Vendosni fjalën kyçe....

Hamilton dhe Verstapen futen në hetim, dyshohet se shkelën rregullat e garën në provat e Brazilit


Rivalët e titullit Lewis Hamilton dhe Max Verstappen janë nën hetim pasi Hamilton u ngjit në pole position për garën kualifikuese ‘sprint’ në Çmimin e Madh të Sao Paulo.

Makina Mercedes e Hamiltonit iu referua stjuardëve për një shkelje teknike të supozuar në krahun e saj të pasmë.

Verstappen është vendosur gjithashtu të paraqitet para stjuardëve të shtunën në mëngjes për një shkelje të supozuar të Kodit Ndërkombëtar të Sportit të FIA-s në lidhje me rregullat për të punuar në makina pas kualifikimit.

Hamilton, i cili ka një dënim me pesë vende për çmimin e madh të së dielës, ishte i paprekshëm në një xhiro, 0.438 sekonda më i shpejtë se Verstappen.

Megjithatë, nëse zbulohet se makina e tij nuk është në përputhje, ai do të dërgohet në pjesën e pasme të sprintit.

Organi drejtues FIA tha se një vendim nuk do të merrej deri të shtunën sepse stjuardët ishin “në pritje të dëshmive të mëtejshme që nuk do të jenë të disponueshme deri në mëngjes”.

Një deklaratë e mëvonshme tha se Verstappen dhe një përfaqësues i ekipit ishin thirrur në një takim për një shkelje të dyshuar të kodit ndërkombëtar sportiv.

Videoja e postuar nga një fans në mediat sociale tregonte Verstappen duke kontrolluar me duar krahët e pasmë të Red Bull-it të tij dhe Mercedes-it të Hamilton-it pasi ata kishin parkuar.

Neni 2.5.1 i kodit sportiv thotë se “asnjë operim, kontroll, akordim ose riparim nuk lejohet” në atë zonë të sigurt pasi makinat të jenë ndalur pas kualifikimit, përveç nëse autorizohet nga zyrtarët.

Një komunikatë e mëparshme nga stjuardët thoshte se kur makina e Hamiltonit u kontrollua pas seancës, u zbulua se krahu i tij i pasmë nuk përputhej me rregullat në lidhje me hendekun maksimal midis dy elementëve të krahut kur u vendos ndihma për parakalimin DRS.

Hendeku është matur të jetë më i madh se distanca maksimale e lejuar prej 85 mm.

DRS operon me përplasjen e sipërme të krahut të pasmë, duke e ngritur atë në vijat e drejta në pjesë të caktuara të xhiros për të reduktuar zvarritjen dhe për të rritur shpejtësinë në vijë të drejtë.