Vendosni fjalën kyçe....

Papa Françesku fillon konsultimin masiv mbi reformimin e Kishës


Papa Françesku ka nisur atë që disa e përshkruajnë si përpjekjen më ambicioze për reformën katolike për 60 vjet.

Një proces dyvjeçar për të konsultuar çdo famulli katolike në të gjithë botën mbi drejtimin e ardhshëm të Kishës filloi në Vatikan këtë fundjavë.

Disa katolikë shpresojnë se kjo do të çojë në ndryshime në çështje të tilla si shugurimi i grave, martesa e priftërinjve dhe marrëdhëniet homoseksuale.

Të tjerët kanë frikë se do të minojë parimet e Kishës.

Ata thonë se përqendrimi në reformë mund të largojë vëmendjen nga çështjet me të cilat ballafaqohet Kisha, të tilla si korrupsioni dhe nivelet e pakësuara të pjesëmarrjes.

Papa Françesku u bëri thirrje katolikëve të mos “qëndrojnë të barrikaduar”, por të “dëgjojnë njëri -tjetrin” ndërsa ai filloi procesin në meshën në Bazilikën e Shën Pjetrit.

“A jemi të përgatitur për aventurën e këtij udhëtimi? Apo kemi frikë nga e panjohura, duke preferuar të gjejmë strehë në justifikimet e zakonshme:” është e padobishme “ose” Ne e kemi bërë gjithmonë kështu “?” ai pyeti.

Procesi i konsultimit, i quajtur “Për një Kishë Sinodale: Kungimi, Pjesëmarrja dhe Misioni”, do të punojë në tre faza:

Në “fazën e dëgjimit”, njerëzit në famulli dhe dioqeza do të jenë në gjendje të diskutojnë një gamë të gjerë çështjesh. Papa Françesku tha se ishte e rëndësishme të dëgjohej nga ata që ishin shpesh në periferi të jetës lokale të Kishës, si gratë, punonjësit baritore dhe anëtarët e organeve konsultative

“Faza kontinentale” do të shohë peshkopët të mblidhen për të diskutuar dhe formalizuar gjetjet e tyre.

“Faza universale” do të ketë një mbledhje njëmujore të peshkopëve në Vatikan në Tetor 2023

Atëherë Papa pritet të shkruajë një këshillë apostolike, duke dhënë pikëpamjet dhe vendimet e tij mbi çështjet e diskutuara.

Duke diskutuar mbi shpresat e tij për Sinodin, Papa Françesku paralajmëroi që procesi të mos bëhet një ushtrim intelektual që nuk arriti të trajtojë çështjet e botës reale me të cilat përballen katolikët dhe “tundimin për vetëkënaqësi” kur bëhet fjalë për ndryshimin.