
Tesla (TSLA.O), Drejtori ekzekutiv Elon Musk e ka kaluar pjesën më të madhe të këtij viti duke u përqendruar në përpjekjet e prodhuesit të makinave për robotikë dhe duke fituar miratimin e aksionarëve për paketën e tij të pagave prej 1 trilion dollarësh, të sapokrijuar. Ndërkohë, perspektiva për biznesin kryesor të Teslës – shitja e makinave – po errësohet.
Tesla përballet me presion shitjesh në tre tregjet më të mëdha të makinave në botë: Evropë, Kinë dhe Shtetet e Bashkuara.
Shitjet e prodhuesit të automjeteve elektrike ranë me 48.5% në të gjithë Evropën në tetor krahasuar me të njëjtin muaj të vitit të kaluar, sipas të dhënave të publikuara nga Shoqata Evropiane e Prodhuesve të Automobilave të martën.
Për vitin, shitjet e saj kanë rënë me rreth 30% në rajon, ndërsa shitjet e automjeteve elektrike në të gjithë industrinë u rritën me 26%.
Sipas Visible Alpha, dërgesat globale të automjeteve të Teslës pritet të bien me 7% këtë vit, pas një rënieje prej 1% në vitin 2024, shkruan Reuters.
Kjo pavarësisht dërgesave rekord të tremujorit të tretë, të cilat u shfrytëzuan nga blerësit amerikanë të makinave që garonin për të kapërcyer skadimin e një kredie tatimore për automjetet elektrike më 30 shtator .
Rezultatet e dobëta evropiane sugjerojnë se nuk do të ketë një rimëkëmbje të shpejtë nga trazirat e shitjeve që filluan në fund të vitit të kaluar, pasi Musk vlerësoi publikisht figurat e ekstremit të djathtë, duke shkaktuar protesta në të gjithë rajonin.
Musk ka qëndruar relativisht i qetë në lidhje me politikën në muajt e fundit – por biznesi evropian i Teslës nuk është rikuperuar, duke sinjalizuar probleme më themelore.