Vendosni fjalën kyçe....

Volkswagen përballet me boshllëk miliarda eurosh


Prodhuesi më i madh i makinave në Gjermani, Volkswagen Group, po përballet me një krizë të mundshme financiare, me një boshllëk të pritshëm shumëmiliardë eurosh në fluksin e parasë në vitin 2026, ka raportuar gazeta gjermane Bild, duke cituar shifra të brendshme të kompanisë.

Gjiganti gjerman i automjeteve do jetë rreth 11 miliardë euro në mungesë vitin e ardhshëm, duke e lënë atë të paaftë të financojë shpenzimet dhe investimet e planifikuara, sipas gazetës. Raporti gjashtëmujor i Volkswagen-it për vitin 2025 tregoi se fitimi operativ ra me 33% krahasuar me një vit më parë dhe një fluks negativ parash prej 1.4 miliardë eurosh.

Rënia e fitimeve, biznesi i dobët në Kinë dhe konkurrenca nga markat kineze, si dhe tarifat e vendosura nga Presidenti i SHBA-së, Donald Trump, janë fajësuar për problemet financiare të kompanisë.

“Tashmë po bëhen shkurtime praktikisht kudo – në marketing, shitje dhe disa investime,” i tha një burim gazetës. Disa prona mund të duhet të shiten për të mbledhur “një pjesë të miliardave të nevojshme” për zhvillimin e modeleve të reja dhe teknologjive të avancuara, shtoi Bild. Menaxherët e lartë e përshkruan gjendjen si “veçanërisht fatale” gjatë tranzicionit nga motorët me djegie në automjete elektrike, shkruan RT.

Industria e makinave në Gjermani po përballet me një nga periudhat e saj më të vështira në dekada mes konkurrencës në rritje nga Kina. Volkswagen, BMW dhe Mercedes-Benz raportuan të gjithë dërgesa më të dobëta në vitin 2025, ndërsa kërkesa në vendin aziatik – tregu i tyre më i madh – ra ndërsa prodhuesit lokalë të automjeteve elektrike si BYD fituan terren.

Prodhuesit gjermanë të makinave janë gjithashtu nën presion nga masat tregtare të SHBA-së. Tarifat 25% të Uashingtonit për makinat e ndërtuara në Evropë kanë dëmtuar shitjet, dhe megjithëse një marrëveshje BE-SHBA e shpallur në gusht e uli normën maksimale në 15%, pasiguria e vijueshme vijon të rëndojë mbi planet e eksportit dhe investimeve.

Ndërkohë, Volkswagen ka zbuluar ndryshime të mëdha në udhëheqje që synojnë rikthimin e stabilitetit. Kreu Oliver Blume do heqë dorë nga posti i tij i dyfishtë si kreu i Volkswagen Group dhe Porsche AG, me ish-shefin e McLaren, Michael Leiters, që do marrë drejtimin në Porsche më 1 Janar.