
Gjatë muajit të kaluar, grupet e sulmit të aeroplanmbajtëseve kineze kanë vepruar më larg brigjeve të tyre dhe me forcë më të madhe se kurrë më parë, duke testuar teknologjinë më të fundit dhe duke dërguar një mesazh se ata janë një forcë me të cilën duhet të bëhen mirë llogaritë, thonë analistët dhe zyrtarët.
Që nga fillimi i majit, një flotilje e Ushtrisë Çlirimtare Popullore (PLAN) e udhëhequr nga transportuesi Shandong ka kryer ushtrime në veri të Filipineve; transportuesi i saj më i ri, Fujian që së shpejti do vihet në shërbim, ka qenë në prova detare në ujërat e diskutueshme në perëndim të Gadishullit Korean; dhe transportuesi i saj më i vjetër, Liaoning, ka udhëhequr ushtrimet në ujërat e Paqësorit të zonës ekskluzive ekonomike të Japonisë, shkruan CNN.
Gjatë stërvitjeve, Fujian për herë të parë kreu operacione ngritjeje dhe uljeje avionësh në det duke përdorur sistemin e tij të përparuar të katapultës elektromagnetike (EMALS), thanë zyrtarët rajonalë të mbrojtjes.

Ky është një zhvillim i rëndësishëm. Vetëm një transportues tjetër në botë e ka këtë sistem – transportuesi më i ri i Marinës Amerikane, USS Gerald R Ford.
Të hënën e kaluar, Ministria Japoneze e Mbrojtjes tha se Shandong dhe anijet e saj mbështetëse kishin qenë duke u ushtruar në ujërat në juglindje të ishullit Miyako në prefekturën jugore të Okinaëa-s, duke vendosur dy grupe sulmuese transportuese kineze në Paqësorin e hapur për herë të parë.
Analistët vunë në dukje se ushtrimet e Paqësorit mbulonin posaçërisht zonat nëpër të cilat mbështetja detare amerikane për Tajvanin, në rast konflikti atje, do duhej të kalonte.
Forcat detare kineze kanë rritur dukshmërinë e tyre rreth ishujve në Paqësor. Sipas statistikave nga Ministria japoneze e Mbrojtjes, më shumë se 100 anije kineze janë shfaqur në zonën ngjitur të ishujve – ujërat midis tyre – për të gjitha përveç njërës prej 24 muajve të fundit.