
Rënia e vazhdueshme e shifrave të punësimit në industrinë gjermane vazhdon, me industrinë e çmuar të automobilave të vendit që kryeson, sipas një studimi të ri nga gjigantët e kontabilitetit EY (i njohur më parë si Ernst & Young) bazuar në të dhënat nga zyra e statistikave të qeverisë.
EY regjistroi afërsisht 51,500 vende pune të humbura në industrinë e automobilave brenda një viti, që barazohet me 6.7% të fuqisë punëtore totale të sektorit. Kjo përbënte pothuajse gjysmën e 114,000 vendeve të punës industriale të humbura në të njëjtën periudhë kohore.
Fenomeni duket se po përshpejtohet gjithashtu: Që nga viti 2019, para pandemisë COVID-19, afërsisht 112,000 vende pune në prodhimin e makinave janë humbur në Gjermani – pothuajse gjysma e tyre në 12 muajt e fundit.

SHBA-ja dhe Kina kontribuojnë të dyja në shkurtimet e vendeve të punës në industrinë e makinave
Xhiroja e kompanive industriale gjermane ra me 2.1% në tremujorin e dytë të vitit 2025, shumë më tepër se rritja negative prej 0.3% në përgjithësi. Vetëm industria e elektronikës përmirësoi xhiron në tremujor, ndërsa të ardhurat e kompanive të makinave ranë me 1.6%.
Eksportet drejt SHBA-së, tregu më i madh i vetëm i Gjermanisë, ranë me rreth 10%, me Jan Brohriker të EY që parashikoi se “përmirësimi nuk është në horizont” duke pasur parasysh futjen nga Presidenti Donald Trump të tarifave të reja, pak më të larta – në 15% për makinat.
Por një rënie e ndjeshme e eksporteve drejt Kinës po ndikon gjithashtu në industrinë e makinave. Tregu i dytë më fitimprurës i eksporteve të Gjermanisë, Kina, ka rënë në vendin e gjashtë në renditje, me një rënie prej 14% nga viti në vit në tremujorin e fundit.
“SHBA-të dhe Kina janë aktualisht shkaku i shqetësimeve të mëdha”, tha Brohriker. “Tregu kinez ishte veçanërisht tërheqës për industrinë e automobilave për një kohë të gjatë, me marzhe shumë të mëdha fitimi. Por ndërkohë era ka ndryshuar, veçanërisht për prodhuesit e huaj të makinave: kërkesa po bie në mënyrë drastike dhe xhiroja po shembet.”
BE-ja dhe Kina janë përfshirë në një betejë të tyren për tarifat kohët e fundit , veçanërisht për shkak të makinave elektrike më të lira të Kinës , dhe industria kineze e makinave, e cila po rritet me shpejtësi, po mbulon vetë gjithnjë e më shumë kërkesën e brendshme, shkruan DW.
Pse Gjermania është në qendër të masave shtrënguese
Firma të mëdha, përfshirë Mercedes-Benz, Volkswagen , Audi , Bosch, Continental, ZF dhe Porsche, kanë nisur programe për uljen e kostove — dhe shpesh këto shkurtime fillojnë afër vendit ku jetojnë, në Gjermani, jo në uzinat e prodhimit të huaja.
“Kompanitë gjermane të makinave dhe prodhuesit e pjesëve të këmbimit po reagojnë logjikisht ndaj situatës së vështirë të industrisë me një nxitje kursimesh”, tha Brohriker i EY. “Uljet masive të fitimit, kapaciteti i tepërt i prodhimit dhe dobësimi i tregjeve të eksportit po i bëjnë të pashmangshme shkurtimet e konsiderueshme të vendeve të punës – veçanërisht në Gjermani, ku bazohen vendet e punës në menaxhim, administrim dhe kërkim-zhvillim.”
EY parashikoi se rënia e numrit të vendeve të punës ka të ngjarë të provojë një trend të vazhdueshëm, duke përmendur planet e vazhdueshme të ristrukturimit dhe uljes së kostove që do të vazhdojnë të çojnë në shkurtime nga puna. Ai gjithashtu parashikoi një të ardhme më të vështirë për inxhinierët e rinj që po largohen nga shkolla ose universiteti.
“Industria e makinave dhe sektori i inxhinierisë së makinerive po punëson shumë më pak të rinj sesa në vitet e kaluara”, tha Brohriker. “Tregu i punës për inxhinierët e rinj po bëhet i pakëndshëm, shumë prej tyre do të duhet të riorientohen. Do të shohim rritje të papunësisë midis të diplomuarve në universitet, të cilën Gjermania nuk e ka përjetuar prej kohësh.”