Vendosni fjalën kyçe....

Kreditorët e TESLA-s protestojnë në Kinë për uljen e çmimeve për të disatën herë


Qindra zotërues të makinave Tesla-s u mblodhën në dyqanet e prodhuesit të automjeteve dhe qendrat e shpërndarjes në Kinë gjatë fundjavës, duke kërkuar zbritje dhe kredi pas uljeve të papritura të çmimeve që ata thanë se kishin paguar më shumë për makinat elektrike që blenë. më herët.

Të shtunën, rreth 200 blerës të fundit të Tesla Model Y dhe Model 3 u mblodhën në një qendër shpërndarjeje Tesla në Shangai për të protestuar kundër vendimit të prodhuesit amerikan të makinave që uli çmimet për herë të dytë në tre muaj të premten.

Shumë thanë se kishin besuar se çmimet e vendosura nga Tesla për makinat e saj në fund të vitit të kaluar nuk do të uleshin aq papritur apo aq thellë sa sapo njoftoi prodhuesi i automjeteve në një lëvizje për të nxitur shitjet dhe për të mbështetur prodhimin në fabrikën e saj në Shangai. Skadimi i planifikuar i një subvencioni qeveritar në fund të vitit 2022 gjithashtu i shtyu shumë të finalizonin blerjet e tyre.

Videot e postuara në mediat sociale treguan turma në dyqanet e Tesla dhe qendrat e dërgesave në qytete të tjera kineze nga Chengdu në Shenzhen, duke sugjeruar reagim më të gjerë të konsumatorëve.

Pas zbritjeve të papritura të së premtes, çmimet e Tesla-s për EV në Kinë tani janë midis 13% dhe 24% nën nivelet e tyre të shtatorit.

Analistët kanë thënë se lëvizja e Tesla-s ka të ngjarë të rrisë shitjet e saj, të cilat ranë në dhjetor, dhe të detyrojë prodhuesit e tjerë të EV të ulin çmimet gjithashtu në një kohë të kërkesës së lëkundur në tregun më të madh në botë për makina me bateri.

Ndërsa prodhuesit e njohur të automjeteve shpesh bëjnë zbritje për të menaxhuar inventarin dhe për të mbajtur fabrikat në punë kur kërkesa dobësohet, Tesla operon pa shitës dhe çmimet transparente kanë qenë pjesë e imazhit të markës së saj.

“Mund të jetë një praktikë normale biznesi, por kjo nuk është se si duhet të sillet një sipërmarrje e përgjegjshme,” tha një pronar i Tesla duke protestuar në qendrën e shpërndarjes së kompanisë në periferi të Shangait në Minhang të shtunën, i cili dha mbiemrin e tij si Zhang.

Ai dhe pronarët e tjerë të Teslës, të cilët thanë se kishin marrë dorëzimin në muajt e fundit të 2022, thanë se ishin të frustruar me uljen e papritur të çmimit të së premtes dhe mungesën e një shpjegimi nga Tesla për blerësit e fundit.

Zhang tha se policia lehtësoi një takim midis stafit të Tesla dhe pronarëve të mbledhur në të cilin pronarët dorëzuan një listë kërkesash, duke përfshirë një falje dhe kompensim ose kredi të tjera. Ai shtoi se stafi i Tesla kishte rënë dakord të përgjigjej deri të martën.

Rreth një duzinë oficerë policie mund të shiheshin në protestën e Shangait dhe shumica e videove të demonstratave të tjera tregonin gjithashtu një prani të madhe policore në vendet e Teslës.

Protestat nuk janë një dukuri e rrallë në Kinë, e cila gjatë viteve ka parë që njerëzit të dalin në numër të madh për çështje të tilla si mashtrimet financiare apo pronësie, por autoritetet kanë qenë në gatishmëri më të lartë pas protestave të përhapura në qytetet kineze dhe universitetet kryesore në fund të vitit. Nëntor kundër kufizimeve të COVID-19.