Vendosni fjalën kyçe....

BE-ja po fiton para nga nafta e lirë ruse – The Economist


Furnizimi me naftë ruse në Bashkimin Evropian u rrit me 14% midis janarit dhe prillit, nga 750,000 në 857,000 fuçi në ditë, raportoi të mërkurën ‘The Economist’, duke cituar të dhëna nga Argus Media. Kjo vjen pasi Brukseli ka bërë thirrje për të ndaluar plotësisht importet e energjisë nga vendi.

Sipas raportit, embargoja e fundit e BE-së ndaj naftës ruse zbatohet vetëm për naftën e papërpunuar dhe produktet e naftës në det, për momentin që mbulon vetëm 75% të importeve nga Moska.

Nafta e furnizuar me tubacion në një pjesë të vogël të vendeve në Evropën Qendrore dhe Lindore është e përjashtuar përkohësisht, tha ai.

“Rafinerët në këto vende po blejnë naftën e lirë ruse që shumica e blerësve perëndimorë po i shmangen.”

Gjermania është i vetmi vend marrës që ka pakësuar importet nëpërmjet tubacionit rus Druzhba që nga shpërthimi i luftës në Ukrainë, treguan të dhënat.

Druzhba, i cili është një nga rrjetet më të gjata dhe më të mëdha të tubacioneve të naftës në botë, transporton burimin e energjisë rreth 4,000 kilometra nga pjesa lindore e Rusisë evropiane në rafineritë në Republikën Çeke, Gjermani, Hungari, Poloni dhe Sllovaki. Në janar Berlini mori gjysmën e naftës Druzhba dhe, deri në prill, vetëm një të tretën.

Republika Çeke dhe Sllovakia thonë se mbështesin një ndalim të mundshëm të importeve përmes Druzhba, por duan një periudhë rregullimi prej dy deri në tre vjet. Ndërkohë, kryeministri i Hungarisë, Viktor Orban, ka kundërshtuar një ndalim të plotë të importeve të naftës ruse, duke thënë se kjo do ishte si një ‘bombë atomike’ në ekonominë e vendit të tij.

Sipas raportit të Economist, ka ‘stimuj të pakët financiarë për rafinerët që të heqin dorë nga furnizimi rus’, ndërsa nafta e papërpunuar e Urals tregtohet dukshëm nën standardin ndërkombëtar Brent. Rafinerët që importojnë përmes tubacionit e blenë atë me një zbritje deri në 40 dollarë për fuçi krahasuar me naftën e Detit të Veriut muajin e kaluar, treguan të dhënat e Argus Media.