Porsche kaloi në një humbje operative më të madhe se sa pritej në tremujorin e tretë, tha ajo të premten, duke e zhytur prodhuesin gjerman të makinave sportive më thellë në krizë, ndërsa ngadalëson kalimin në automjetet elektrike dhe lufton për të frenuar rënien e shitjeve në tregun kryesor të Kinës.
Lajmi thekson se si prodhuesi i makinave, i prezantuar si mishërimi i zotësisë inxhinierike gjermane kur u bë publik në vitin 2022, është devijuar nga kursi në muajt e fundit, veçanërisht nga tarifat e importit të SHBA-së dhe një luftë e pamëshirshme çmimesh në Kinë.
Grupi raportoi një humbje operative prej 966 milionë eurosh, krahasuar me një fitim prej 974 milionë eurosh në të njëjtën periudhë të vitit të kaluar, i goditur nga shpenzimet për të mbuluar një reduktim të madh në zgjerimin e tij të automjeteve elektrike (EV) të shpallur muajin e kaluar.
Porsche ka luftuar për të mbajtur të qëndrueshme shitjet në tre rajonet e saj kyçe – Evropë, Amerikë e Veriut dhe Kinë – në dritën e presionit mbi çmimet, tarifave dhe dobësimit të kërkesës.
Mundësia e shkurtimeve të mëtejshme të vendeve të punës
Sa i përket Kinës, dikur një motor kyç fitimi për Porsche dhe kompaninë mëmë Volkswagen, kompania tha se shitjet pritet të zgjasin rënien e këtij viti edhe në vitin 2026.
Porsche tashmë planifikon të shkurtojë 1,900 vende pune në vitet e ardhshme, përveç 2,000 pushimeve nga puna për punëtorët e përkohshëm këtë vit, me një paketë të dytë masash që pritet deri në fund të vitit, shkruan Reuters.
