Vendosni fjalën kyçe....

Më shumë vend po i bashkohen nismës së ‘Rrugës së Re të Mëndafshit’ të Kinës, dy kombe afrikane nënshkruajnë marrëveshjen


Eritrea dhe Guinea-Bissau kanë njoftuar planet për t’iu bashkuar nismës ‘Brez dhe Rrugë’ (BRI), e promovuar në mënyrë aktive nga Pekini. Dy vendet thuhet se kanë nënshkruar një marrëveshje zyrtare me Kinën përpara një forumi kyç rajonal.

BRI është një nismë ambicioze që qarkullon shumë trilionë dollarë, e njohur gjithashtu si ‘Rruga e Re e Mëndafshit’, u shpall nga Presidenti Xi Jinping në vitin 2013, duke synuar të nxisë lidhjen dhe bashkëpunimin midis Azisë Lindore, Evropës dhe Afrikës Lindore. Projekti madhor pritet të zgjerojë ndjeshëm tregtinë globale, duke ulur përgjysmë kostot tregtare për vendet e përfshira.

Eritrea shihet si strategjikisht e rëndësishme për shkak të qasjes së saj në Detin e Kuq dhe Kanalin e Suezit, si dhe në ujërat në Gjirin Persik dhe rrjedhimisht në Oqeanin Indian.

Ndërkohë, kombi i Oqeanit Atlantik i Guinea-Bissau pritet të nxisë interesat detare të Kinës përgjatë bregut të Afrikës Perëndimore. Vendi është anëtar i Marrëveshjes Afrikane Kontinentale të Tregtisë së Lirë (AfCFTA) që hoqi tarifat kufitare midis kombeve afrikane.

Kina është zotuar të ndërtojë një fabrikë të biomasës prej 184 milionë dollarësh në Guinea-Bissau dhe thuhet se është e përfshirë në disa projekte rizhvillimi në vend. Pekini thuhet se po mbështet një projekt prej 48 milionë dollarësh që synon rinovimin e sistemit të vjetër të telekomunikacionit dhe ndërtimin e autostradës. Investitorët kinezë kanë shprehur gjithashtu interes në sektorin e prerjeve, peshkimit në ujëra të thella dhe kërkimit të naftës.

Pekini po planifikon të ndihmojë Eritrenë që të rikthejë fuqinë punëtore të trajnuar, të zhvillojë infrastrukturën në vend dhe ta kthejë nga një vend më bazë bujqësore në një vend të industrializuar. Në vitin 2019, Korporata e Shanghait e Kinës për Bashkëpunim të Jashtëm Ekonomik dhe Teknologjik (SFECO) filloi ndërtimin e një pjese të rrugës 500 kilometra midis qytetit port të vendit të Massaëa dhe portit të Assab, që të dyja zotërojnë zona të veçanta ekonomike.