Vendosni fjalën kyçe....

Ministri gjerman i Financave në telashe, kritikohet pasi rriti shpenzimet e PR-it në miliona euro


Ministria e Financave e Gjermanisë e ka gjetur veten në telashe për shkak të shpenzimeve në rritje të publicitetit që kanë parë buxhetin e saj të rritet më shumë se dyfish gjatë katër viteve të fundit – dhe duke llogaritur – edhe kur vendi luftonte me pandeminë Covid-19.

Në fakt, ministri i financave Olaf Scholz, i cili garon si një kandidat për Kancelar në zgjedhjet e ardhshme të përgjithshme të shtatorit, dyfishoi buxhetin e publicitetit të ministrisë së tij në vetëm një vit, tregojnë dokumentet qeveritare.

Në vitin 2018, ministria e Scholz shpenzoi rreth 2.3 milion euro për ato që i quajti ‘marrëdhënie me publikun’, ndërsa në 2019, kjo shumë u rrit në 4.8 milion euro.

Edhe pandemia Covid-19 nuk arriti të ngadalësojë shpenzimet e ministrisë. Dokumentet tregojnë se buxheti i tij i planifikuar për vitin 2020 rezervon edhe 5.8 milion euro për qëllime të PR-it.

Mbetet të shihet, megjithatë, sa nga ajo shumë e parashikuar është shpenzuar në të vërtetë gjatë vitit që goditi pandemia. Shpenzimet e planifikuara të ministrisë për PR për vitin 2021, megjithëse disi më të vogla se një vit më parë, janë ende mbi 5 milion euro.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *