
Të ardhurat tremujore të kompanisë kineze Xiaomi u rritën pak më mirë se sa pritej me 31%, pasi prezantimi i suksesshëm i automjetit të dytë elektrik ndihmoi në përballimin e kërkesës së ngadalësuar për telefonat inteligjentë.
Të ardhurat u rritën në 116 miliardë juanë (16.2 miliardë dollarë), krahasuar me vlerësimin mesatar të analistëve prej rreth 115 miliardë juanësh. Të ardhurat neto u dyfishuan afërsisht në 11.9 miliardë juanë. Xiaomi dorëzoi 81,302 makina në tremujorin e dytë, duke e çuar totalin në më shumë se 157,000 gjatë gjysmës së parë, duke qenë në rrugën e duhur për të tejkaluar sasinë e vitit 2024.
Kërkesa e fortë për automjetin sportiv YU7, të cilin bashkëthemeluesi Lei Jun e prezantoi në fund të qershorit, po e shtyn bastin prej 10 miliardë dollarësh të Xiaomi në një arenë elektrike me rritje të shpejtë, por të mbushur me konkurrentë, shkruan Bloomberg.
Kompania synon të konkurrojë me Tesla dhe BYD dhe të bëhet një nga pesë prodhuesit më të mëdhenj të makinave në botë, pavarësisht një krize prodhimi që po teston aftësinë e saj për t’u rritur. Kohët e pritjes për SUV-in janë shtrirë në më shumë se një vit.
Xiaomi ka fituar rreth 120 miliardë dollarë vlerë tregu gjatë vitit të kaluar, e nxitur nga një kthesë drejt automjeteve elektrike që ka fituar vrull kundër rivalëve shumë më të mëdhenj dhe më me përvojë. Kompania duket se i ka shpëtuar një aksidenti fatal që përfshiu një nga sedanët e saj SU7 në mars, i cili kishte të aktivizuar Autopilotin. Aksidenti i shtyu rregullatorët të frenojnë vendosjen e teknologjisë së përparuar të asistencës ndaj shoferit.