Vendosni fjalën kyçe....

Projekti i padëgjuar, kompania kineze do ofrojë shërbim me taksi fluturuese brenda tre vitesh


Kompania kryesore kineze e taksive fluturuese synon të hedhë në treg shërbime ajrore në aeroportet kryesore brenda tre vitesh, të cilat do kushtojnë vetëm 30 dollarë, ndërkohë që gara për vendosjen e mjeteve elektrike me ngritje dhe ulje vertikale (eVTOL) po nxehet.

Plani thekson ambicien e EHang, e cila këtë vit u bë kompania e parë në botë që mori miratimin e rregullatorit të hapësirës ajrore për operimin tregtar të mjeteve eVTOL pa pilot.

Administrata e Aviacionit Civil të Kinës (CAAC) e kufizoi miratimin e saj fillestar në udhëtimet që fillojnë dhe mbarojnë në të njëjtin pikë, dhe EHang planifikon të kryejë fluturime turistike në qytetet e Guangzhou dhe Hefei.

Conor Yang, drejtori financiar i EHang, tha se shërbimi në hapësirën ajrore nën një mijë metra, pritet të zgjerohet së shpejti.

Yang, një ish-bankier i Goldman Sachs dhe Lehman Brothers, tha se kompania priste që udhëtimet me taksitë e saj ajrore të kushtonin 28-42 dollarë, pak më shumë se një udhëtim premium me kompaninë DiDi të Kinës, por më pak se një transferim luksoz i nivelit të lartë.

Transfertat aeroportuale duhet të jenë më të lira se ofertat turistike pasi nuk do kufizohen nga oraret e mbylljes në pikat piktoreske, shtoi ai.

EHang ka zhvilluar softuer që thotë se i lejon asaj të operojë njëkohësisht një numër të madh të avionëve të saj EH216-S, një avion dypersonësh në formë veze që ngrihet në ajër përmes baterive.

Autoritetet kombëtare dhe lokale të Kinës e shohin shërbimin në fjalë si një burim potencial të rritjes ekonomike. Politikëbërësit e kanë mbështetur atë me miliarda dollarë investime në infrastrukturë dhe krijimin e një departamenti qeveritar në nivel kombëtar dedikuar industrisë së dronëve, shkruan FT.

Në nivel global, industria e taksive ajrore ka pësuar fillime mashtruese dhe një valë falimentimesh pasi kompanitë përpiqen të gjejnë modele biznesi që u lejojnë atyre të fitojnë para duke qetësuar shqetësimet e rregullatorëve.

Vitet e fundit, kompanitë kineze kanë kapërcyer konkurrentët amerikanë dhe evropianë falë mbështetjes së politikave dhe kontrollit të vendit mbi teknologjitë e baterive dhe dronëve.