Vendosni fjalën kyçe....

Klientët revoltohen pasi marka ‘Selkie’ konfirmoi se po përdorin AI për të qëndruar përpara në linjën e modës


Selkie, një markë virale e modës që e ka cilësuar veten si “modë e ngadaltë” dhe e qëndrueshme, së fundmi u gjet duke përdorur AI gjeneruese për të krijuar dizajnet e saj. Më 17 janar, kompania kineze publikoi koleksionin e saj për Ditën e Shën Valentinit 2024, të quajtur Home Is Where the Heart Is.

Në një postim në Instagram, Selkie tregoi disa pjesë të reja, por shikuesit shpejt vunë re se diçka nuk ishte në rregull. Koleksioni përmbante disa fustane dhe xhup me modele macesh dhe qensh, por një nga dizajnet paraqiste një qenush që dukej se kishte shumë gishtërinj.

Komentuesit kritikuan markën për përdorimin e AI, duke bërë që Selkie të përgjigjet duke postuar komentin e tyre mbi shfaqjen e AI në modë, sipas BBC.

“Tema e artit të AI vazhdon të jetë një polarizuese për të cilën disa artistë janë pro dhe të tjerë kundër”, shkroi një përfaqësues i Selkie në postim.

“Si një artist që kënaqet me teknologjinë dhe duke parë AI tashmë duke u përdorur nga markat e tjera në mënyra të ndryshme, u ndje e rëndësishme të mësoja këtë medium të ri dhe se si mund të funksionojë ose jo për Selkie si markë dhe veten si artiste.” ata vazhduan, duke iu referuar punës së krijuar nga inteligjenca artificiale e themelueses së Selkie, Kimberley Gordon.

Ata gjithashtu vunë në dukje në Instagram se kompania krenohet se është “përpara kurbës, jo pas saj”.

Selkie është larg nga marka e parë e modës që përdor inteligjencën artificiale gjeneruese.

Në vitin 2023, Valentino krijoi pamje vizuale të gjeneruara nga AI për fushatën e saj Essential. Prada dhe Gucci gjithashtu krijuan reklama të AI.

Levi’s e përdori atë për të krijuar një seri modelesh dixhitale edhe për faqen e saj të tregtisë elektronike; Masa u prit me reagime të kundërta për t’u mbështetur në imazhet e njerëzve të krijuara nga AI në vend të vënies në punë të modeleve (ata gjithashtu thanë se morën vendimin për të promovuar “diversitet të shtuar”.

Disa marka të modës nuk po përdorin vetëm AI për reklama, por gjithashtu krijojnë koleksione të tëra duke e përdorur atë. Madje ka edhe një Javë të Modës së AI në Nju Jork, e dedikuar për të shfaqur dizajnet më të fundit. Markat e modës së shpejtë, si H&M, po anojnë plotësisht.

Vitin e kaluar, Studio e Krijuesve të H&M filloi madje t’i lejojë klientët të krijojnë modelet e tyre, të cilat më vonë printohen në veshje duke përdorur platformën e saj të re gjeneruese të AI-së, Stable Diffusion. Dhe, sipas një raporti të Mckinsey të vitit 2023, përdorimi i AI gjeneruese mund të shtojë rreth 275 miliardë dollarë (217 miliardë £) në fitimet operative të sektorëve të veshjeve, modës dhe luksit.

Këto të ardhura janë qartësisht që motivojnë markat dhe ekspertët thonë se nuk duhet të shqetësohemi. Rajiv Narayana, CEO i kompanisë ansrsource të dizajnit të të mësuarit me bazë në SHBA, thotë se “si me çdo risi të re”, premtimet e AI priren të jenë “të mbivlerësuara dhe sa shpejt ndodhin ndryshimet priren të nënvlerësohen”.

Ai thotë, “AI nuk ndryshon në lidhje me ndikimin e saj në dizajn”, duke shtuar se ai nuk e sheh atë “duke zëvendësuar krijimtarinë njerëzore“, por ne do të gjejmë mënyra më të mira për të punuar së bashku me të.