Kamionistët robotë mund të zëvendësojnë 500 mijë vende pune në SHBA.
Robotët do kryejnë së pari punët më të lodhshme, më të rrezikshme, në shumicën e gjërave e transporti me kamionë nuk është përjashtim.
Inxhinierët autonome të vozitjes janë të përqendruar plotësisht në transportin e mallrave me distanca të gjata.
Pengesa më e madhe mund të jetë infrastruktura. Udhëtimi i shkurtër nga një fabrikë ose qendër shpërndarjeje në një vend ndërshtetëror është zakonisht shumë më i ndërlikuar. E njëjta gjë është e vërtetë pasi makina del nga rruga ndërshtetërore.
Një zgjidhje është që kompanitë e transportit të kamionëve të vendosin stacione transferimi në të dy skajet, ku shoferët njerëzorë të trajtojnë pjesën e parë të ndërlikuar të udhëtimit dhe më pas rrugëtimi të vijojë nga shoferët robotë.
Një sistem i tillë, sipas një studimi të ri nga Universiteti i Miçiganit, mund të zëvendësojë rreth 90% të shoferëve njerëz në SHBA për largësi të gjata, e barabartë me afërsisht 500,000 vende pune.