Vendosni fjalën kyçe....

Ish-piloti ushtarak amerikan arrestohet për lidhje me Kinën – Media


Një ish-pilot ushtarak amerikan dhe instruktor fluturimi u arrestua javën e kaluar në Australi dhe tani përballet me ekstradimin në SHBA, raportoi Reuters. Është e paqartë se me çfarë lloj akuzash përballet personi, por burimet thonë se ai u ndalua për shkak të punës së tij të kaluar në Kinë.

Daniel Edmund Duggan u arrestua të premten nga policia në Uellsin e Ri Jugor, raportoi Reuters, duke cituar të dhënat e gjykatës dhe burime policore. Duggan-it iu mohua lirimi me kusht dhe tani po përballet me ‘një procedurë ekstradimi’, pretendoi agjencia e lajmeve.

Një zëdhënës i Zyrës së Prokurorit të Përgjithshëm në Uashington konfirmoi se një individ u arrestua në Uellsin e Ri Jugor të premten ‘në bazë të një kërkese nga Shtetet e Bashkuara të Amerikës’, por nuk e përmendi individin si Duggan. Një ‘burim i aviacionit’ i tha Reuters se Duggan kërkohej nga FBI për shkak të punës së tij në Kinë.

Duggan, i përshkruar në raport si një ‘ish-shtetas amerikan’ dhe qytetar aktual i Australisë, shërbeu si pilot dhe instruktor fluturimi në Trupat Detare të SHBA për një dekadë, përpara se të transferohej në Australi dhe të fillonte një biznes duke marrë turistët në fluturime me avionë luftarakë.

Duggan thuhet se u transferua në Kinë në vitin 2014 dhe shiti biznesin e tij australian menjëherë më pas. Ai themeloi ‘një kompani gjithëpërfshirëse të këshillimit për aviacionin’ në 2017 dhe punoi në Qingdao, Kinë deri në shpërbërjen e firmës në 2020, sipas profilit të tij në LinkedIn.

Është e paqartë nëse SHBA e ka akuzuar Duggan për bashkëpunim me qeverinë ose ushtrinë kineze, apo nëse akuzat për spiunazh janë ndër ato që po shqyrtohen.

Lajmi për arrestimin e pilotit erdhi disa ditë pasi media të shumta perëndimore raportuan punësimin nga ana e Kinës të rreth 30 pilotëve ushtarakë veteranë britanikë për t’i mësuar praktikantët në Ushtrinë Çlirimtare Popullore. Praktika është e ligjshme, por zyrtarët britanikë të mbrojtjes janë ende mjaft të shqetësuar, duke paralajmëruar pilotët e tanishëm dhe të mëparshëm që të shmangin skemën e rekrutimit.

Pekini thuhet se i paguan pilotët 270,000 dollarë në vit, rreth dy herë më shumë sesa Forca Ajrore Mbretërore paguan komandantët e saj më të lartë, dhe katër herë më shumë sesa paguan një drejtues skuadriljeje me përvojë. RAF gjithashtu raportohet se ka kufizuar punësimin e pilotëve meshkuj të bardhë për të përmbushur objektivat e larmishmërisë dhe mungesat e avionëve dhe instruktorëve po i shtyjnë fluturuesit e kualifikuar në punë në sektorin privat.