Vendosni fjalën kyçe....

Anija gjigande bllokon kanalin e Suezit


Një nga anijet më të mëdha me kontejnerë në botë është zhvendosur pjesërisht pasi u përplas në kanalin e Suez, duke shkaktuar një bllokim të madh anijesh në të dy skajet e arteries vitale të tregtisë ndërkombëtare.

220,000 ton, 400 metra e gjatë e ashtuquajtur mega anija – operuar nga firma me qendër në Tajvan Evergreen – u bllokua pranë skajit jugor të kanalit të Martën. Autoriteti i Kanalit të Suezit (SCA) tha se kishte humbur aftësinë për të drejtuar mes erërave të forta dhe një stuhie pluhuri.

Tetë rimorkiatorë po punonin për të liruar anijen, duke bllokuar një korsi kyç të tregtisë Azi-Evropë përmes të cilit kalonin rreth 50 anije në ditë në 2019, sipas statistikave të qeverisë Egjiptiane, raporton The Guardian.

GAC, një kompani e shërbimeve detare me qendër në Dubai, tha se Ever Given ishte zhvendosur pjesërisht dhe lëvizur përgjatë bankës së kanalit, duke cituar informacion nga SCA.

“Karvanët dhe trafiku pritet të rifillojnë sa më shpejt që anija të tërhiqet në një pozicion tjetër,” tha GAC në faqen e saj të internetit.

Bernhard Schulte Shipmanagement (BSM), menaxheri teknik i anijes, tha se u përplas në kanal rreth orës 05:40 GMT të Martën.

Parashikuesit egjiptianë thanë se erërat e forta dhe një stuhi rëre goditën zonën të Martën, me erëra që frynë deri në 31 milje në orë.

BSM tha se të gjithë ekuipazhi ishte i sigurt dhe llogaritej, dhe nuk kishte pasur raportime të lëndimeve ose ndotjes.

Një numër në rritje anijesh po mblidheshin pranë hyrjes së kanalit të Mërkurën në mëngjes në pritje të kalimit përmes. Shtatë anije që mbanin 6.3 milion fuçi naftë të papërpunuar ishin midis atyre që nuk mund të kalonin, tha firma kërkimore Kpler, me tre të tjera që mbanin një shtesë prej 2.5 milion fuçi të planifikuara të përpiqeshin të bënin kalimin deri në fund të javës.

Aksidenti ishte ndoshta pjesërisht për shkak të erërave të forta që i kthyen kontejnerët mbi kuvertë në një velë të madhe që e drejtoi anijen jashtë kursit, tha Jamil Sayegh, një ish-kapiten dhe specialist i ligjit detar me përvojë në lundrimin në kanal. “Forca e gjeneruar nga era do të kishte ndryshuar padashur drejtimin e anijes,” tha ai.

Por ai shtoi se gabimi njerëzor mund të ketë qenë gjithashtu një faktor që kur anijet përshkojnë kanalin në autokolona dhe asnjë prej anijeve prapa Ever nuk kishte hasur në telashe të ngjashme.

“Anijet janë makina të drejtuara nga motorët shtytës me timonë që janë pothuajse identikë në të gjitha anijet. Variablat në bord janë softueri dhe personeli. ”

Anijet që kalojnë nëpër Suez janë të detyruar të përdorin pilotët egjiptianë për t’i ndihmuar ata të lundrojnë në kanal, tha ai.

Parashikimet e motit do të kishin treguar që erërat ishin të forta të Mërkurën, por ai tha se të dy autoritetet e kanalit dhe marinarët u përpoqën të mos vononin kalimin.

Nëse e vononi këtë anije në ankorimin e Suez, kjo do të thotë që po e bëni pronarin e anijes të humbasë 60,000 dollarë në ditë ose 3-4000 dollarë në për çdo orë vonesë“, tha Sayegh, agjent i Bejrut për revistën e anijeve Lloyd’s.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *