
Qeveria izraelite ka nisur një fushatë ndërkombëtare në mediat sociale prej 174 milionë shekelësh (51.8 milionë dollarë) për të promovuar mesazhet e saj gjatë luftës së vazhdueshme në Gaza. Përpjekja gjashtëmujore, e cila filloi në qershor 2025 pas shpërthimit të Operacionit Rising Lion në Iran, është planifikuar të zgjasë deri në dhjetor.
Fushata përfshin video me kryeministrin Benjamin Netanyahu dhe Ministrinë e Jashtme, që synojnë kundërshtimin e pretendimeve për “uri në Gaza” dhe përforcimin e perspektivës së Izraelit për një audiencë globale, shkruan Ynet.
Google mori 90 milionë shekel (26.8 milionë dollarë) dhe YouTube mori 60 milionë shekel (17.9 milionë dollarë). X u shpërblye me 10 milionë shekel (3 milionë dollarë), ndërsa Outbrain dhe partneri i saj Teads morën një shumë të kombinuar prej 14 milionë shekel (4.2 milionë dollarë).
Kontratat mbulojnë kryesisht blerjen e hapësirës reklamuese në platformat dixhitale globale dhe përfshijnë fushata që lidhen me Operacionin Rising Lion, si dhe mesazhe të vazhdueshme qeveritare.
Zyra e Kryeministrit nuk pranoi të komentojë mbi detajet e kontratave.
Kjo fushatë shënon një nga përpjekjet më të mëdha ndërkombëtare dixhitale të Izraelit, duke theksuar rolin në rritje të mediave sociale në formësimin e perceptimit publik dhe në reagimin ndaj kritikave gjatë kohës së luftës.