26 vjeç), TikTok është provuar të jetë aplikacioni më i njohur i mediave sociale, i ndjekur nga Instagram dhe Twitter. Ndërkohë, ‘millennials’ (të lindur në vitet 1990-2000) tregojnë një preferencë për Facebook, të ndjekur nga TikTok dhe Twitter.

Studimi, i kryer midis korrikut dhe shtatorit 2022, bazohet në përgjigjet e 10,500 të anketuarve në SHBA, Kinë, MB, Gjermani dhe Japoni.

Rezultatet i bëjnë jehonë kërkimeve të ngjashme në SHBA nga CharityRx, një shërbim farmaci, që zbuloi se një e treta e Gen Zers konsultohet me TikTok për këshilla shëndetësore, me 44% të tjerë që mbështeten në rekomandimet nga YouTube përpara se të vizitojnë mjekun e tyre.