Vendosni fjalën kyçe....

Linjat ajrore tërheqin dhjetëra avionë nga fluturimet, shkak skandali me furnitorin e pjesëve me certifikata sigurie të falsifikuara


Industria e aviacionit është tronditur nga raportet se mijëra pjesë të motorëve të avionëve me certifikata mashtruese të sigurisë janë instaluar në avionët e pasagjerëve.

Linjat ajrore të mëdha duke përfshirë American Airlines, United Airlines dhe Southwest Airlines kanë tërhequr avionët nga flotat e tyre ndërsa hetimet për defektet potencialisht katastrofike janë duke vazhduar.

Skandali dyshohet se ka si burim një furnizues të dyshimtë të pjesëve të avionit të quajtur AOG Technics, i cili dyshohet se prodhonte në masë certifikata të rreme sigurie në mënyrë që t’i shiste pjesët e tij të motorit tek linjat ajrore.

Sipas Bloomberg, AOG Technics është përballur gjithashtu me akuza se ka falsifikuar punonjësit dhe ka përdorur fotografi fiktive për stafin në LinkedIn. Përpjekjet për të kontaktuar kompaninë ishin të pasuksesshme, përcjell Daily Mail.

Me pjesët nga kompania problematike të gjetura deri më tani në 126 motorë në disa linja ajrore, po ngrihen pyetje mbi efektivitetin e masave të mbikëqyrjes së sigurisë të industrisë së aviacionit.

Pjesët e linjës ajrore supozohet t’i nënshtrohen testeve të rrepta të sigurisë për t’u siguruar që ato janë ‘të përshtatshme për fluturim’, ku secila pjesë vjen me një certifikatë që mund të përdoret për të gjurmuar origjinën e komponentit dhe të dhënat e inspektimit.

Por Administrata Federale e Aviacionit, si dhe hetuesit në Evropë, kanë pretenduar se AOG Technics falsifikoi dokumentacionin e saj, një çështje me pasoja potencialisht katastrofike në rast të një pjese të gabuar.

Modeli më i prekur i motorit u zbulua se ishte një CFM56, i cili në mënyrë alarmante mban rekordin për shumicën e motorëve të shitur ndonjëherë tek linjat ajrore me mbi 33,900.

Aktualisht është i instaluar në avionë të shumtë në mbarë botën, më së shumti në paraardhësin e Boeing të 737 MAX dhe versionin fillestar të Airbus A320.

Të dy avionët janë jashtëzakonisht të zakonshëm në fluturimet nëpër botë çdo ditë.

Pjesët e prekura të motorit variojnë nga komponentë të vegjël si vidhat dhe bulonat deri te njësitë jetike për shtytjen e një avioni, siç janë tehet e turbinës.

Ndërsa hetimet për skemën e mundshme vazhdojnë, u zbulua se dhjetëra motorë ishin prodhuar pa dashje nga General Electric në një sipërmarrje të përbashkët me Safran, e cila që atëherë ka nisur një proces gjyqësor kundër AOG Technics.

Motorët GE thuhet se u instaluan gjatë punës së mirëmbajtjes dhe më pas gjetën rrugën e tyre në aeroplanët Boeing dhe Airbus.

Pasi American Airlines, United Airlines dhe Southwest Airlines hoqën avionët nga listat e tyre, Delta Airlines tha të hënën se gjithashtu hoqi disa motorë nga shërbimi.

Linjat ajrore të prekura kanë thënë se kanë identifikuar shpejt motorët e certifikuar nga AOG Technics, të cilët përbënin vetëm një pjesë të numrit të tyre total dhe pretendojnë se siguria e pasagjerëve nuk është rrezikuar.

Por sipas padisë së ngritur nga GE dhe Safran, furnizuesi i pjesëve të aviacionit përdori një sistem falsifikimi në shkallë të gjerë për t’i shitur pjesët e tij linjave ajrore.

Në Mbretërinë e Bashkuar, ku kompania liston adresën e saj, një gjykatës këtë javë urdhëroi kompaninë të dorëzonte dokumentet e saj të shitjes së pjesëve dhe shtrirja e plotë e skandalit mund të rritet ndërsa të dhënat vlerësohen.

Përpara se të fillonte analiza të mërkurën, linjat ajrore thanë se gjetën 16 motorë në dyqanet e tyre dhe 110 në objekte të veçanta që ishin të pajisur me pjesë nga AOG Technics.

Sipas Wall Street Journal, kompania shërben si ndërmjetës në industrinë e aviacionit duke blerë pjesë përpara se t’i shesë në dyqanet e mirëmbajtjes dhe riparimit.

Ajo u themelua në vitin 2015, por disa praktika shqetësuese biznesi janë pretenduar kohët e fundit, duke përfshirë se nuk raportohet se nuk ka asnjë të dhënë që kompania të ketë marrë ndonjëherë miratime për pjesët e saj.

Dokumentet e gjykatës kanë gjetur gjithashtu se themeluesi i kompanisë, Jose Zamora Yrala, është drejtori dhe aksioneri i vetëm, dhe profilet e dyshimta të LinkedIn thuhet se janë lidhur me biznesin duke përdorur pseudonime dhe fotografi të profileve të aksioneve.

“Është pak e çuditshme që një kompani fantazmë mund të lejohet të furnizojë pjesë këmbimi me dokumente të rreme certifikimi,” u tha gazetarëve muajin e kaluar Olivier Andriès, shefi ekzekutiv i Safran.

Në padinë e tyre, GE dhe Safran, të bashkuar në aksion nga sipërmarrja e tyre e përbashkët CFM International, thonë se fillimisht u alarmuan për krizën në qershor, pasi ajo u kap nga ekipet inxhinierike dhe të mirëmbajtjes të TAP Air Portugal.

Ata pretendojnë se AOG Technics e ka vënë “sigurinë e avionëve në rrezik dhe e bën të pamundur për operatorët që kanë blerë këto pjesë të verifikojnë aftësinë fluturuese të motorëve të tyre”.

“Të gjitha pjesët e falsifikuara duhet të identifikohen urgjentisht dhe operatorët përkatës të njoftohen,” shton padia, duke paralajmëruar se motorët e vihen nën presion gjatë një fluturimi, së bashku me qindra jetë në duart e tyre në çdo rrugë, do të thotë që edhe një pjesë e vogël mund të mos funksionojë. katastrofike.

Duke theksuar se siguria është përparësia në paraqitjen e padisë, GE thuhet se u tha investitorëve se nuk parashikon që çështja të ketë ndonjë ndikim financiar në kompani.

Padia sjell gjithashtu pretendime se AOG Technics përdorte fotografi të aksioneve dhe punonjës të falsifikuar në internet.

“Ka, pra, pyetje legjitime nëse profilet janë prodhuar dhe nëse punonjësit e profilizuar ekzistojnë në të vërtetë,” pretendon padia.

WSJ raportoi se vizitoi adresën e listuar të kompanisë në Londër, pranë Pallatit Buckingham, ku stafi i pritjes dhe sigurisë thanë se nuk kishin dëgjuar për kompaninë.

Një përfaqësues i ndërtesës që jep me qira hapësirat i tha mediumit se AOG Technics ishte një klient virtual dhe nuk mbante një hapësirë në lokacion.

“Nëse vendosni një pjesë në një motor avioni, duhet të ndiheni të sigurt se është legjitim”, tha Ron Epstein, një analist i hapësirës ajrore në Bankën e Amerikës. ‘Dikush gjeti një shteg. Sistemi duhet të mbrohet nga kjo.’