Vendosni fjalën kyçe....

Zvicra do ndërtojë një sistem autonom të transportit nëntokësor të mallrave


Dhjetorin e kaluar, Parlamenti Zviceran miratoi kuadrin ligjor që mundëson transportin nëntokësor të mallrave në vend. Kjo do të thotë se duke filluar nga muaji i ardhshëm, Zvicra mund të fillojë zyrtarisht punën për ta bërë këtë realitet, raportoi së fundmi IEEE Spectrum.

Ndërsa qytetet rriten, rritet edhe aktiviteti ekonomik dhe nevoja për më shumë rrugë dhe rrjete hekurudhore. Kohët e fundit, një autostradë me 10 korsi konsiderohej një luks; tani ka autostrada që përshkojnë 26 korsi, dhe ato gjithashtu pritet të mbushen më shpejt nga sa ishte parashikuar.

Terreni i ngarkesave është një përpjekje bashkëpunuese e firmave të shumta zvicerane të angazhuara në sektorët e transportit, logjistikës, shitjes me pakicë, telekomit dhe energjisë. Koncepti përdor parimin e sistemeve automatike të transportuesit për të lidhur qendrat e prodhimit dhe logjistikës me qendrat urbane.

Qendrat në sistem janë të pajisura me ashensorë vertikalë që mund të ngarkojnë dhe shkarkojnë mallrat në një mënyrë të automatizuar në sistemin e transportit që është plotësisht nën tokë. Lëvizja e mallrave në sistemin e transportit janë automjete të fuqizuara nga mjete elektrike që lëvizin me një shpejtësi konstante prej 18 mph (30 km/h) dhe transportojnë mallra në paleta ose kontejnerë të modifikuar.

Ushqimi dhe mallrat e ftohta mund të transportohen gjithashtu në këtë sistem.

Siç detajon CST në faqen e saj të internetit, shpërndarja e mallrave të transportuara në një mënyrë të tillë të paketuar është planifikuar shumë më përpara dhe dërgesat në kanalet e shitjeve dhe klientët mund të koordinohen nga qendra, në vend të udhëtimeve individuale nga rrjeti i secilit furnizues. Jo vetëm që automjetet miqësore me mjedisin mund t’i kryejnë këto dërgesa, por ato gjithashtu mund të vendosen në këto rrugë në mënyrën më efikase të energjisë.

Si planifikon Zvicra ta realizojë atë?

Propozuar për herë të parë në 2016, CST u vlerësua të kushtonte 3.5 miliardë dollarë për një rrjet 310 milje (500 km) që shtrihet nga St. Gallen në verilindje të vendit deri në Gjenevë në jugperëndim.

Megjithatë, projekti që do të nisë më 1 gusht përfshin vetëm një fazë të shkurtër prej 43 miljesh (70 km) midis qyteteve Härkingen-Niederbipp dhe Zyrihut, i cili do të përfshijë 10 qendra lidhjeje dhe pritet të përfundojë deri në vitin 2031.

Kostoja nuk është një faktor frenues për këtë projekt i cili financohet tërësisht me para private. Investitorët në projekt janë të bindur se sistemi i tyre që do të funksionojë me energji të rinovueshme është një investim afatgjatë dhe do të shohë një reduktim drastik të automjeteve të mallrave pasi projekti të përfundojë deri në vitin 2045.