Dy studime sugjerojnë se virusi qarkullues i lisë së majmunit është manipuluar në një biolaborator

Sëmundja e lisë së majmunit zakonisht fillon me ethe përpara se një skuqje të shfaqet një deri në pesë ditë më vonë, shpesh duke filluar në fytyrë dhe më pas përhapet në pjesë të tjera të trupit.

Skuqja ndryshon dhe kalon nëpër faza të ndryshme përpara se të formojë përfundimisht një dregëz e cila më vonë bie. Një individ është ngjitës derisa të gjitha dregëzat të kenë rënë dhe të ketë lëkurë të paprekur poshtë.

Sëmundja ka qenë gjithmonë jashtëzakonisht e rrallë dhe u identifikua për herë të parë te njerëzit në vitin 1970 në Republikën Demokratike të Kongos tek një djalë 9-vjeçar. Që atëherë, raste të lisë së majmunëve në njerëz janë raportuar në 11 vende afrikane.

Vetëm në vitin 2003 u regjistrua shpërthimi i parë i lisë së majmunëve jashtë Afrikës, dhe kjo ishte në Shtetet e Bashkuara, dhe nuk është regjistruar kurrë në shumë vende në të njëjtën kohë.

Një studim i ri i publikuar nga Instituti Kombëtar i Shëndetit i Portugalisë ka zbuluar prova se virusi përgjegjës për shpërthimin e lisë së majmunëve që supozohet se përfshiu Evropën, Amerikën dhe Australinë, është manipuluar shumë në një laborator nga shkencëtarët dhe prova të tjera sugjerojnë se ai është lëshuar qëllimisht.

Studimi u publikua më 23 maj 2022 dhe mund të lexohet i plotë Këtu.

Shkencëtarët nga NIH mblodhën ekzemplarë klinikë nga 9 pacientë me linë e majmunit midis 15 dhe 17 majit 2022 dhe i analizuan ato.

Shkencëtarët arritën në përfundimin se shpërthimi i lisë së majmunëve në shumë vende që ka shumë të ngjarë të jetë rezultat i një origjine të vetme, sepse të gjithë viruset e sekuencave të lëshuara deri më tani takohen fort së bashku.

Ata gjithashtu arritën në përfundimin se virusi i përket grupit të viruseve të lisë së majmunëve në Afrikën Perëndimore. Sidoqoftë, ata zbuluan se është më së shumti i lidhur me viruset e lisë së majmunëve që u eksportuan nga Nigeria në disa vende në 2018 dhe 2019, përkatësisht në Mbretërinë e Bashkuar, Izrael dhe Singapor.

Por ndërsa virusi i ngjan shumë atyre të eksportuar nga Nigeria në 18/19, ai është ende shumë i ndryshëm me mbi 50 polimorfizma të vetme nukleotide (SNP), të cilat janë variacione gjenetike.

Richard Neher, një biolog evolucionar kompjuterik në Universitetin e Bazelit ka pohuar publikisht në mediat kryesore duke deklaruar:

“Bazuar në afatet kohore normale evolucionare, shkencëtarët do të prisnin që një virus si lija e majmunëve të kapte kaq shumë mutacione gjatë ndoshta 50 viteve, jo katër. Kjo është disi e jashtëzakonshme.”

Tani është publikuar një studim i dytë që ka gjetur diçka në gjenomin e supozuar të virusit që nuk duhet të jetë aty.

Autorët e studimit janë Jean-Claude Perez dhe Valère Lounnas nga Laboratori Evropian i Biologjisë Molekulare. Studimi i tyre titullohet “Maj 2022: Evolucioni i veçantë i gjenomit të virusit të lisë së majmunit”.

Shkencëtarët krahasuan evolucionin e 14 gjenomave të virusit të lisë së majmunit me synimin për të zbuluar mutacione ose evolucione të tjera virale (rikombinim) që mund të shpjegojnë ndikimin e papritur të kësaj epidemie qarkulluese shumë të ulët.

Rastësisht, ajo që shkencëtarët zbuluan është se virusi i supozuar i lisë së majmunit që qarkullon përmban një sekuencë të gjatë 30-T në qendër të gjenomit të lisë së majmunit, midis ARN-së së varur nga ADN-ja dhe proteinës së përfshirjes së tipit A të lisë së lopës.

Pse është e çuditshme? Sipas shkencëtarëve kjo ndodh sepse ajo nuk haset kurrë plotësisht brenda një sekuence. Shkencëtarët pohojnë se ndonëse ato mund të jenë gjetje të zakonshme në përfundimin e një gjenomi, për shembull në fund të virusit të encefalitit të majmunit, ai pothuajse kurrë nuk haset plotësisht brenda një sekuence.

VINI RE: Ky material është pronësi intelektuale e Expose.com