Vendosni fjalën kyçe....

Biçikletat elektrike e skuterët shkaktuan më shumë zjarre në dy muaj se normalja e një viti – Zyrtari i Nju Jorkut


Bateritë litium-jon të përdorura në biçikleta elektronike dhe skuterët shkaktuan më shumë zjarre në dy muajt e fundit sesa në të gjithë vitin 2019, ka pohuar shefi i Departamentit të Zjarrfikësve të Nju Jorkut (FDNY).

Duke folur për New York Post, shefi i zjarrfikësve Daniel Flynn vuri në dukje se FDNY regjistroi 30 zjarre që përfshinin bateritë litium në vitin 2019, një numër që u trefishua në 104 në 2021 dhe u rrit në 268 vitin e kaluar.

Në dy muajt e parë të vitit 2024, tashmë ishin regjistruar 31 zjarre të tilla, ku flakët shkaktuan 26 të plagosur dhe një të vdekur, sipas shifrave të cituara nga Post.

Gazetari indian Fazil Khan u vra javën e kaluar kur një bateri litium-jon mori flakë në korridorin e një apartamenti në Harlem. Banorët në katet e larta mbetën të bllokuar brenda ndërtesës, me 18 persona të tjerë që pësuan lëndime.

Biçikletat elektronike dhe skuterët u rritën në popullaritet gjatë pandemisë së koronavirusit, kur njerëzit blenë pajisjet për të punuar në punët e shpërndarjes.

“Njerëzit i blenë këto pajisje rreth tre vjet më parë, dhe tani ato po plaken,” tha Flynn, duke vënë në dukje se riparimet e papërshtatshme dhe zëvendësimi i qelizave individuale të baterisë, në vend të njësive të tëra të baterive, rrisin rrezikun e zjarreve vdekjeprurëse.

“Ne kemi parë njerëz që përpiqen ta rregullojnë ose modifikojnë vetë, të shkojnë në dyqane te shitës të paautorizuar ose ta marrin përsipër për të zëvendësuar bateritë e vjetra,” tha ai.

“Ne u themi njerëzve që të mos zgjedhin mundësinë më të lirë dhe të kërkojnë drejtpërdrejt prodhuesin.”

Bateritë litium-jon mund të marrin zjarr nëse mbinxehen ose nëse trupi i baterisë shpohet. Litiumi mund të digjet dhunshëm në kontakt me ajrin dhe pasi të fillojë, zjarri i litiumit është i pamundur të shuhet me ujë, pasi kimikati që digjet thjesht oksigjenin në ujë si lëndë djegëse.