Në Future Hospitality Summit 2025 që po zhvillohet në Dubai, Shqipëria ka spikatur me pavijonin e saj origjinal “Soundscapes of Albania”, një bashkëpunim mes Agjencisë Kombëtare të Planifikimit të Territorit (AKPT), Agjencisë së Zhvillimit të Territorit (AZHT) dhe studios austriake Studio Precht.
Pavijoni është vlerësuar si një nga më të bukurit e samitit, duke prezantuar vendin tonë jo vetëm përmes imazheve dhe projekteve arkitektonike, por edhe përmes tingujve, kulturës dhe atmosferës shqiptare, që sjellin një përvojë unike për çdo vizitor.
Në sesionin “The Soundscapes of Hospitality”, Ministri i Turizmit, Kulturës dhe Sportit, Blendi Gonxhja, prezantoi strategjinë e re për zhvillimin e turizmit shqiptar — një transformim që po e kthen Shqipërinë nga një destinacion sezonal në një vend gjithëvjetor për turizëm, investime dhe inovacion të qëndrueshëm.
“Shqipëria po e tejkalon modelin sezonal të turizmit, duke ndërtuar një ofertë të re përmes kulturës, sportit, gastronomisë dhe natyrës. Ne po krijojmë një treg të qëndrueshëm, me stabilitet politik dhe kushte të favorshme për investime afatgjata,” – tha ministri Gonxhja.
Në panel morën pjesë edhe Michael Jalbert nga Forbes Global Properties, Adelajda Roka nga Agjencia e Zhvillimit të Territorit dhe Pablo Bofill nga Bofill Taller de Arquitectura, të cilët theksuan se planifikimi i integruar, kornizat e investimeve dhe dizajni i udhëhequr nga komuniteti po e pozicionojnë Shqipërinë si një nga tregjet më premtuese në rajon për mikpritje dhe zhvillim urban.
Me “Soundscapes of Albania”, Shqipëria fton botën të dëgjojë ritmin e saj — një vend në lëvizje, i hapur, krijues dhe gati për të ardhmen.
#Shqipëria #Dubai #FutureHospitalitySummit #SoundscapesOfAlbania #AKPT #AZHT #StudioPrecht #Turizëm #Inovacion #Zhvillim #Arkitekturë #TVKlan


